Wednesday 26 February 2014

KECOH JENAZAH SUDAH SEMPURNA DIKAFANKAN DITINGGALKAN DI TEPI JALAN.



Kekecohan telah tercetus bilamana satu jenazah yang telah lengkap dikafankan telah ditemui ditepi jalan di Bukit Minyak, Bukit Mertajam pagi ini.

Jenazah tersebut telah ditemui oleh para pengguna yang sedang menggunakan jalan yang berhampiran Bulatan Kawasan Perindustrian Tambun, Bukit Minyak, Pulau Pinang awal pagi ini.

Pihak Polis masih menjalankan siasatan buat ketika ini bagi mencari jawapan akan insiden ini.

11 comments:

  1. Huiyyo...kah kah kah..

    ReplyDelete
  2. Mayat org munafik ni.akujanji pusing 1malaysia.dah menang haprak.

    ReplyDelete
  3. Macai umno cakap: ini semua salah anwar!!!

    ReplyDelete
  4. Macai umno cakap: ini semua salah anwar!!!

    ReplyDelete
  5. EDISI MOHON PENCERAHAN DARI AHLI PKR YG PAKAR DALAM PARTI. BENARKAH USTAZ NI MERANGKAP MUTAWIF NI CKP CMNI?? INI TAK BOLEH JADI. PAK KOPIAH NI TAK TAU KE YG PKR KUAT TEGUH DAN BOLEH MENANG ATAS KEKUATAN SENDIRI??

    Dah kasi peluang mangkuk PAS ni senang kat selangor dibwh PKR lagi mau bising2. AKu sbg penyokong kuat PKR cukup pantang satu badan kalau ada sesapa nak jatuhkan parti mulia kita PKR ni!
    BLOG@Ustaz Salehudin


    Yang Dipertua PAS Gombak, Ustaz Salehuddin Nasir melahirkan rasa kekecewaan terhadap insiden keputusan Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu yang mengarahkan Presiden parti, Datuk Seri Abdul Hadi Awang membayar saman berjumlah RM2 juta berikutan penghakiman ingkar yang diperoleh calon Parti Keadilan Rakyat (PKR) bagi kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Bukit Besi, Mohd. Shamsul Mat Amin pada Ahad lalu.
    Menurutnya bukan soal wang saman yang berjumlah RM2 juta, sebaliknya soal maruah Presiden PAS telah diperkotak katikkan oleh rakan daripada parti kompenan sendiri.
    Ini menyebabkan beliau hilang mood untuk turun ke Dewan Undangan Negeri (DUN) Kajang bagi membantu Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang bertanding di situ.
    “Masalah dua juta boleh settle insya Allah. Satu seruan jihad je dibuat melimpah duit datang.
    “Tapi bukan soal wang…soal maruah tuan guru aku. Tak ada mood langsung nak ke Kajang kepas ni,” katanya dalam laman sosial peribadi, salehhuddin.mohdnasir.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni sekor babi amno sedang mengadu domba. klu ustaz amno tak buat adu domba cam ni

      Delete
  6. kita tgok pr14 ahli pas x bantu utk selangor

    ReplyDelete
  7. Bekas Calun yng mewakili PKR perlu dipecat keahliannye,diatas tidak menghormati semangat PR,saya seru Pempinan tertinggi PKR pecat keahliannye,,demi PR dan akan terjejas PRK Kajang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tang konar baring, anjing2 amno memang hebat

      Delete
  8. Korang sume (yg kt atas ni) pon mati jd mcm tu ar...x terima bumi...x reti2 nak insaf...bongok...org mati ko x amik iktibar...lebihkan dunia dr kematian...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...