Wednesday 24 September 2014

PRK N01 PENGKALAN KUBUR .. CERAMAH UMNO HANYA MAKHLUK HALUS DAN BUNIAN YANG HADIR???



Yang kirim gambar ini kepada Omak Kau ialah macai UMNO  yang berang dengan setengah puak UMNO yang sebelum ini perleceh dan perlekehkan gerak kerja wanita UMNO yang kononnya tidak bermaya dan tidak mencapai sasaran yang diharapkan.

Kali ini ceramah anjuran Biro Penerangan UMNO Pusat ...

Diperturunkan apa yang diluahkan oleh macai totok UMNO berkenaan.

Akibat sikap bongkak cakap besar yang suka perkecilkan program wanita yang diadakan ditempat sama oleh wanita umno semalam, kini program yang diatur oleh pegawai tinggi PENERANGAN tersebut tidak dihadiri sesiapa.

Dengan yakin sekali, dia perleceh program Wanita sebagai bukan kepada pengundi dan hal ini mahu dibawa ke mesyuarat.

Mana dia tahu bukan pengundi? Dia dah check ke IC hadhirin dengan senarai SPR? Dengsn hanya datang-datang tengok gitu, dah boleh simpulkan begitu?

Program itu adalah program susulan yang berperanan sebagai finishing untuk menambat terus hati pengundi.

Agaknya program yg dia buat dan dihadiri beberapa kerat itu dihadiri pengundi dan garentikan undi ke?

Belum lagi komen jahat yang menuduh blogger2 bukan-bukan?

Dia boleh pula ngaku dia ketuai satu pasukan blogger tapi tak boleh sebut satu pun nama blog pun. Blogger tahu siapa dengan siapa, jangan nak kelentong.

Jangan kami dedahkan penipuan pihak-pihak tertentu guna nama blogger dan diakui cara tipu sebagai dalam senarai bawah jagaan mereka tanpa diketahui blogger untuk pura2 buat kerja pada boss mereka.

Kalau adalah blogger dan sosial media, ranking yang sudah luar pemantuan awam dan lawan hingga tidak langsung efektif. Blogger2 tahu ada orang tertentu dalam agensi dan jabatan tertentu ambil peruntukan guna senarai palsu.

Selalu orang lari-lari takut jawab tu rasa bersalah. Lagi takut kalau cerita dok sebat kontrak catering kadi kursus.

24 comments:

  1. Itu bukan masalahnya saudara ku.yg pastinya anwar berangin satu badan sbb cita2nya tak kesampaian.pasti anwar panas punggung sbb azmin jd mb selangor.secara peribadi saya tetap kasihankan kak wan azizah sbb beliau dimalukan oleh suaminya sendiri gara2 kerakusan kuasa utk jadi pm.Allah itu maha kaya lagi maha mengetahui.bayangkan berapa ramai kawan2 baik anwar dulu lari dr anwar dan dlm masa yg sama anwar telah membonggakkan penyokong pr.harap penyokong pr dpt membuka mata selepas krisis diselangor..tkasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mcai umno bn yg keciwa..sian

      Delete
    2. itu strategi anwo utk menelingkupkan macai2 umnok yg bongok.....x kenal anwo ke?....itulah 'game' anwo......

      Delete
    3. Salam,
      Blogker dalam ni bodoh dan tak tahu baca. Lain berita lain auta apa punya bodoh bising tak tentu pasal. Buat bodoh sj.

      Delete
  2. Manusia yang bernama Anwar sanggup melakukan apa sahaja demi untuk mendapatkan kuasa... tetapai Anwar harus ingat bahawa sesungguhnya dia hanyalah seorang insan kerdil yang hanya boleh merancang tetapi yang menentukannya hanya Allah Taala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anwar trbaekk.....

      Delete
    2. Anon 09:25,

      You mean terberak?

      Delete
    3. anwar memang terbaekk tapi dlm bab L****.

      Delete
    4. SAYA ANON 9:38 ingin taubat, tak mau buat dosa fitnah walaupun betul & benar. MOHOHN AMPUN. Hati x sedap.. Ya Allah ampunkan aku. AKU(AKU KEKAL UMNO)

      Delete
  3. Dap dan PKR patut beterima kasih kepada Pas yang mencalunkan YB Azmin, perlantikan YB Azmin setakat ini dapat merungkai kemelut isu perlantikan MB Selangor dan dapat mententeramkan suasana gawat, harap tidak ada pihak yang terus berdendam tidak berkesudahan....

    ReplyDelete
  4. Sepatutnya parti-parti politik perlu mengambil iktibar dgn apa yg berlaku di Perlis dan Terengganu. Pada masa itu sultan dan raja perlis tidak mahu mb yg dicalonkn utk dilantik.

