Tuesday 25 February 2014

PECAH BERITA!!!! ... PEJABAT PORTAL TERKEMUKA MALAYSIA KINI DI LEMPAR DENGAN CAT MERAH DAN BANGKAI ITIK!!!




Kini pejabat portal Malaysiakini pula menjadi sasaran lemparan cat merah .. bukan saja cat merah tetapi terdapat jua seekor bangkai itik.

Kejadian disedari awal pagi ini ...

Cat merah dan kotak berisi bangkai itik ditemui di luar pejabat portal berita Malaysiakini di Bangsar Utama, Kuala Lumpur, pagi ini.

Pengarang Grafik Malaysiakini, Azlan Zamhari, berkata cat merah turut disimbah ke dinding serta papan tanda Malaysiakini dan percikannya turut terkena motosikal yang diletakkan berhampiran pejabat itu.


“Cat merah itu masih lagi basah waktu saya sampai ke pejabat jam 6.15 pagi tadi...


“Bangkai itik itu ditemui dalam kotak yang ditinggalkan di depan pintu pejabat kami dengan foto Ahli Parlimen Seputeh, Teresa Kok di dalamnya,” katanya.

Kok sebelum ini berdepan kontroversi berhubung video klip ucapan sambutan Tahun Baru Cina bertajuk “Onederful Malaysia CNY 2014.”  ... berita selanjutnya bakal menyusul
.

14 comments:

  1. ini semua salah umno......

    ReplyDelete
    Replies
    1. malaysiakini mengcatkan diri mereka sendiri, kata........(hangpa tekalah sapa yg kata sebegitu)...ha ha ha

      Delete
  2. Ni ngo persatuan ayahnda2 cat merah semalaysia lah..korg mne reti!!!
    Kih kih kih

    ReplyDelete
  3. Harga ayam mahai.....tu pasai itik plak...

    ReplyDelete
  4. Pakai cat je kenapa tak minta c4 dgn jit tuya.

    kahkahkah

    ReplyDelete
  5. INI SEMUA KERJA UMNO. HANYA ORG UMNO SAJA YG BERANI KERANA MEREKA BEEDARAH PAHLAWAN TERBILANG! KAMI UMNO MENGAKU XDA OTAK. OTAK KAMI TELAH DISOROKKAN DALAM BRA BIK MAMA.


    -Umno Cawangan Kg Melayu Hutan

    ReplyDelete
  6. Ini keje UMNGOK...bukan payah sgt...hehe

    ReplyDelete
  7. kalau bangunan UMNO disimbah cat orang UMNO baling sendiri... kalau masjid dibaling babi orang UMNO yang buat... kalau gereja diletak poster mengarut dituduhnya UMNO.. kes spenda besaq dikata UMNO rakam... kes Saiful dilubangkan jubur dikatakan konspirasi UMNO.. kes ADUN Kajang letak jawatan dituduhnya UMNO bayaq... DSAI nak jadi MB dikatakan strategi UMNO... Nurul Izzah failkan fasakh di katanya disihir UMNO.. jam omega DSAI hilang dikatakan UMNO yang mencuri.. TGHA disaman dikatakan UMNO yang bayaq peguam... mudahkan lepasni pemimpin PR berzina ka, meliwat ka, berkhalwat ka apaka tak risau dan takut dah.. sebab ada penyokong yang taksub dan bodoh untuk mempercayai bahawa pemimpin mereka maksum...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg pimpin hargo 1henget macai fuckatan otak eh 1 sen...

      Delete
    2. Klu cakap pkai otak. Kita ada media so tgk dan nilai. Kita demokrasi. Cuba pk klu besuara kena tgkap sue mcm2 apa demokrasi. Tuhan bagi otak jg taksub sgt dgn parti kita kna lihat kbenaran. Klu dok tgk paper je xpyah komen. Yg pasti jujur. Klu dok kat pakatan teruk pastikan media fokus kbenaran, silap2 ramai ug bergelumang dgn taik masuk balai dan dibaling tain hahahaha

      Delete
    3. Kbenaran kunon yg bcino dodol...yg spendar bosa yg khalwat ngan bini org yg merapu nk guno khalimah Allah n memburukkan krajaan ekau x nmpak....yg kato bjuta tanpo bukti yg ksu sebokkan.....yg menipu simbah cat ekau lolap kan mato podah la....

      Delete
  8. Teresa kok balas dendam ! >_<

    ReplyDelete
  9. Tindakan simbahan cat merah di luar pejabat Malaysiakini berserta seekor itik dalam sebuah kotak, mudah saja kita fahami maksud orang orang melakukannya.

    Persoalan nya mengapa dilakukan terhadap pejabat Malaysiakini kenapa tidak dibuat dihadapan pejabat Berita Harian ? Malaysiakini adalah salah satu portal berita bebas yang amat popular dikalangan pembaca di Malaysia kerana berita yang disampaikan nya berasaskan fakta dan bukti serta tidak memihak mana-mana individu atau parti.

    Disebabkan berkata benar adalah menjadi satu kesalahan bagi parti pemerintah maka mereka akan gunakan apa saja cara sebagai mengganggu, menyekat, menghalang keharmonian kewartawanan dan kewibawaan pekerja Malaysiakini dari terus melaporkan berita yang benar, betul dan tepat.

    Dan kotak yang berisi itek dilekat kan pula dengan gambar ahli parlimen Seputeh Teresa Kok adalah isu sampingan agar pemerhati keliru dalam membuat penilaian diantara Teresa Kok atau Malaysiakini.

    Walau apa pun alasannya.. Malaysiakini amat berpengaruh dan pantas dalam menyampaikan maklumat terkini.

    Pilihanraya kecil DUN Kajang adalah penentuan sehat atau terus sakit bagi UMNO Baru negeri Selangor dalam mencari jalan untuk menguasai semula negeri tersebut.

    Oleh itu kita tidak perlu terkejut cuma perlu berwaspada kerana kerja sabotaj sudah sinonim dengan Melayu 50SEN maka kita percaya tiada tangkapan dibuat kerana petualang itu dilindungi oleh mereka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kenapa kerajaan tak sita aja pejabat malaysia kini.... buang masa aja buang cat. lebih baik bagi cat merah tu kat aku, leh la cat basikal aku.....

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...