Monday 3 December 2012

MIC/BN HINA KAUM INDIA DENGAN PEMBERIAN 5KG BERAS TEMPATAN HANCUR, 1KG TEPONG GANDUM DAN 1 PAKET SERBUK REMPAH KARI!!!!


Hari ini, di Taman Sentosa,Klang, Selangor, admin diberitahu beribu-ribu kaum India bergegas kesana untuk mendapatkan gula-gula pilihan raya anjuran UMNO /MIC/BN, satu kampit beras tempatan jenama Jasmine seberat 5 kg, satu paket tepung gandum cop sauh  dan satu lagi paket serbuk kari daging jenama Baba's yang dibungkus dalam satu beg ada logo 1M'sia.

Menurut dari info pemberi maklumat memberitahu bahawa suasana ditempat pemberian gula-gula PRU menjadi  berkelam-kabut..ada seorang wanita yang bergegas untuk mendapatkan barang tersebut jatuh berhampiran longkang. Wanita tersebut telah cedera dibahagian kepala.


ADAKAH UMNO/MIC/BN INGAT WARGA INDIA HANYA BERNILAI SEKAMPIT BERAS TEMPATAN KG, SATU PAKET TEPUNG GANDUM 1KG DAN SEPEKET SERBUK REMPAH KARI DAGING????

BEGITU SEKALI UMNO/MIC/BN MENGHINA KAUM INDIA!!!!..

JANGANLAH HINA DAN PERLAKUKAN SEBEGINI RUPA KEPADA KAUM INDIA YANG BERPENDAPATAN RENDAH.

BERILAH SECARA TERTIB DAN SOPAN..BERI AMBIL UNDI TETAP PADA PR.


1 comment:

  1. hahaha.. kalaka.. aku sendiri org taman sentosa klang.. orang melayu islam.. dapat goreng pisang dgn teh tarik dari org PAKATAN yg berarak rumah ke rumah.. apa citer?? mulia ke tu?? tinggi betul nilai org melayu islam dkt taman sentosa ye??

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...