Friday 28 February 2014

SESI WALKABOUT MUHYIDDIN YASSIN DENGAN PEMIMPIN UMNO/BN DI SG CHUA MENDAPAT REAKSI HAMBAR.


Bukan nak mengata atau menghina .. biarkan saja gambar-gambar diatas berbicara ... gambar yang di cilok dari akaun FB Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri Selangor, Noh Omar.

Program yang dinamakan sebagai walkabout pemimpin-pemimpin UMNO/BN yang diketuai oleh Tan Sri Muhyiddin Yassin di Sg Chua, Kajang pagi tadi diberitakan mendapat sambutan yang cukup hambar.

Lihat rakaman gambar diatas betapa ada seorang wanita Tionghua menunjukkan muka yang tidak beberapa pekenan dengan apa yang diucapkan oleh Presiden MCA, DS Liow Tiong Lai kepadanya sehinggakan TSMY agak terkejut akan reaksinya.

Sehingga kini kaum Tionghua boleh di katakan tolak calon MCA/BN Chew Mei Fun secara total di PRK Kajang.

30 comments:

  1. maka tidak kah pihak yg bertanggungjawab mahu menyatakan ini satu kesalahan berkempen awal.belum lg penamaan calun,be end dah mula berkempen.hampeh betul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haluuuuu....

      Lu nk takut apa beb...bknkh kita amat yakin yg pemimpin suci kita pasti menang besar...dtglh pemimpin dari langit atau kayangan tkkn mmpu menewaskn pemimpin teragung kita beb...
      Yg omakkau beria2 nk tulis tntng smbutan hambar...lu nk ungkit wat apa makcik...yg pnting dato ujang bagong bersama kita dh ckup beb utk pemimpin agung kita menang besar beb...

      Khak tuih

      Delete
    2. cina baju kuning kat gambar tu macam senyum sinis aje kenapa yekkk

      Delete
    3. ikutlah macam pemimpin suci aku pulak. Dia duduk tempat kelima dalam dunia.

      Delete
  2. Daripada muhiyiddin sibuk berkempen di tempat yang sudah pasti kalah. Sudah kail panjang sejengkal jangan lautan mahu diduga.

    Lebih baik muhiyiddin perbetulkan sistem pendidikan negara yang kucar kacir dibuat najib dulu.

    kembalikan degree berasaskan kepandaian, 5A < degree dan guru, 3A-4A diploma, 1A-2A sijil, 0A buruh, amah dan pekerja am.

    Tiada lagi perebutan jawatan degree dan ke bergantungan kepada warga asing untuk cuci tandas dan susun troli di pasaraya.

    KEDEPAN (kembalikan degree berasaskan kepandaian)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni macai umno ni

      Delete
    2. Bukan semua hat masuk maktab jadi guru pasai kelayakan, ramai akademik hancuq, baru2 ni ak p kursuis di sentoi, meluat lg ak depa dok gebang pasai pendidikan, diri seniri upsr pun kantoi buat sembang deraih apa..

      kahkahkah

      Delete
    3. 0010...Jangan la bodoh bapak ko tu ko bawak pulak....cuba ko bagi nama cikgu yangko kata kantoi upsr tu...aku nak tau sangat la... ke ko atau anak ko yang kantoi upsr? jangan la sebab cikgu kantoikan upsr ko ngan anak ko, ko nak marah cikgu pulak..... dah anak ko tu bangang tak kan la cikgu nak bagi lulus plak!

      Delete
    4. Senang lagu ni la kita mintak cikgu2 pamer result upsr ngan spm depan di ppn kenyataan sekolah bagi motivasi sikit kat murid2 ni..

      Delete
  3. tak baik tau omakkau curi pic kat depa..,lebih afdal omakkau yg ambil pic 2 sendiri, heeee....jg mare.

    ReplyDelete
  4. baru tadi kalit gagap nak tanding timbalan president...kah kah dalam parti PKR parti koyak rabak....tak pernah dibuat orang dalam sepatutnya parti bersatu untu ktumpu dalam PRK Kajang....belum PRK diKajang bermulakalit dah bagi anar gelabah tanding timbalan pulak belum jadi MB masalahparti pulak dating bertimpa timpa....syukur parti koyak rabak dahtak ade masa nak bincang pasal kebajikkan rakyat Selangor...bagus la tu bang non dah bodoh pencacai pun suka kena bodoh yang merana rakyat Selangor...padan sanggat lah tu.....memang tunggu nak mampos bang non baru aman malaysia

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalit gagap xpe xde rasuah..biar gagap xbdosa tp jgn x gagap penuh rasuah....

