Thursday, 27 February 2014

TAHNIAH!!! ... ADAKAH MURID INI BAKAL MEMIMPIN UMNO SUATU HARI NANTI ???????



Jika diikutkan kepada murid ini menjawab semua soalah yang di ajukan .. maka beliau berpotensi besar antara calon yang paling layak untuk memimpin UMNO masa akan datang??????

31 comments:

  1. ko bayangkan la...macamana cikgu nak layan PBS kat budak ni.
    ko bayangkan la...macamana nak bagi minimum band 3 kat budak bangang ngang ni?

    ReplyDelete
  2. kalu aku jadi cikgu, aku dah terajang budak nih

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan trajang bhaiii. kalu amnongook panjang umur budak ni mungkin jadi ketua cawangan

      Delete
    2. Haluuuuuuu. .........

      Salah tu beb..gua igt ank ini bila bsr jdi mntri kewangan.pling cikai gua bilang lu pngerusi tabung hji....mesti bngga jit tuya dgn hasil kluaran permata negara kak ros_ak ni...

      Khak tuih

      Delete
    3. Gua sokong lu jit tontoya...lu klu antar komen mana ada yg tak betul...lu baru tulis haluuuu je gua dah tau dah msti komen lu betul beb...gua cuma nk tnya lu beb...lu dh ada point ke utk kita bahan umgok atau jit tontoya dgn isu rm2juta tgha tu...beb tak kn lu nk copy point org lain beb...lu kn terror utk reka point beb...takkn lu cuma blh...

      Khak tuih....

      Delete
  3. emak bapak kenalah ambik pot...kalau harap kat cikgu sepenuhnya, tak jadi orang la budak ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berhenti je la bgi gaji kat mak bapa klu cikgy syik nak goyang tek telor salahkan org.

      Delete
  4. aku rasa soalan paper ni hanya publisiti buatan sibonggok nak putar belitkan minda kita...kalau nak spin tu biarla logik sikit ni pampeh takan budaktu menjawab cara otak macai2 umnog menjawab...tak masuk akal la....

    ReplyDelete
  5. Mcm najib je jawap soalan.patot la tak abis degree.blaja sampai spm pun tak apa dik komang2 pun boleh juga jadi bos tabung haji.

    kahkahkah

    ReplyDelete
  6. Oook Aloooh...

    Hadi Awang KENA LIWAT dgn PKR ... PKR Dundun pulok tuuuh!..

    Hantaran RM2 Juta jer...

    Kah kah kah... Itulah Bahalul Syaitanisasi... Syabas PAS PIS PUS...

    Presiden PAS Kena Liwat pon Penyokong PAS tetap Suka... Hebat Hadi Awang Membiarkan Dirinya DI LIWAT dgn harga RM 2,005,000.00 sjaer...

    hee hee hee..... Lawak Lah Budak2 PAS Presiden Hang Boddo Bangang kaa Hang Pengikut Yang Tak Der Otak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gud bro.....ko ni giler ke ape errr?

      Delete
    2. Haluuuuuuu. .......

      Biarkn aja beb...tu spesis tenuk b. Zmn brg naik ni brangkali trputus ubat gila beb...

      Khak tuih

      Delete
  7. Bakal Calon Majlis Tertinggi UMNgok. Lagi bingai lagi dijunjung siap jilat tapak kaki.

    ReplyDelete
  8. Budak ni dah pun jadi MACAI-Mempercayai Apasaja Cakap Anwar Ibrahim.....kahkahkah....mmg sesuai mak cakap awwww...

    ReplyDelete
  9. Macai pkr (parpu kunyitkan rakyat ) yg buduh pcaya la menda nie...otak macai fuckatan x da keje..

