Thursday 20 February 2014

EDISI BONGKAR SAMPAI TERBURAI ... PEJABAT PENDIDIKAN DAERAH KOTA BHARU TELAH BERSENGKONGKOL DENGAN PEMBANGKANG UNTUK PROGRAM PARTI..


Surat dari Pejabat Pendidikan Daerah Kota Bharu yang ditanda tangani oleh Timbalan Pegawai Pendidikan Daerah Kota Bharu bertarikh hari ini 20hb Februari 2014, mengenai JEMPUTAN KE MUZAKARAH ISU SEMASA UMNO BAHAGIAN KOTA BHARU.

Program ini adalah anjuran bersama UMNO Bahagian Kota Bharu dengan Pejabat Pendidikan Daerah Kota Bharu yang bakal berlangsung pada 22hb Februari 2104 jam 08.00 pagi hingga 01.00 tengah hari di Dewan UMNO Negeri Kelantan, Janalan Tengku Chik, Kota Bharu, Kelantan.

Dalam surat berkenaan diminta Gutu Besar meminta semua guru j_QAF, guru KAFA termasuk guru pendidikan Islam hadir ke program tersebut.

Agak-agaknya kalau parti pemerintah di Kelantan minta kerjasama dengan pejabat pendidikan daerah Kota Bharu untuk program kepartian adakah pihak JPD Kota Bharu akan akur dan berikan kerjasama?

UMNO adalah pembangkang di Kelantan sedangkan PAS adalah parti pemerintah... jadi jelas Pejabat Pendidikan Daerah Kota Bhrau telah bersengkol dengan pembangkang.

9 comments:

  1. kalau dah biasa makan taik mana perasan buat salah.

    ReplyDelete
  2. Sdr.

    Kami di kb lama sudah tahu dan bukan menjadi rahsia JPN dan PPD di kelantan memang menjadi macai BN. Tapi kami tak hiraukan sebab hanya Pengarah dan PPD serta beberapa kerat kaki bodek sahaja yang menyokong. Majoriti guru dan kakitangan jabatan bukanya sokong mereka

    ReplyDelete
  3. Ini baru betul2 BARUA.......ABU

    ReplyDelete
  4. Mountdweller...tahnia..smoga berkat allah brsamu kamu..

    ReplyDelete
  5. Umno/bn memang menganggap kakitangan awam sebahagian dari anggota mereka...ketua bahagian lebih berkuasa dari PPD sampai tidak dapat membezakan antara ahli umno dengan kakitangan awam...lagipun kalau tak kerah guru2...tak penuh pulak dewan...maka selamanya staf dipergunakan...sebaliknya kerajaan negeri tidak mendapat keistimewaan ini...MB nak melawat sekolah pun tak dibenarkan...HANYA DI MALAYSIA

    ReplyDelete
  6. Usahkan kerjasama...nk jejak kaki pun tak boleh tak dibenarkan sama skali....

    ReplyDelete
  7. sape tampar pala haji ezani ni dan ada bukti dia tampar ..hadiiah di tawarkan
    ... makan dan minum serta tempat tinggal di beri percuma....di balai polis berdekatan dgn anda..

    ReplyDelete
  8. Hahaha. Inilah akibatnya apabila MBkelantan tolak aku sbg wakil PKR. Puashati aku dapat dedahkan.
    Kpd pkr mari kita ramai hentam pas kelantan.

    -Ramlan Mat-

    ReplyDelete
  9. nice post, gan.. sangat bermanfaat sekali untuk dibaca. blognya juga bagus.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...