      Delete
    2. kuat rasuah boleh menyebabkan bodi jadi gemok badak

      Delete
    3. kalu kalit gagap menang timbalan pkr dan anwar jadi mb, punahlah harapan mudin dan macai2 umno keseluruhannya. punah ranah. tegolek dog

      Delete
  5. tanda tanda bang non dan partinya dah nazak sangat tuuu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. pelik betul la dunia hari ni....orang melayu agama islam sibuk kempen nak bagi cina kafir menang...

      Delete
    2. parti bang non nazak tapi kenapa noh omar tak dapat jadi MB yek?

      Delete
  6. Kata xleh kempen sblm penamaan calon...

    ReplyDelete
  7. Omak kau... aper maksud tionghua? Pas tu baca lg kemen nih 3 kali tgk kau paham x?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maksud perkataan tionghoa adalah / The meaning of tionghoa is :

      Chinese.

      Delete
    2. inilah masalah omakkau... patutlah cikgu KPLI macai PR tu duk bising2 pasal degree... main belasah aja.. tionghoa bukan tionghua..

      Delete
  8. Haluuuuuuu. ........

    Buang karen tul lah lu....tgh2 lentok mnjamu slera lu org dtg bikin gua nyer slera trtutup trus.....bau hnyir lu lebih truk dri bangkai...uwekkkkk....

    Khak tuih. ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan mayat lu nanti bau bangkai pulak...

      Delete
    2. Halo,
      Nama saya ROBBI dari Cirebon Jawa Barat Indonesia, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada ibu Alicia Radu untuk membantu saya memperoleh pinjaman yang baik setelah saya banyak mengalami pinjaman dari pemberi pinjaman online palsu yang menipu saya untuk mendapatkan uang tanpa memberikan pinjaman kepada saya telah memerlukan pinjaman untuk 3 tahun yang lalu untuk memulakan perniagaan saya sendiri di kota Cirebon di mana saya tinggal dan saya jatuh ke tangan sebuah syarikat palsu di Turki yang telah menipu saya dan tidak menawarkan saya pinjaman. dan saya sangat Frustrasted kerana saya kehilangan semua wang saya untuk sebuah syarikat palsu di Turki, kerana saya berhutang kepada bank saya dan rakan-rakan saya dan saya tidak ada sesiapa pun untuk menjalankan, sehingga satu hari setia bahawa seorang kawan saya memanggil Siti Aminah setelah membaca kesaksiannya tentang bagaimana dia mendapat pinjaman dari Ibu Alicia Radu, jadi saya terpaksa menghubungi Siti Aminah dan dia memberitahu saya dan meyakinkan saya untuk menghubungi Ibu Alicia Radu bahawa dia adalah seorang ibu yang baik dan saya terpaksa menunaikan keberanian dan saya menghubungi Ibu Alicia. Radu dan saya terkejut dengan pinjaman saya diproses dan diluluskan dan dalam tempoh 3 jam pinjaman saya dipindahkan ke akaun saya dan saya sangat terkejut bahawa ini adalah satu keajaiban dan saya mesti memberi keterangan mengenai kerja baik Ibu Alicia Radu
      jadi saya nasihat semua orang yang memerlukan pinjaman untuk menghubungi e-mel Ibu Alicia Radu: (aliciaradu260@gmail.com) dan saya memberi jaminan bahawa anda akan memberi keterangan seperti yang telah saya lakukan dan anda juga boleh menghubungi saya untuk maklumat lanjut mengenai Ibu Alicia Radu email saya : (robbi5868@gmail.com) dan anda masih boleh menghubungi Siti Aminah yang memperkenalkan saya kepada ibu Alicia Radu melalui e-mel: (sitiaminah6749@gmail.com)
      semoga Allah terus memberkati dan mengasihi ibu Alicia Radu untuk mengubah kehidupan kewangan saya

