Tuesday 23 September 2014

ADAKAH BARISAN EXCO SELANGOR YANG DI PECAT DIBERIKAN PELUANG KEDUA DAN EXCO-EXCO PAS DIKEKALKAN?????


Setelah selesai Dato' Menteri Besar Selangor yang baharu YAB Azmin Ali angkat sumpah .. kini giliran memilih barisan Exco kerajaan Negeri pula yang perlu dilantik dengan perkenan pihak istana.

Ramai dikalangan rakyat bawahan bertanya adakah barisan exco yang dipecat dibawah kepimpinan TSKI akan dilantik semula???? .. Adakah barisan exco dari PAS di kekalkan?????

Barisan exco Negeri Selangor akan ditentukan Khamis ini selepas sesi perbincangan dengan pihak Istana Selangor pada Rabu kata YAB Azmin Ali.

Menteri Besar Selangor,  Mohamed Azmin Ali berkata, perbincangan akan melibatkan pimpinan tertinggi Pakatan Rakyat (PR) dalam menentukan pemilihan exco yang baru.

"Kita akan ada perbincangan petang ini untuk lihat komposisi Exco. Saya akan segerakan kerana Tuanku menitahkan perkara ini agar dapat selesai segera.

"Proses perbincangan belum  bermula dan kita akan maklumkan. Istiadat angkat sumpah exco Negeri akan diadakan Jumaat ini dan keputusan tertakluk kepada perbincangan," katanya pada sidang media di Balai Tengah Istana Alam Shah, Klang.

11 comments:

  1. Ontah lah omak kau

    Adun Hulu Klang dan Morib ado peluang jadi exco tak?

    ReplyDelete
  2. 2 adun yg sokong DSWA wajib azmin lantik jadi exco. exco pas yg 4 org tu pecat ajelah. azmin mesti bersihkan pentadbiran dari org ug dan khaldi.

    ReplyDelete
  3. bole tak sesiapa tlg tanya abg rafizi cute, apa strategi hebat disebalik kajang move? sbb azmin mmg dah adun selangor, tak payah nak move2 ni bagai...confuse aku tak pasal2 adun kajang lama tu kena resign..kalao nak sate free tak payahla sampai suruh dia resign

    ReplyDelete
  4. Lepaihh ni ada move2 lg ke ke .... Kalu ada nak calon kan TGHA .....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tgha..jgn sebut nama dia...panas bro..org ramai naik muak dgn dia..

      Delete
    2. TGHA dah lakukan yang terbaik untuk selamatkan bahtera PR dari karam...tapi korang lupa angkara penumpang PKR yang telah menebuk lubang dalam kapal tuh yang kononnya nak buang air yang masuk dalam kapal....korang tuduh TGHA yang ingin karamkan kapal kerana tak pueh hati sebab dia yang larang korang tebuk dinding kapal...ada faham bro... ..i support you TGHA,TSKI AND AZMIN too ...you are XO leaders hehehe

      Delete
  5. Lepaihh ni ada move2 lg ke ke .... Kalu ada nak calon kan TGHA .....

    ReplyDelete
  6. Sepak menantu lebai pil kuda dalam kumpulan perangsang.rampas balik saham 500ribu unit tu.kalo tak aku sumpah mb jadi gembala kambing balik.heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nko ndak ke saham tu...layak ke

      Delete
    2. Jgn ckp begitu bro..x baik..tp aku heran nape smpai sekarang tgha x jwb2 psl shm2 tu ek..

      Delete
  7. Klu x jawab maknanya apo?

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...