Sunday 2 December 2012

RAKAMAN GAMBAR NAJIB RAZAK TERUS BERUCAP TANPA MENGHIRAUKAN MASUKNYA WAKTU SOLAT MAGHRIB SEMASA PERHIMPUNAN AGUNG UMNO 2012 DIPWTC WALAUPUN DITEGUR SEBANYAK 3 KALI OLEH PENGERUSI TETAP UMNO KINI TERSEBAR LUAS DIINTERNET DAN MENJADI BUALAN RAKYAT!!!!!


Rakaman gambar Najib Razak selaku Presiden UMNO ketika dalam sesi penggulungan Perhimpunan Agung UMNO 2012 di PWTC meneruskan penggulungannya tanpa menghiraukan amaran dan teguran dari Pengerusi Tetap UMNO yang waktu solat magrib sudah masuk,  kini berlegar ligat dialam siber.


6 comments:

  1. Tiada yang lebih utama dari UMNO. Solat ka, Hudud ka, Murtad ka, suma tolak tepi. Itu pendirian mereka yang bernama ahli UMNO.

    ReplyDelete
  2. Rosak akidah kalu pilih pembangkang,sekarang ni akidah baik ke? Fikir2fikirkan lah wahai rakyat Malaysia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perlu ingat..kita bukan pilih parti tapi pilih pemimpin. Kenalah semak dlm AlKitab dlm buat pemilihan pemimpin. Inilah yg sdr maksudkan dgn "fikir-fikirkan". Betul ke? RD5

      Delete
  3. DJ DAVE yang saya kenal dia adalah messagger for SAMY VELU dan tukang collect commission untuknya tak percaya tanya siapa yang dapat project atau higway semasa era SAMY mesti akan dihubungi oleh DJ DAVE dan tanya dia ugama apa yang dia anuti dan siapa dan ugama apa isterinya sekarang?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maafkan sje DAve tuu..dia terumbang-ambing..tiada siapa yg bimbing lepas masuk Islam..dia takde pilihan melainkan berkhidmat utk samy velu yg sudi bantunya..orang kita tak habis-habis berpolemik ttg agama..

      Delete
  4. mana link video...? berlegar ligat di dalam siber, tapi sikit punya susah nak cari..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...