      Delete
  9. Halo,
    Nama saya ROBBI dari Cirebon Jawa Barat Indonesia, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada ibu Alicia Radu untuk membantu saya memperoleh pinjaman yang baik setelah saya banyak mengalami pinjaman dari pemberi pinjaman online palsu yang menipu saya untuk mendapatkan uang tanpa memberikan pinjaman kepada saya telah memerlukan pinjaman untuk 3 tahun yang lalu untuk memulakan perniagaan saya sendiri di kota Cirebon di mana saya tinggal dan saya jatuh ke tangan sebuah syarikat palsu di Turki yang telah menipu saya dan tidak menawarkan saya pinjaman. dan saya sangat Frustrasted kerana saya kehilangan semua wang saya untuk sebuah syarikat palsu di Turki, kerana saya berhutang kepada bank saya dan rakan-rakan saya dan saya tidak ada sesiapa pun untuk menjalankan, sehingga satu hari setia bahawa seorang kawan saya memanggil Siti Aminah setelah membaca kesaksiannya tentang bagaimana dia mendapat pinjaman dari Ibu Alicia Radu, jadi saya terpaksa menghubungi Siti Aminah dan dia memberitahu saya dan meyakinkan saya untuk menghubungi Ibu Alicia Radu bahawa dia adalah seorang ibu yang baik dan saya terpaksa menunaikan keberanian dan saya menghubungi Ibu Alicia. Radu dan saya terkejut dengan pinjaman saya diproses dan diluluskan dan dalam tempoh 3 jam pinjaman saya dipindahkan ke akaun saya dan saya sangat terkejut bahawa ini adalah satu keajaiban dan saya mesti memberi keterangan mengenai kerja baik Ibu Alicia Radu
    jadi saya nasihat semua orang yang memerlukan pinjaman untuk menghubungi e-mel Ibu Alicia Radu: (aliciaradu260@gmail.com) dan saya memberi jaminan bahawa anda akan memberi keterangan seperti yang telah saya lakukan dan anda juga boleh menghubungi saya untuk maklumat lanjut mengenai Ibu Alicia Radu email saya : (robbi5868@gmail.com) dan anda masih boleh menghubungi Siti Aminah yang memperkenalkan saya kepada ibu Alicia Radu melalui e-mel: (sitiaminah6749@gmail.com)
    semoga Allah terus memberkati dan mengasihi ibu Alicia Radu untuk mengubah kehidupan kewangan sayaHalo,
    Nama saya ROBBI dari Cirebon Jawa Barat Indonesia, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada ibu Alicia Radu untuk membantu saya memperoleh pinjaman yang baik setelah saya banyak mengalami pinjaman dari pemberi pinjaman online palsu yang menipu saya untuk mendapatkan uang tanpa memberikan pinjaman kepada saya telah memerlukan pinjaman untuk 3 tahun yang lalu untuk memulakan perniagaan saya sendiri di kota Cirebon di mana saya tinggal dan saya jatuh ke tangan sebuah syarikat palsu di Turki yang telah menipu saya dan tidak menawarkan saya pinjaman. dan saya sangat Frustrasted kerana saya kehilangan semua wang saya untuk sebuah syarikat palsu di Turki, kerana saya berhutang kepada bank saya dan rakan-rakan saya dan saya tidak ada sesiapa pun untuk menjalankan, sehingga satu hari setia bahawa seorang kawan saya memanggil Siti Aminah setelah membaca kesaksiannya tentang bagaimana dia mendapat pinjaman dari Ibu Alicia Radu, jadi saya terpaksa menghubungi Siti Aminah dan dia memberitahu saya dan meyakinkan saya untuk menghubungi Ibu Alicia Radu bahawa dia adalah seorang ibu yang baik dan saya terpaksa menunaikan keberanian dan saya menghubungi Ibu Alicia. Radu dan saya terkejut dengan pinjaman saya diproses dan diluluskan dan dalam tempoh 3 jam pinjaman saya dipindahkan ke akaun saya dan saya sangat terkejut bahawa ini adalah satu keajaiban dan saya mesti memberi keterangan mengenai kerja baik Ibu Alicia Radu
    jadi saya nasihat semua orang yang memerlukan pinjaman untuk menghubungi e-mel Ibu Alicia Radu: (aliciaradu260@gmail.com) dan saya memberi jaminan bahawa anda akan memberi keterangan seperti yang telah saya lakukan dan anda juga boleh menghubungi saya untuk maklumat lanjut mengenai Ibu Alicia Radu email saya : (robbi5868@gmail.com) dan anda masih boleh menghubungi Siti Aminah yang memperkenalkan saya kepada ibu Alicia Radu melalui e-mel: (sitiaminah6749@gmail.com)
    semoga Allah terus memberkati dan mengasihi ibu Alicia Radu untuk mengubah kehidupan kewangan saya

    ReplyDelete
  10. kesaksian nyata dan kabar baik !!!

