Sunday 3 August 2014

3 FOTO ... PADAN MUKA!!!! ... PEMUDA UMNO PERAK TIDAK PEDULI DESAKKAN MACAI-MACAI UMNO BOIKOT OLD TOWN WHITE COFFEE KOPITIAM.



Barisan Pemimpin Pemuda Perak bukan sahaja tidak peduli dengan desakan dan saranan macai-macai UMNO agar orang Melayu boikot dan pulau dari berkunjung ke Old Town White Coffee Kopitiam atas alasan picisan kononnya tuan punya kopitiam tersebut adalah pemimpin DAP Perak, tetapi dengan selamber batu muka tak malu berkunjung sambil ambil gambar berasa bangga dan megah lagi.

Maknanya .. cakap-cakap macai UMNO ini diibaratkan seperti sampah berulat .. langsung tiada nilai dan diambil perhatian sedikit pun .. pendek kata kata-kata yang satu sen pun tidak berharga.

Itu pun macai-macai UMNO masih tidak sedar diuntung .. masih lagi nak sokong UMNO sedangkan realitinya permintaan semudah itu pun tidak diambil kisah.


PADAN MUKA!!!!!

16 comments:

  1. Article Taghut dari MalaysiaWaves the Mat Nepal. Isu yang bertahun diperangatkan kembali untuk memecahbelahkan PR. Sudahlah Khalid MB menjadi bahan fitnah, sekarang ni dia cuba buat cerita fitnah baru dengan melaga2kan Datuk Husam dgn MB Kelantan.

    Ya Abdullah bin Ubay modern. Insfallah kamu tu dah tua. Bukannya budak hingusan.

    Artikel bersifat kejam, jahat dan berbau najis dari TB (Torak Benerr) adalah seperti dibawah (3 Aug 2014)


    Petikan Berita Al-Bidaah Malaysiawaves
    SUNDAY, AUGUST 3, 2014
    Alasan Nama Husam Musa Ditolak Istana Sebagai Exco Alasan Palsu
    Hujjah berlaku konspirasi mengenyah Husam Musa dari Exco dan kepimpinan negeri Kelantan.

    ReplyDelete
  2. Pendedahan demi pendedahan berkenaan cerita TB(Tentu Bohong) Mengenai UG (Unity Govenment). Yang ada bukanlah UG (Unity Govenment) tapi UG (Urang Giler). Woiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Malaysiawaves jangan jadi bacul pingisanlahhh. Lompar batu sorok kepala dalam t-shirt hijau cap Change

    Haaaaaaaaaaaaa Nidia satu blogger famous Ameno World membongkarkan kisah UG yang tak benar lagi pembohong itu. Gua Tabik spring sama Amenoworld

    http://www.amenoworld.net/2014/08/tuduh-pas-mahu-bersatu-dengan-umno.html

    aga sikit la ahti kawan2 PAS korang tue. Korang kan partisan punya geng. Satu lagi. Kenyataan PKR demi tak lari langsung dari hujah UG. Dari dulu lagi aku perhatikan patern dorang. Cubaan mengaitkan semua hal dengan UG seolah2 nak paksa rakyat untuk berfikir sepertimana yang dorang fikir. Dan jika semua perkara terkait dengan UG penyudahnya orang takan sokong pendirian PAS. Sebab orang memang menyampah kat UMNO.

    Ini propaganda mereka.

    Mengaku sudah la.

    ReplyDelete
  3. Nampak gaya Malaysiawaves adalah papagemuk yang betopengkan PR. Lu Sudah Kantoi. Kah Kah Kah Kah Kah.

