KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 8 August 2014

HEBOH DIKATAKAN CERMIN KERETA INI KENA PECAH SEBAB ADA TEMPEL STICKER McDONALD'S????


Difahamkan kereta ini mangsa keadaan dari penyokong boikot Restoran McDonald's yang ekstrim dan melampau.

Cermin keretanya pecah dipercayai adanya sticker McDonald's melekat dicermin depan keretanya.

Cara ganas sebagai membantah dan boikot Restoran McDonald's bukan cara yang dituntut agama maupun dibenarkan oleh Undang-undang negara ... Rakyat pun tidak bersetuju ... Merosakan harta kepunyaan rakyat yang tiada kena mengena dengan Restoran McD harus dihentikan serta merta dan pelakunya mesti dibawa kemuka pengadilan.

Boikot ertinya tidak mengunjungi atau makan makanan dan minuman yang dijual di restoran-restoran McD seluruh negara dan bukannya merosakkan harta orang ramai dan awam.

8 comments:

  1. orang yang pecah cermin tu lepas ni, buat lagi, memang nak kena pecah kepala!

    ReplyDelete
  2. soalan.. kenapa tak pecahkan cermin depan aja? sebab sticker tu kan kat cermin depan?

    ReplyDelete
  3. ye ke ntah ntah pecah sebab panas etc then kaitkan dgn sticker padahal mungkin tiada kaitan langsung..wallahuaklam

    ReplyDelete
  4. Klu cermin tu,gua tak rasa sebab mcD tapi khianat. Cerm8n tu sama mahal harga cermin tingkap. Org yg buat ni memang tahu harga cermin system alarm kenderaan tu. Tu sebab dia tak pecah kan yg besar sebab takda niat nak curi. Tapi ada niat lain u

    ReplyDelete
  5. Klu nk boikot, kenapa mcd?..itu at least makanan halal yg diusahakan oleh org islam..ranking rokok,toto,arak itu lebih utama..bijak la sikit!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ish ish ish.

      Toto dan arak tu memang dah sedia maklum hukumnya haram. Rokok tu ada kata haram, ada kata makruh tapi di banyak tempat memang dah dilarang merokok.
      Yang ni bukan pasal benda tu halal atau haram. Ni cerita pasal kempen boikot sebab protes pembunuhan di Gaza. Bukan sebab McD tu haram. Dan bukan boikot McD sahaja. Semua produk yang hasil keuntungannya di salurkan kepada Zionis di boikot. Kita boikot supaya jangan duit kita tu di salurkan untuk beli peluru bunuh lebih ramai rakyat awam di Gaza.
      Itu kisah dia. Bukan sebab produk tu haram bercampur DNA babi ke menda.

      Betul la tu. Kena bijak sikit.

      Delete
  6. This Is What You Really Want !!
    Something That Beyond Your Imagination !! >>> CLICK HERE !!

    ReplyDelete
  7. Apasal tak ketuk kepala org hisap dunhill? Kenapa perlu ketuk kereta yg ada sticker mcd? Ni la yg dikatakan tindakan bodoh.nk boikot, tak salah..tapi buat cara ikut law!

    ReplyDelete