    Nama saya mohammad, saya baru saja menerima pinjaman saya dan telah dipindahkan ke rekening bank saya, beberapa hari yang lalu saya melamar ke Perusahaan Pinjaman Dangote melalui Lady Jane (Ladyjanealice@gmail.com), saya bertanya kepada Lady jane tentang persyaratan Dangote Loan Perusahaan dan wanita jane mengatakan kepada saya bahwa jika saya memiliki semua persyarataan bahwa pinjaman saya akan ditransfer kepada saya tanpa penundaan

    Dan percayalah sekarang karena pinjaman rp11milyar saya dengan tingkat bunga 2% untuk bisnis Tambang Batubara saya baru saja disetujui dan dipindahkan ke akun saya, ini adalah mimpi yang akan datang, saya berjanji kepada Lady jane bahwa saya akan mengatakan kepada dunia apakah ini benar? dan saya akan memberitahu dunia sekarang karena ini benar

    Anda tidak perlu membayar biayaa pendaftaran, biaya lisensi, mematuhi Perusahaan Pinjaman Dangote dan Anda akan mendapatkan pinjaman Anda

    untuk lebih jelasnya hubungi saya via email: mahammadismali234@gmail.comdan hubungi Dangote Loan Company untuk pinjaman Anda sekarang melalui email Dangotegrouploandepartment@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Salam untuk semua Warga Negara Indonesia !!!
    perusahaan kami siap untuk mendengarkan perusahaan, perusahaan swasta dan individu yang tertarik untuk memperoleh pinjaman modal dan bentuk pinjaman lainnya untuk berbagai keperluan dengan tingkat bunga rendah dan durasi pinjaman yang terjangkau.
    Kami menggunakan platform iklan online perusahaan kami untuk mengumumkan kepada masyarakat umum bahwa kami menawarkan pinjaman kepada perusahaan swasta, perorangan, pemilik bisnis e.t.c dengan suku bunga rendah.

    Ini untuk memberi tahu masyarakat umum bahwa perusahaan pinjaman kami adalah organisasi pinjaman global yang didedikasikan untuk menyediakan pinjaman tunai yang dijamin cepat untuk individu dan perusahaan yang memenuhi syarat dengan tingkat bunga bersubsidi per tahun. Kami telah membantu sejumlah perusahaan swasta, perorangan dan organisasi yang telah menghadapi kesulitan keuangan secara global dan sedang mencari perusahaan pinjaman swasta yang andal.

    Saat Anda melamar bersama kami, Anda melamar dengan perusahaan tepercaya yang peduli dengan kebutuhan keuangan Anda dan perusahaan kami juga memberikan saran keuangan kepada pelanggan yang ingin meminjam pinjaman tentang cara berinvestasi dengan bijak dan pilihan bisnis untuk dijalani. Kami akan mengurus Anda melalui seluruh proses dan proses perusahaan kami sangat mudah dan staf kami selalu siap untuk melayani Anda kapan saja dan kapan saja ..

    Datang ke kantor kami hari ini atau Anda dapat menghubungi kami melalui email Madam Bridget Cooper: cooperbridget22@gamil.com
    Anda juga dapat menghubungi kami untuk informasi lebih lanjut

    Anda bisa mendapatkan pinjaman berikut dari kami;

    Pinjaman modal bisnis,
    Pinjaman pribadi,
    pinjaman perumahan,
    Pinjaman bebas hutang,
    Pinjaman pendidikan,
    pinjaman pendirian perusahaan,
    Pinjaman individu,
    Pinjaman perawatan kesehatan
    Pinjaman pertanian
    Pinjaman mobil

    Jangan ragu untuk Hubungi kami hari ini dan rasakan peluang perubahan kehidupan finansial yang ditawarkan perusahaan kami. Jadilah saksi penawaran kami hari ini sehingga Anda dapat memberi tahu orang lain yang membutuhkan pinjaman untuk juga mengalami kebebasan finansial yang Anda miliki.

    Sekali lagi Anda dapat menghubungi kami melalui email: cooperbridget22@gamil.com
    Datang dan alami kebebasan finansial karena dengan perusahaan kami, pencarian Anda untuk perusahaan pinjaman yang dapat diandalkan telah berakhir.

    ReplyDelete
  12. Nama saya Rafif Apriani, saya membaca sebuah kisah tentang bagaimana ibu Yanti Ari meminjam dari PINJAMAN KEPERCAYAAN GARANSI dengan bantuan perancang busana terkenal DIAN PELANGI. Dalam ceritanya dia menceritakan bagaimana dia kehilangan banyak uang (Rp28.000.000,00) kepada pemberi pinjaman yang buruk karena dia membutuhkan pinjaman untuk meningkatkan usahanya.
     Dia juga menceritakan bagaimana dia menghubungi Dian Pelangi yang menginstruksikannya untuk menghubungi Nyonya Ana Micheal dari PINJAMAN KEPERCAYAAN dan itulah bagaimana dia meminjam pinjaman yang dia butuhkan untuk meningkatkan bisnisnya. Jadi saya melihat kisah ibu Yanti Ari dengan perinciannya, rincian Dian Pelangi dan Nyonya Ana Michael dari PINJAMAN KEPERCAYAAN yang mereka pinjam.