    Perggggg seluar terlondeh, Wau malu ooooooooooooooooo

    ReplyDelete
  4. Gua tahun lepas ada post kat Malaysiawaves, memang kurang ajar sebab dia tak nak publish dan kupaspun. Go Batu Road laaaaaaaaaaaa. Kah Kah Kah

    ReplyDelete
  5. http://www.mstar.com.my/hiburan/berita-hiburan/2012/07/14/album-baru--vokal-anuar-zain-semakin-hebat/

    ALBUM BARU: Vokal Anuar Zain Semakin Hebat

    ARTIS: Anuar Zain

    ALBUM: Anuar Zain

    EDARAN: Universal Music Malaysia

    EMPAT tahun sepi tanpa album, kemunculan album terbaru Anuar Zain iaitu yang keenam (termasuk album kompilasi) pasti mengubat rindu para peminat.

    Dan yang pasti, sejak dipasarkan pada November tahun lalu, lebih daripada 11,000 salinan telah pun dijual tanpa sebarang promosi. Ternyata, ramai yang benar-benar menantikan produk terbaru penyanyi kelahiran Merlimau, Melaka ini.

    Tidak banyak lagu yang ditampilkan, album ini memuatkan sebanyak lapan buah lagu. Mungkin ia adalah pemilihan yang terbaik antara lagu-lagu yang disediakan.

    Lagu-lagunya ialah Ku Berjanji Karna Cinta, Nadi Terhenti, Ajari Aku, Pernahkah, Simpati Cintamu, Sempurnakan Aku, Terindah dan Cinta Harus Memiliki.

    Seperti yang diketahui semua, vokal Anuar tidak perlu diulas lagi kerana kehebatan vokalnya sukar ditandingi dan mempunyai gaya ekspresi yang tersendiri ketika menyampaikan lagu-lagunya itu.

    Walaupun kelapan-lapan lagu Anuar berkonsepkan balada, Anuar mewarnakannya dengan gaya nyanyian yang sedikit berbeza serta memasukkan elemen Jazz dalam beberapa lagunya.

    Antara lagu yang menarik perhatian adalah Ajari Aku. Lagu ciptaan sepenuhnya oleh Adrian Martadinata cukup menarik, lebih-lebih lagi daripada segi komposisi muziknya.

    ReplyDelete
  6. Background of Anwar Sadat

    http://sadat.umd.edu/people/anwar_sadat.htm

    Mohammad Anwar el-Sadat was born on December 25, 1918, in Mit Abu al-Kum, 40 miles north of Cairo, Egypt. After graduating from the Cairo Military Academy in 1938, Sadat was stationed at a distant outpost where he met Gamal Abd el-Nasser, beginning a long political association.

    During World War II Sadat worked to expel British troops from Egypt. The British arrested and imprisoned him in 1942, but he later escaped. During a second prison stay, Sadat taught himself French and English.

    After leaving jail, Sadat renewed contact with Nasser. In the 1950s he was a member of the Free Officers organization that overthrew the Egyptian monarchy in 1952. He became editor of the revolutionary paper al-Gumhuriya in 1953 and also authored several books on the revolution during the late 1950s. Sadat held various high offices, including speaker of the Egyptian Parliament, that led to his serving in the vice presidency (1964-66, 1969-70). He ascended to the Presidency in 1970 following the death of President Gamal Abd el-Nasser.

    ReplyDelete
  7. KAUM UMNO STANDARD LAH TU. CAKAP tak serupa bikin- DIMULUT KATA LAIN- DLM HATI LAIN. YANG PENTING MASUK...HARAM DILANGGAR.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wehhh kami dok discuss cerita TB, UG dgn selingan cerita2 Anwar di Internetlahhhhh.

      Jangan lari Topic

      Delete
    2. anoy 22.21 ini lebih penting:-
      WAHAI PEMIMPIN POLITIK TOLONG PASTIKAN form 14 di setiap pengundian diikuti & dilaksanakan (bukannya undian di di pusat pengumpulan- disini berlaku black out,penambahan undi dan lain2). Buatlah banyak salinan form 14 yang ditandatangi oleh setiap wakil spr & parti untuk mengelakan alasan HILANG FORM. Keputusan muktamad, setiap salinan diberi kepada wakil)
      SELAGI PEMIMPIN MALAYSIA adalah diperolehi dari PENIPUAN, SELAGI ITU MALAYSIA TIDAK AKAN MAJU.

