Thursday 4 October 2012

RAHSIA SUDAH PECAH!!!!.. SETIAP PESERTA PERHIMPUNAN HIJAU MEMBANTAH PROJEK PETROKIMIA PENGERANG PADA 30HB SEPTEMBER 2012 YANG LALU, DIBAYAR RM30 SEORANG??????



MP Pengerang Azalina Othman dakwa setiap peserta perhimpunan dibayar


Mereka yang mengambil bahagian dalam perhimpunan Himpunan Hijau membantah  projek petrokimia Pengerang pada 30 September lalu masing-masing telah dibayar RM30, dakwa Ahli Parlimennya, Datuk Azalina Othman hari ini.

Membahaskan bajet di Dewan Rakyat, Azalina berkata itulah sebabnya pihak penganjur berjaya menarik orang ramai, yang didakwanya kebanyakannya orang luar, untuk menghadiri perhimpunan tersebut.

Azalina berkata pihak penganjur mendakwa perhimpunan itu dihadiri 7,000 tetapi beliau sebaliknya mendakwa telah difahamkan hanya 3,000 orang yang hadir kerana kawasan tersebut kecil.

Oleh itu, beliau tidak tahu bagaimana kawasan itu boleh memuatkan seramai 7,000 orang, sambil mendakwa ramai daripada mereka yang hadir itu adalah orang luar dan dibayar RM30 setiap orang.

Kenyataan itu mendorong Nurul Izzah Anwar (PKR-Lembah Pantai) bangkit untuk mencelah bagi mendapatkan penjelasan mengenai asas tuduhan tersebut, tetapi Azalina enggan memberi laluan kepadanya untuk bercakap...
M'SIAKINI

INI DINAMAKAN TUDUH TETAPI TIADA BUKTI...TUDUH PAKAI AIR LIUR BASI... BILA DIMINTA LALUAN UNTUK MENCELAH LANGSUNG TAK BERANI NAK BERI..KALAU SURUH ULANG SEMULA PERTUDUHAN BERBENTUK FITNAH INI DILUAR PARLIMEN, TAUBAT LAHUM TAK BERANI PUNYA.

SEKADAR BERANI DALAM PARLIMEN SEBAB DIBERI PERLINDUNGAN DARI SEBARANG TINDAKAN UNDANG-UNDANG NEGARA..

MACAM MANA PERANGAI PEMIMPIN TERTINGGI UMNO BEGITU JUGALAH PARA LEFTENANNYA..

9 comments:

  1. Apa nak herankan duit yahudi soros tu kan banyak dah dia leburkan kat PR......setakat rm 30 sorang apa la sangat...

    ReplyDelete
  2. Aah la..ape la sgt rm30 tu..bodoh betul pengajur ni..pendek betul pemekiran pngjur tu..ape die igt org leh temakan ke dgn byran rm30 tu..cube la pk panjang sket,jauh sket..klau nk tari sokongan tu kne la bg kurang2 rebet rm200 utk beli hp 3g ke..baru la rakyat ni sokong..hahahaha toing toing toing

    ReplyDelete
  3. kahkah lagi si bodoh conspiracy theory.. apa faedah kepada soros agaknye utk dia buat camtu.. bodoh.

    ReplyDelete
  4. Soros mner dpt apa2,dia bukan dok malaysia pun,cuma nanti bila proksi dia berkuasa time tu bru ko thu cara nk panggil org bodoh atau tidak.
    Bodoh zahir batin ko ni.

    ReplyDelete
  5. Nama pun UMNO...UMNO dan Be-End...:)

    ReplyDelete
  6. mohon pihak penulis agar remove kan gambar terakhir tersebut kerana saya tidak mahu dilibatkan di dalam mana2 parti politik demi untuk menjaga periuk nasi saya sebagai staff BNM. jika gambar tersebut masih kekal di entry ini, saya tidak akan teragak2 untuk mengambil tindakan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gambar lu ke tu?ok what..ade gmbar tersebar..nak amik tindakan ape?salah ke publish gmbar org?dari lu melalak kt sini baik lu repot pekasa..mest dorg amik tindakan punye kt admin nie..hee~

      Delete
  7. Jangan tungu lagi saman aje admin bodoh ni......suka2 aje masuk kan gambar org yg tak da kena mengena ni.....

    ReplyDelete
  8. ek eleh.... puak umno ni, mmg suka betul tuduh fitnah tanpa bukti... depa nak kata itu cara depa gulakan rakyat utk jg kepentingan dia org... besala tu, dia buat dia kata org... yg umno cai dok sebut soros, aku sarankan kau celikla minda ko tu... do not insult our intelligence la ...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...