Friday 8 November 2013

RAKAMAN GAMBAR TERKINI RAFIZI RAMLI DI KOTA MADINAH AL MUNAWWARAH.


Heboh rakyat dok tanya kemana menghilangnya YB Rafizi Ramli Ahli Parlimen Pandan merangkap Pengarah Strategi Parti KeADILan Rakyat .. suara dan hujahnya amat di rasai kehilangannya semasa perbahasan parlimen kali ini lebih-lebih lagi setelah laporan Ketua Audit Negara 2012 di dedahkan kepada umum.

Rupa-rupa beliau kini sedang mengerjakan ibadah haji dan dijangka kembali ke tanah air minggu depan.


Doa seluruh rakyat bersama YB Rafizi selamat sampai ke tanah air.

20 comments:

  1. KAK, UBN TU HAPA?BANTUAN...

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah, dapat menunaikan rukun kelima. Semoga kehidupan di dunia dan perjuangan diberkati Allah swt hendaknya, begitu juga balasan di akhirat nanti.

    ReplyDelete
  3. United Barisan National

    ReplyDelete
  4. Oops sori...Umno BN

    ReplyDelete
  5. Tak tebakar ke tote dia masuk kaabah.? camne adik2 jambu yang lain ditinggalkan. Mgkin Allah menerima taubat nya.Alhamdulillah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku ingat Anonymous 16:45 bukan penganut Islam sbab tu dia berani ckp camni. Setiap org Islam pasti nak sampai ke Kaabah dan perkataan yg keuar dari mulut dia klau dia org Islam, InSyaAllah klau lelaki kote, klau pompuan cipap dia yg terbakar bila dia sampai disana nanti..

      Delete
    2. Anon 8 Nov, 16:45: Tahniah kerana kau manusia ala .....
      Mana ada orang masuk kaabah waktu menunaikan haji ni? Nampak bodoh sangat. Dasar munafikun dan Kaki Fitnah.

      Delete
  6. Semoga Allah melaknat 16:45.. amin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kapir kot anon 16.45,klu Islam xsanggup hina camtu.cuba teka dia hindu ke budha?

      Delete
    2. bukan kapir.tp melayu spesis umno bn la.mana diorng blajar habis agama.hati dah gelap kelam mcm tu la jdnya.

      Delete
  7. MOGA MOGA TIMBUL KEBEANIAN YANG LEBIH LAGI SELEPAS INI UNTUK MENENTANG DAJAL DAJAL DINEGARA MALAYASIA INI AMIN

    ReplyDelete
  8. jadikan bik mama sebagai contoh yang terbaik.lepas balik dari menunaikan haji terus pakai tudung kembang semangkok..kahkahkah

    ReplyDelete
  9. tudung dlm bentuk rambut rosmah pakai,patut keras je nampak rambut.

    ReplyDelete
  10. Bila la nak balik nii.. rindunya. grrr...Grrr..ngap.ngap!

    -Dato Seri Anuwar Ibrahim-

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah syukur kerana Allah menjemput Rafizi menjejakan kaki ke Tanah Haram. Bila kita berada disana lupakan segala masalah tumpukan amal dan ibadat mohon dari Allah supaya negara dan rakyat berada dalam selamat sejahtera. Jgn jadi Haji Mahathir pi haji 3 hari je. Begitu juga haji Najib seminggu takut sangat nak tinggalkan Malaysia. Mana tidaknya risau DSAI rampas kuasa kot. Tak yah nak risau lah dunai ini milik Allah. Kalau Allah izinkan lagi BN mengurustadbir Malaysia mana parti politik pun tak akan dapat mengalahkan BN tapi kalau Allah nak ubah sekelip mata pun akan berubah pemimpinnya. Allah maha berkuasa lagi maha mengentahui segalanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu x fitnah bukan puak macai pr namanya..mana ada ada pegi haji 3 hari sahaja...nik ajis hadi awang nuar berahim dpatke masuk dalam kaabah mcm mahathir atau najib...klulah manusia itu trlampau banyak dosa besar yg byk puak kau org fitnah selama ini...pasti Allah binaasa mereka disana subhanaaalah

      Delete
    2. aiseh macai x semestinya Allah SWT nak tunjuk kat sana balasan najib dan mahathir.kat sini pun blh.belajar agama kat mana la ko ni.

      Delete
  12. Rindunya kat bik mama..banyak air siot..kahkahkah

    ReplyDelete
  13. bukan main heboh kalau pemimpin PR pergi ke Makkah, cuba kalau pemimpin UMNO ke sana dan ada gambar dalam fb dan semua semua blog, confirm kena kritik dengan macai PR. haha

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...