      CUBA ANDA BERFIKIR SEKEJAP: apa AKAN jadi pada SINGAPURA & DATO SRI NAJIB, jika ianya diperentah oleh DATO SRI NAJIB dan sebalik jika PM singapura jadi PM malaysia ( singapura- x minyak,sawit,emas dan lain-lain)

      Apakah AKAN jadi pada THAILAND & DATO SRI NAJIB, jika ianya diperentah oleh DATO SRI NAJIB

      Apakah AKAN jadi pada INDONESIA & DATO SRI NAJIB, jika ianya diperentah oleh DATO SRI NAJIB ( di Indonesia, hakim mahkamah di penjara seumur hidup kerana memakan rasuah)

      Delete
  8. Anwar Terbaru

    http://partaigolkar.or.id/arb-segera-cabut-mandat-anwar-di-golkar-kader-bingung/

    ARB Segera Cabut Mandat Anwar di Golkar, Kader Bingung
    June 27, 2014 in Daerah

    Aburizal Bakrie selaku Ketua DPP Golkar telah berjanji akan mencabut SK Anwar Adnan Saleh sebagai Ketua DPD Golkar Sulbar dalam waktu dekat.
    Namun, wacana pemberhentian Anwar Adnan Saleh dari jabatannya sebagai ketua DPD Golkar Sulbar terus menuai pertanyaan dibenak publik. Betapa tidak pemberhentian suami Enny Anggraeni Anwar ini dinilai terdapat sejumlah kejanggalan.
    Pertanyaan itu kali ini muncul dari Ketua DPP Angkatan Muda Pembaruan Indonesia (AMPI), Andi Yuslim Patawari.
    Kepada Rakyat Sulsel Online, Kamis (26/6) dinihari mengaku cukup kaget dengan kabar pemberhentian tersebut. Sebab menurutnya, untuk melakukan pemberhentian sekelas ketua DPD tingkat I perlu dilakukan sederet proses sesuai dengan mekanisme yang dianut oleh partai.
    “Tak semudah itu kalau mau melakukan pemberhentian,” ungkapnya.
    Dia mengatakan, semestinya sebelum dilakukan pemberhentian dilakukan teguran terhadap yang bersangkutan. Dalam hal ini untuk tak lagi mengulang perbuatan yang sama.

    ReplyDelete
  9. http://www.video-link.com/04/2014/how-tedx-is-bringing-change-to-sudan-amidst-political-crackdown-anwar-dafa-alla-at-tedxmidatlantic.html

    Anwar Fatihelrahman Ahmed Dafa-Alla,PhD, is Adjucant Professor of Computer Science at Sudan University for Science and Technology and Neelian University and head of Information Technology department at Garden City College for Science & Technology in Khartoum, Sudan.

    ReplyDelete
  10. biskut kering sedap sungguh di makan dengan teh o

    ReplyDelete
  11. Ahli-ahli ameno yang papa kedana, harap t shirt free, harap subsidi, harap duit upah gantung bendera, harap upah berdemo memang tak layak pergi ke kopitian. Dah tak berduit nak bayar dengan ape. Yang layak ketua-ketua je, yang ada jawatan, ada projek dan ade kontrak. Bila masyuk jangan kan ke kopitiam ke Siam pun boleh. Sebelum marah tu tengoklah diri sendiri. Kalau taraf hamba abdi yang diupah dengan nasi bungkus dan air sirap jangan kacau bos-bos nak bersenang-senang. Ada faham!!

    ReplyDelete
  12. Dah minum air kencin payah dah nak lupa
    kaseh sampai mati - ini petua meniaga kedai kopi
    kalau tak pon rebusan air underwear

    ReplyDelete
  13. Umporno terpekik terlolong..dappig..pegi mampos cina...pukimak cina...tapi pagi2 pelantak kopitiam roti bakar kat kedai cina dap ne...hakktuuiiii

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...