Monday 8 September 2014

BETUL KE GAYA HIDUP AHMAD MASLAN MACAM GINI SETIAP HARI???????

Mau bersangka baik dan mulia tetapi ada sedikit keraguan dan kecurigaan apa yang ditulis oleh Pemuda UMNO Wakaf Bharu betapa sudah 5 kali Ketua Penerangan UMNO Malaysia turun ke Pengkalan Kubur .. Bersahaja langsung tiada protokol.

Macam tak kena jer kerja ampu bodek Pemuda UMNO Wakaf Bharu ni.


Dulu dia pernah berlakun sebagai penoreh getah ... janji nak tidur dirumah peneroka Felda dseluruh pelusuk negara setiap minggu ikut giliran ... Tak tahulah kalau dia dah berubah sekarang.

25 comments:

  1. Pernah ke omakkau 'BERSANGKA BAIK'... macam ada keraguan lk dgn kenyataan utk 'bersangka baik dan mulia'dari blogger kesayangan ketum ni...kaki bodek ketum mana boleh kata traffic lights ada 3 warna lampu klu ketum ckp 2 je.hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. nampak gambar jangan terus telan...
      pikir tersurat dan tersirat.

      Delete
    2. biasa la. Kat kedai/ warung kalu nak makan memang kena ambik sendirik. Kalu tak nak ambik sendrik memang tak ada sapa nak layan lu. Lepas makan kat warung lu misti bayar. lain la kalu makan hotel...semua orang layan. lepas makan tak payah bayar. kejaan bayar....

      Delete
  2. Brsangka baik lah..klu gaya hidup sblum ni hari2 mkn tido kt hotel..kna layan..gasak dia la dia ada duit..

    ReplyDelete
  3. Ini bukan lakonan tapi reality di Pengkalan Kubur. UMNO pasti menang. UMNO menang Pengkalan Kubur Senang. Lihat Kedah dah senang sekarang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko jangan la buat lawak....

      Delete
    2. Kedah senang..??? Hehehe..

      Delete
    3. dengar cerita yg toreh getah kat baling, pendapatan isi rumah mencecah rm lima ribu lebih!! Hehehe....

      Delete
  4. Perdana Menteri Singapore beratur spt rakyat biasa nak beli ayam goreng
    Tindakan nya di puji kerana dia beratur bukan masa praya l

    ReplyDelete
  5. kalau umno/bn buat semua lakonan.. klu pakatan buat.. semua betul.. terutama klu nik aziz.. maksum sangat nik aziz tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cai...nmpk sngt lu org pkr beb...nk mai physho pun cerdik lh sikit...

      Delete
  6. Sekarang segala2nya jgn terus telan.!!! buruk padahnya...

    ReplyDelete
  7. Bersangka baik lah
    Ahmad Maslan perut dia lapar sangat Lewat makan sikit angin masuk dlm perut
    Dan dia pun tak tahu kat Pengkalan Kubur kat mana kopitiam yg sedap sedap Kat mana Fast Food yg beraneka makanan Kat mana ada hotel yg buat buffet

    Pemuda UMNO Wakaf Baru yg masih menganggap perkara mcm ni luar biasa dan guna utk buat modal kempen l

    ReplyDelete
    Replies
    1. tunggu oder lama sangat
      masuk dalam ambik sendiri
      hahahaha

      Delete
  8. Sama je dgn perangai cucu kuti.masa pilihan raya bukan main maksum lg pkai kopiah dok cangkung tepi longkang.tengok sekarang rakyat kedah dah senang ada ladang kurma.heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak payah harapkan usop tayup impot kurma dari arab lagi. ambik terus dr ladang kurma kat kedah

      Delete
    2. hari2 aku makan korma

      Delete
  9. Amat Celaka Lah mereka-mereka yang Mengundi Anwar Ibrahim, Wan Azizah dan Nurul Izzah keranan mereka ini Pada Pegangan dan Perjuangannya untuk meruntuhkan Institusi Beraja, Hak Orang melayu dan akhir sekali membenamkan Islam supaya aktiviti Liwat, LGBT, Gay, dan segala macam masalh sosial akan membanjiri dan menegelamkan adat2 resam orang Melayu.

    Amat Celaka lah mereka yang selama ini Menyokong Parti pakatan Rakyat kerna sudah tersurat sekelian lamanya pendirian dasar dan hari ini tersuratlah apa yang tersirat oleh Anwar Laknatullah Ibrahim..

    Amat Celakalah Ibrahim memiliki seorang anak peliwat dan ingin menghasut dan menyemai semangat untuk tidka menghormati Institusi raja2 Melayu di kalangan Rakyat Malaysia khususnya Bangsa Melayu.

    Anwar seterusnya akan menyelewengkan agama supaya apa2 saja diboleh oleh Golongan Pader Gereja.. menyamai Islam di Malaysia, menyamai dan mengelirukan Umat selepas kita.

    Supaya Malaysia, Bangsa Melayu akan lenyap, islam akan hancur dan Raja2 terkubur.

    Amat Celakalah Wan Azizah, Saifuddin Nasution, Rafizi Ramli, Nurul Izzah, Khalid Samad, Mohamad Sabu, Mahfuz Omar, Hasnul, Saari, Hanipa Maidin, MSO, Tulang Besi dan segala macai PKR...

    sungguh amat Celaka...

    Omakkau/Hanisya terkecuali kerna menyokong TS Khalid Ibrahim, dan masih tidak menunjukkan reaksi menyokong Anwar Laknatullah.

    Marilah Kita sama2 Memohon Laknat Allah ke atas Anwar Ibrahim, bukannya memohon menyegerakan Azab ke atasnya tetapi mengadu kpd Allah akan sifat, kelakuan dan perilaku Anwar Ibrahim ke atas prinsip keadilan sejati dan sebenar2 keadilan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini kalu tulis kat org lain, dah kena cekup polis dah nih...

      Delete
    2. UMNO dah awal awal di Celaka kan

      Delete
    3. Aku hanya mendoakan diri penulis yg amat mendapat celaka....amin

      Delete
    4. jangan selalu mencelakakan orang tanpa saksi dan bukti...
      nanti celaka itu akan balik kepada awak.... tunggu la...

      Delete
    5. Dah org yg menulis ni pun keturunan CELAKA... apa kita nak heran.. hidup bergelumang dgn fitnah dan umpat keji... Dasar penulis KEPARAT.

      Delete
  10. HAHAHAHA......BAGAI NAK GILA CYBERTROOPER MACAI UMNO PULUN HENTAM. STEADY OMAKKAU~~~ TERUSKAN PENULISAN ANDA MATA PENA ITU TAJAM.

    ReplyDelete
  11. HAHAHAHA......BAGAI NAK GILA CYBERTROOPER MACAI UMNO PULUN HENTAM. STEADY OMAKKAU~~~ TERUSKAN PENULISAN ANDA MATA PENA ITU TAJAM.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...