Monday 3 December 2012

GEMPAR!!!!...GURU AGAMA YANG DIPECAT JABATAN AGAMA ISLAM WILAYAH PERSEKUTUAN (JAWI), AKAN DIAMBIL SEMULA BEKERJA DENGAN SYARAT PERLU MENJADI AHLI UMNO TERLEBIH DAHULU!!!!



Guru dipecat dakwa dapat borang Umno

Guru agama sementara dari Labuan yang dipecat Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI) selepas menghadiri ceramah Pakatan Rakyat, mendakwa menerima borang keahlian Umno selepas ditelefon seorang pemimpin Umno setempat.

Guru tersebut, Qatrun Nada Mohd Latfi mendakwa borang itu dihantar secara serahan tangan dua hari selepas beliau 'dinasihati' pemimpin Umno berkenaan yang juga seorang senator Dewan Negara.

Qatrun mendakwa dalam perbualan telefon sebelum itu beliau
dinasihatkan bahawa sebagai kakitangan kerajaan beliau hanya boleh bergiat aktif dalam parti Umno.

1 comment:

  1. adik/kakak .. isi saja borang umno tu.tikam dari luar tak brp best,tikam dari dlm lagi best & puas hati. Mcm aku ahli umno, bkn org umno sbb suma yg join umno tu ada kepentingan duniawi.hihi...

    lagipun dema tu buat gempak saja/kencing pokcik mokcik di kg, umno tau org sekian2 undi apa.. hahha undi adalah rahsia...takkan ada masa nak check 28juta kertas undi..hehe.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...