    Rincian Dian Pelangi :: email: (DIANPELANGIINDONESIA@GMAIL.COM)
    dia tinggal di Jakarta.
    Rincian Ibu Yanti Ari :: Nomor Teleponnya: +62 821-1644-0184
    Nomor Whatsapp: +62 821-1644-0184
    dia tinggal di Kota Medan, emailnya: ARIY6261@GMAIL.COM
    Dan akhirnya perusahaan pinjaman asli yang saya inginkan siapa pun yang membutuhkan pinjaman untuk menghubungi karena saya sekarang adalah saksi yang hidup dan semoga allah selalu memberkati hari saya menghubungi mereka.
    Nama perusahaan: PINJAMAN TRUST GUARNATY, alamat email: (ANAMICHAELGUARANTYTRUSTLOANS@GMAIL.COM)

    Ketika saya menghubungi ibu yanti, dia memberi tahu saya bagaimana dia meminjam dari Nyonya Ana Michael dari PINJAMAN KEPERCAYAAN GARANSI dan seluruh proses. Saya sangat senang mengumumkan kepada masyarakat umum bahwa Nyonya Ana Michael dari PINJAMAN KEPERCAYAAN adalah yang terbaik dan paling dapat diandalkan.
    Anda dapat menghubungi saya untuk lebih jelasnya melalui email saya: rafifapriani@gmail.com
    Saya berharap orang-orang yang menginginkan pemberi pinjaman pinjaman yang andal melihat ini.

    ReplyDelete
  13. Halo semuanya, Nama saya Siska wibowo saya tinggal di Surabaya di Indonesia, saya seorang mahasiswa, saya ingin menggunakan kesempatan ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman untuk sangat berhati-hati karena ada banyak perusahaan pinjaman penipuan dan kejahatan di sini di internet , Sampai saya melihat posting Bapak Suryanto tentang Nyonya Esther Patrick dan saya menghubunginya melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

    Beberapa bulan yang lalu, saya putus asa untuk membantu biaya sekolah dan proyek saya tetapi tidak ada yang membantu dan ayah saya hanya dapat memperbaiki beberapa hal yang bahkan tidak cukup, jadi saya mencari pinjaman online tetapi scammed.

    Saya hampir tidak menyerah sampai saya mencari saran dari teman saya Pak Suryanto memanggil saya pemberi pinjaman yang sangat andal yang meminjamkan dengan pinjaman tanpa jaminan sebesar Rp200.000.000 dalam waktu kurang dari 24 jam tanpa tekanan atau tekanan dengan tingkat bunga rendah 2 %. Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa rekening bank saya dan menemukan bahwa nomor saya diterapkan langsung ditransfer ke rekening bank saya tanpa penundaan atau kekecewaan, segera saya menghubungi ibu melalui (estherpatrick83@gmail.com)

    Dan juga saya diberi pilihan apakah saya ingin cek kertas dikirim kepada saya melalui jasa kurir, tetapi saya mengatakan kepada mereka untuk mentransfer uang ke rekening bank saya, karena saya berjanji bahwa saya akan membagikan kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres atau penundaan.

    Yakin dan yakin bahwa ini asli karena saya memiliki semua bukti pemrosesan pinjaman ini termasuk kartu ID, dokumen perjanjian pinjaman, dan semua dokumen. Saya sangat mempercayai Madam ESTHER PATRICK dengan penghargaan dan kepercayaan perusahaan yang sepenuh hati karena dia benar-benar telah membantu hidup saya membayar proyek saya. Anda sangat beruntung memiliki kesempatan untuk membaca kesaksian ini hari ini. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman, silakan hubungi Madam melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

    Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya di (siskawibowo71@gmail.com) jika Anda merasa kesulitan atau menginginkan prosedur untuk mendapatkan pinjaman

    Sekarang, yang saya lakukan adalah mencoba untuk memenuhi pembayaran pinjaman bulanan yang saya kirim langsung ke rekening bulanan Nyonya seperti yang diarahkan. Tuhan akan memberkati Nyonya ESTHER PATRICK untuk Segalanya. Saya bersyukur

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...