Monday 24 February 2014

WARGA KAJANG TOLAK DSAI???? .. PELANCARAN BILIK GERAKAN KEADILAN SG CHUA TIDAK MENDAPAT SAMBUTAN RAKYAT TEMPATAN????


Pelancaran Bilik Gerakan KEADILAN PRK DUN N25 Kajang Sg Chua malam tadi 23hb Februari 2014 oleh DSAI cukup-cukup mendapat sambutan diluar dugaan sama sekali.

Ingatkan apabila TSMY mengumumkan calon BN untuk berentap dengan DSAI nanti dari MCA Chew Mei Fun yang beliau klasifikasikan sebagai calon boleh tahan cantik maka tiadalah rakyat dari keturunan kaum Tionghua akan datang ke apa jua program DSAI ... Rupa-rupnya silap .. lagi disahkan MCA akan mewakili BN lagi berduyun-duyun warga Tionghua pengundi berdaftar DUN N25 Kajang turun memberikan sokongan.

Sehingga kini KEADILAN/PR kelihatan sudah amat bersedia sedangkan BN masih terkial-kial untuk mencari tapak .. program BN sehingga kini ialah agihan BR1M kepada penduduk tempatan yang tiada akaun bank  .. program penerangan masih mengharapkan TV3, RTM dan Astro Awani.

Sentuhan peribadi bersemuka dengan pengundi masih belum kelihatan.

Ini bukan bermakna KEADILAN/PR boleh duduk selesa sebaliknya akan terus bekerja lebih kuat sehinggalah tarikh pembuangan undi 23hb Mac 2014 nanti.

7 comments:

  1. Betul ke olok-olok ni??????????????????....ABU

    ReplyDelete
  2. mana unit amal ni????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lani bayar duit baru depa ni mai.Ala gua tau la gua pernah beurusan dgn depa.he he jgn marah ye

      Delete
  3. Saya suka bekas adun kajang cikgu Lee walaupun tidak menjadi wakil rakyat lagi tapi masih bersama keadilan. Inilah salah 1 contoh yg baik.. Tahniah cikgu Lee.

    ReplyDelete
    Replies
    1. berapa DSAI bayar dia tu..???

      Delete
    2. dsai bagi cincin harga 24j seorg tau.. huh

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...