    ReplyDelete
  10. 15 tahun kemudian,
    C. Suhaimie: eh hang ajaq apa azeman dulu 6C haram apa 1 x boleh.
    Azeman: ajaq BI, sye pk bi tunggang langgang mcm cikgu pun bolih ajaq bi ape kurang nye sye kan. Tpi sye xde masalah sbb posting d kg siap buat tuition lgi cikgu tu yg boleh pakai lancer ni.
    C. Suhaimie: kikiki kepala otak penipu boleh buat batu cincin.
    Azeman: i learn from is a the best (i learn from the best) kikiki
    C. Suhaimie: fuh slang ada, tu yg penting pun, vocab boleh ulang2 grammar boleh lintang pukang. Kikiki
    ----------
    Cuba ibubapa minta tgk result UPSR & SPM cikgu dia. Guru kencing berdiri, murid jadi cikgu KPLI. cukup2lah umno rosakkan sistem pendidikan kita. Jom ubah!

    ReplyDelete
  11. Budah tu jawab mengikut perkembangan masa..terbaikkkk..

    ReplyDelete
  12. Yg penting Khalid sila blah. faekah..macai2 blogger, org2 khalid sila bungkus kain baju.
    Azmin dan Anwar akan ambil alih teraju Selangor.

    HIDUP PKR!
    Perjuangan PKR gombak berjaya dgn strategi melangkah ke Putrajaya!

    ReplyDelete
  13. woow....Seperti katak melompat parti......Ada gula rega singit sekelo....seperti kera mendapat ayam....kangkung bukan seikat,komisen bukan duit bapak sendiri.....kah..kah...kah..

    ReplyDelete
  14. Belakang parang diasah lagi 'penat'. Letih le ckgu kalu camni...kehkehkeh. Dimana ada kemahuan, disitu ada 'keambilan'... penat dah aku nak gelak...

    ReplyDelete
  15. Entahler.....kalau ya pon takkan salah semua kot....too good to be true.

    ReplyDelete
  16. HAHAHAHAHAHA!!!!!
    Sakit perut ketawa tengok jawapan budak 10 tahun ni.....
    Saya rasa mungkin sebab berikut
    Guru memnag tak ajar peribahasa ni dalam kelas
    Dia tak dengar atau tidur
    Dia tak tulis apa dalam buku atau buat kerja rumah
    Saya bersangka abik dan percaya dari bentuk tulisan, ejaan dan jawapan yang diberikan dia akan menjadi seorang yang berguna kepada masyarakat kelak.
    Walaupun jawapan semua salah tetapi jawapan murid ini menunjukkan dia ada IQ tinggi.
    Saya yakin budak ini akan berjaya dalam bidang akademik.
    Give him or her hope and support.
    Kita doakan dia akan seorang rakyat yang berguna dan bertanggunjawab apabila tamat pengajian universiti.
    Pada mas itu 20 tahun dari sekarang anak ini dah jadi seorang berjaya.
    Kepada guru kelas ini ajarlah dengan ikhlas tanpa mengharapkan pujian.
    Anda perlu guna kaedah lain agar anak murid ini dapat lebih cepat faham.

    ReplyDelete
  17. Yang jawab tu bukan budak sekolah tapi bapak budak yang kuat politikus yang mahukan publisiti2 murahan... Aku baca je tau dah budak2 sekolah xkan jawab macam tu... Korang yang percaya macam xpernah sekolah la pulak...

    ReplyDelete
  18. Kelas 4Daun tu kira-kira 4 D lah. Biasalah tahap pemikiran budak ni begitu..... kalau kelas 4 Anggerik tentu lagi klas jawapannya.

    ReplyDelete
  19. ini adalah asam garam yang guru terpaksa hadap setiap hari jika berdepan dengan pelajar lemah. Tapi percayalah, inilah antara hiburan kami pihak guru. Walau nak marah tapi nak buat macam mana kan?

    ReplyDelete
  20. Wei.... klau budak semua pandai cikgu goyang kaki la tak payah mengajar..
    Mesti ada budak yg macam ni baru seronok tak ngantok dlm kelas..
    Ni pun mana tau satu hari dia jkkk atau ketua bahagian....
    Org bodoh pun akan jadi cerdik bila nampak duit...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...