Tuesday 18 February 2014

RAHSIA SUDAH TERBONGKAR MENGAPA SEHINGGA KINI CERAMAH DAN PERJUMPAAN DSAI DI PRK KAJANG TIADA GANGGUAN DARI MACAI-MACAI PRO UMNO????


Dulu semasa PRU 13 boleh dikatakan amat kerap ceramah jelajah DSAI seluruh negara sering diganggu kacau oleh mereka yang tidak bermoral dan berakhlak bersifat macam samseng yang tidak bertamadun dalam berpolitik.

Ganggu kacau datang dalam beberapa bentuk .. sama ada buat ceramah atau konsert di tempat yang jarak yang rapat sambil menghalakan pembesar suara kearah ceramah yang sedang berjalan oleh DSAI ... menggunakan beberapa samseng menjerit terlolong terlalak macam polong atau pontianak nampak mangsa ... membuat sekatan keatas kenderaan DSAI menuju ketempat ceramah ... menggunakan khidmat samseng jalan raya atau Mat Rempit untuk buat bising .. mundar mandir dengan kapcai.

Tapi gejala-gejala politik songsang tidak berakhlak itu setakat ini tidak pula kedengaran berlaku sehinga kini di semua majlis perjumpaan dan penerangan oleh DSAI dengan masyarakat setempat di DUN N25 Kajang.

Belek punya belek .. kelebek punya kelebek .. bongkar punya bongkar, rupa-rupanya ada sekelompok angota KEADILAN mengambil inisiatif sendiri dengan mengumpulkan beberapa anggotanya secara sukarela untuk diangkat sebagai pegawal keselamatan sukarelawan khas untuk mengawal dan menjaga keselamatan DSAI dan ketentraman tempat-tempat ceramah.

Anak-anak muda ini akan hadir di tempat ceramah sekurang-kurangnya 1 jam lebih awal untuk memastikan ianya sifar gangguan samseng upahan.

Salut dan tahniah Omak Kau ucapkan atas sifat peka menjaga keselamatan pemimpin tertinggi Pakatan Rakyat secara sukarela atas sifat kasih dan mau melihat suatu perubahan yang menjamin kemakmuran, kesejahteraan dan kemajuan hidup jauh lebih baik dari yang ada sekarang.

16 comments:

  1. Najib nk buat mcm ni.kena ada modal kurang2 500juta.nk bg upah kat dorg.adat macai no money no talk.patut la hutang negara dah cecah limit.kahkahkah

    ReplyDelete
  2. Kadang2 kita kna ambik tindakan seniri... dulu menteri pelajaran janji budak cemerlang 5A ja dpt masuk IPT. Tapi hakikatnya awat bdk bodo 3A pun dpt juga masuk IPT. Last2 grad berebut keja ngan bdk2 pandai. Walhai kerja buruh dan pembantu rumah untuk bdk2 bodo bukan mat indon penjenayah. Kalu hempa x caya hempa minta mahasiswa pamer result spm depa di ppn kenyataan kolej brp kerat yg btui skorer.

    ReplyDelete
  3. Budak bodoh masuk ipt najib peduli apa.kebanyakan ipt kroni yg punya.bodoh belakang kira janji kantong penuh dgn duit.mcm kata dsai,pendidikan kat malaysia dh jadi satu bisnes pada puak2 kroni.

    ReplyDelete
  4. utang dah nak sampai hidung, jadi tidak payah buang duit untuk peruntukkan upah gaji mat rempit buat kacau.

    ReplyDelete
  5. Kepada Unit Amal PAS nampak tak macam mana PKR buat kerja? Kita orang amat pantas. Unit Amal pas dari hari tu lagi slow. very slow. Kerja tak susah pun lambat. Cuma jaga keselamatan, parking dll. Nampak tak sekarang PKR ada Unit Keselamatannya sendiri yang terdiri dari kaum India? Mereka sangat kuat. Rajin.

    Sekarang korang dah melepas. Kalau tidak makanan atas meja mcm dlm gambar tu hak korang tau.
    Apa pun peluang masih terbuka. Demi keikhlasan dan jihad sila Unit Amal PAS datang je setiap ceramah DSAI. kerja senang la. Tengok india pkr atas tu. dapat baju, makan. lepas ni turun wahai Unit AMal PAS. Kita adalah pakatannn.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Unit briged anu war.. Peperangan anu bermula disini.. Bdk2 hitam, main dlm 'longkang' ... Hihihi.. Hdup unit amal!!!

      Delete
  6. deyyyyyyyyyyyyyyyyy..... poddahhhh.... jgn bikin kacau sini haaa.... lu mau kena....... dushhhhhh...... dushhhhhhhhhhhh... ini kita punya dato' tau........ sapa beranni kacauuuuu....

    ReplyDelete
  7. 10 budak hitam. Anggek kalau dpt baju tshirt laju la buat kerja.Inilah pejuang merangkap keselamatan PKR.
    Kepada Pemuda PAS Selangor kena faham. Kami juga ada jentera yg sangat kuat serta cekal untuk menjaga hal-hal keselamatan masa ceramah dan demo.

    Harap Pemuda PAS dan Unit Amal PAS maklum bahawa PKR boleh berdiri diatas kaki sendiri.

    ReplyDelete
  8. Haslan Hassin terbaik!!!!!

    ReplyDelete
  9. Tabik spring pda team ni.pmuda pas dn dap kajang patut join skali,bagi mantap.

    ReplyDelete
  10. Ada juga macai lembu yang sakit hati dgn unit amal pas.masa bencana kt kuantan dorg la yang paling rajin dgn sumber kewangan yg terhad.

    nak harapkan jpa,bomba,polis alamatnya mati lemas dulu la..

    umno mana ada unit amal,no money no talk.

    kahkahkah

    ReplyDelete
  11. macam macam macai umngok main perang saraf.. konon nk tunjuk unit amal PAS dgn AMK PKR tak sebulu.. pale butoh la weiii

    ReplyDelete
  12. anon 13:35.
    Itulah sebenarnya tanggunjawab PAS dan Unit Amalnya.
    Jadi kepada Pemuda PAS Selangor..sila jgn bantah untuk DSAI jadi MB.

    Kerja anda hanya jaga keselamatan, bagi bantuan sahaja. Bab strategi biarkan kami PKR yg genius buat perancangan.

    dah..dah. Pas sila kerahkan orang Unit tu jaga keselamatan DSAI ceramah. Ikut jadual. Jgn nak harapkan 10 pengawal keselamatan india PKR je. kita kena kerjasama.

    PKR Cabang Sg. Kantan

    ReplyDelete
  13. macai umgok memang bangang tahap babun.silap ari bulan babun libih pandai dari ekorang hee..he..kaaak

    ReplyDelete
  14. macai umgok memang bangang tahap babun.silap ari bulan babun libih pandai dari ekorang hee..he..kaaak

    ReplyDelete
  15. Gangster2 mmg ahh

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...