Monday 4 March 2013

EDISI MENYAYAT HATI UMNO TIDAK BERHATI PERUT!!!!!... KERETA PACUAN 4 RODA TOYOTA HILUX KEPUNYAAN UMNO LANGGAR MATI SEORANG WARGA EMAS TANPA MEMBERIKAN PERTOLONGAN TERSEBAR LUAS DI INTERNET!!!!!


Rakaman gambar bagaimana seorang suami warga emas meratapi kematian isteri tersayangnya yang kena langgar oleh sebuah kereta Toyota Hilux kepunyaan UMNO dengan pemandunya langsung tidak memberikan apa-apa bantuan dan pertolongan hanya memetingkan untuk bergeas segera menanggalkan logo 1M'sia yang ditempelkan di bonet kereta tersebut sebagai cuba mencari helah agar jenama 1M'sia tidak tercalar telah tersebar luas dengan ligatnya dialam siber dan internet.

Inilah sikap UMNO, lebih penting maruah parti dari nyawa manusia.. Langsung tidak ada perikemanusian dan berhati perut langsung!!!!!

Sebab itu ketika rakyat dalam kesukaran hidup janganhlah nak harapkan apa-apa bantuan dan pertolongan dari UMNO.


5 comments:

  1. UMNO ada lesen bunuh orang.

    ReplyDelete
  2. pemimpin utama umnongok pun kan pembunuh apa nak heran.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu ape nak heran. Kalau bapak minum wiski anak pun sama jugalah!!!!

      Delete
  3. MATI KENA LANGGAR KIRA OK LA. KALAU KENA C4, TAKDE KUBUR LA NKAU.

    ReplyDelete
  4. tu yang tian chua yang langgar askar mati tu aper citer .. babi betuii

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...