    ReplyDelete
  5. menoworld punya Komen lagi Best. Mau baca lebih pi la website dia

    Korang tengok je la nanti. Perang movie part 2. Dek kerana pakar strategi menjadi tragedi. Nak salahkan Anwar sangat pun tak tepat. Oleh kerana ini idea Rafizi maka Rafizi la yang paling wajar dipertanggungjawabkan.

    Dek Rafizi, PR mungkin hancur.
    Dek Rafizi, PKR gadoh PAS.
    Dek Rafizi, PAS gadoh DAP.
    Dek Rafizi, keyakinan rakyat pada PR jatuh menjunam.
    Dek Rafizi, Anwar kena maki.
    Dek Rafizi, PAS, PKR berpecah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kami ahli2 PKR bawahan dah fedp up tahap gaban dgn kebodohan strategi PKR dan meloya sebab Boss PKR pun dok layan baikkk torak kelas pertama gang2 Kajang Move

      Cuba suruh Boss2 PKR jawab satu per satu isu2 ni. Bubuh kat youtube. Kalau logic kami terima, kalau jawapan bodoh kabi buang monitor PC keluaq kat tingkap.

      Reformasi mesti bermula dalam Parti. Reformasi semua, katakan tidak pada Nepotisme Kezaliman

      Delete
    2. Sendiri komen sendiri jwb..wahai mcai umno bn gunalah tektik lain plk..

      Delete
    3. TAKTIK OLEH UBAH, TAPI FAKTA TETAP SAMA. DOSA TETAP DOSA.

      Delete






  6. Tahniah MB Azmin, berkat amanah dan setia beliau, dia dinaikkan sebagai MB. Tengok artikel dibawah, Gang2 Azmin memang mendaulatkan titah sebagai mana PAS juga. Malangnya DSAI terlalu mendengar kata2 pakar strategi yang buat Kajang Move


    MK Pro Azmin Enggan Derhaka Terhadap Sultan Selangor
    Sep 13,2014 - by AIDC
    3
    AIDCNews – 13/9/14 – Pemimpin sayap Angkatan Muda Keadilan (AMK) pro Timbalan Presiden PKR, Mohamad Azmin Ali enggan derhaka terhadap Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah berkaitan dengan isu Menteri Besar negeri itu, lapor Malaysiakini.

    Sebaliknya mereka mahu penyelesaian segera dilakukan untuk menamatkan krisis itu daripada terus berlanjutan.

    “Kami pimpinan anak muda di peringkat akar umbi merasakan sudah tiba masanya satu keputusan muktamad dicapai bagi mengakhiri krisis politik yang telah berlanjutan untuk sekian lama ini.

    “Amanah dan tanggungjawab kita kini adalah untuk berkhidmat kepada rakyat dan mentadbir negeri Selangor dengan sebaik-baiknya. Kami khuatir sekiranya lebih lama krisis ini dibiarkan berpanjangan, ia bakal mengundang kemarahan rakyat yang semakin resah dan gusar dengan perkembangan mutakhir ini,”kenyataan AMK dipetik.

    Malaysiakini mendakwa satu sumber telah memberitahu portal mereka bahawa timbalan presidennya, Azmin Ali kini sedang melobi agar PKR memenuhi permintaan istana Selangor agar parti itu mengemukakan lebih dari dua nama untuk jawatan menteri besar.

    ReplyDelete
  7. Buat la langkah kajang ke apa.selagi mahkamah jadi hantu belaan umnu.semuanya boleh disekat dgn mudah.heee

    ReplyDelete
  8. biasalh perangai puak ni bla ada pru brebut rebut cri nma nk jd juara. klu pru meng dsebabkn kumpln trtentu bwa kemngn.

    ReplyDelete
  9. Rekod keluar masuk tuya pun boleh hilang.bila pm bebas meliwat tuya itu maknanya kita masih lagi dlm kelas negara dunia ke 3.heee

    ReplyDelete
  10. Ape ni? tajuk lain komennye lain, jgn lh frust bro, gambar kt atas blogger tu ambil sebelum ceramah bermula org ramai belum dtg, yg sebetulnye penuh sesak sehingga trafik jem berkilometer panjangnye, terpaksa gunakan skrin layar utk yg tak dpt hampiri pentas ceramah. Hai! umno dgn umno pun nk bertelagah .....

    ReplyDelete
  11. Makhlus halus yg dilepas kan oleh pakar tangkap jin dlm grup UG dgn syarat mesti memenuhi jam 72 jam menghadiri ceramah UMNO



    ReplyDelete
  12. Kehadiran penyokong pada ceramah bukan ukuran. Umno nak ceramah apa lagi semua kempen dah tersiar pada semua media. Lagi pun buat apa menyusahkan diri dgn keadaan yg tidak selesa dan membuang masa. Omak kau tak faham ka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Media pun org x tengok atau baca dh, terima lh hakikat, yg karat umno pun tinggal secuput je, tinggal taktik menipu je utk menang....kah kah kah

      Delete
  13. masa untuk berubah.Gasak Umno Sampai Tumbang...ABU

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...