Thursday 14 August 2014

KES BUNUH PEGAWAI BANK KETIKA MELAKUKAN ROMPAKAN ... PENGAWAL KESELAMATAN LA ODE ARDI RASILA KETALI GANTUNG SAMPAI MATI.



SHAH ALAM: Mahkamah Tinggi di sini, hari ini, menjatuhkan hukuman gantung sampai mati ke atas bekas pengawal keselamatan AmBank, La Ode Ardi Rasila selepas didapati bersalah membunuh pegawai bank, Norazita Abu Talib, tahun lalu.

Hakim Datuk Akhtar Tahir berpuas hati bahawa pihak pembelaan gagal menimbulkan keraguan munasabah terhadap kes pendakwaan.

La Ode, 37, didakwa membunuh dan melakukan rompakan dengan melepaskan tembakan menggunakan senjata api dengan niat menyebabkan kematian Norazita, 37.

Kedua-dua pertuduhan itu didakwa dilakukan tertuduh di dalam bangunan AmBank, No. 5 & 7 Jalan Sentral 2, USJ Sentral, Subang Jaya, dekat sini di antara jam 6 petang dan 6.30 petang, 23 Oktober 2013.

4 comments:

  1. Akhirnya xtlps jgk kau binatang...
    Tgwu blasan akhirat lak!!!

    ReplyDelete
  2. bodoh punye indon..pegi mampus la..semak je duk kat Malaysia nih

    ReplyDelete
  3. Macamana pulak dengan kematian al-Tantunya Saaribu
    Adeiiiiiiiiii ............. pusingan pertama mahkamah silap jatoh hukom
    masok pusingan kedua hukoman pun kena atas butey moknoh$#%^& lepas bebas

    kes AM Bank ni kalau masok pusingan ke dua, ada peluang lepas ?????????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini tanah ada tuah, macam macam boleh jadi!!! Ada wang suma boleh beli. Orang putih cakap ini negeri 'pigs can fly!!"

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...