Wednesday 3 September 2014

KONTRAK PERPISAHAN YANG PALING COOL DAN SEMPOI.


Betapa budak-budak sekarang mau lakukan sesuatu mesti ada hitam putih sebagai bukti agar tidak berbangkit dibelakang hari.

Contoh terbaik Kontrak Perpisahan perhubungan sepasang remaja masih bawah umur .. alasan diberikan juga menarik sebab sudah ada pilihan lain yang lebih baik dan rela melepaskannya kepada rakannya sendiri.

Siap ada saksi lagi tuuuuuu.

13 comments:

  1. Macam perjanjian penyerahan lembu sekandang.

    ReplyDelete
  2. kreatif tak bertempat.

    ReplyDelete
  3. Macam perjanjian antara anwar ibrahim dan sepol klau aku kantoi bejubo dengan sepol aku salahkan umno...kah kah kah..kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 05:38, komen bodoh dan bangang...tak habis-habis dgn anwar dan jubo. Jenis melayu tak ada iman...PERIOD!!...

      Delete
    2. Anon 7.33
      oooii bangang anwar dan jubo mana boleh dipisaahkan...bangang ko ni

      Delete
    3. Anon 7.33 dah la bangang, tak boleh terima teguran langsung lak tu. Ni yg org kata bangang sombong..belajar-belajar la bagi cerdik sikit..

      Delete
    4. Anon 07:53 & 08:37, si anon 07:33 tuh mungkin fed-up sebab komen 05:38 merapu. Asyik-asyik jubo..jubo..jubo. Teguran membina tak apa tapi teguran pakai jubo. Org yg membaca pun bosan. Aku rasa anon 07:53 & 08:37 org yg sama, gaya komen bodoh sombong. Yg pasti kedua-duanya aku tengok memang bodoh bangang, suka pada jubo dan benda -benda dlm kain.


      Keza

      Delete
    5. Yang si jubo bodo moral rendah tu jugak ko nak sbgi pemimpin...dah la bangang...sapa penyokong si jubo sah bangang...ahakssg

      Delete
    6. Anonymous 09:41, Komen hang tak relevan langsung...FYI, aku ahli UMNO kg baru. Komen org mcm hang yg buat nama parti busuk...Kaki Juboooooo.....


      Keza

      Delete
  4. Dulu dulu cinta monyet Habis habis gitu
    Skg ni cinta panda kot? Sbb pakai kontrak

    walaupun tak baik sbb budak budak tapi yg tua tua kalau berpisah dgn kekaksih atau isteri buat lah cara baik Tujuan kontrak budak budak tu utk mengelak tuduh menuduh dan lepas kan perkara tersebut utk kehidupan yg lebih baik.

    Dan kerana dia org dah pandai psl komtrak maka mak ayah pun guna kan lah kontrak supaya mereka utama kan pelajaran

    ReplyDelete
  5. LAWAk! KELAKAR! Namun ada baiknya. Cara ini juga perlu dipraktikkan oleh orang dewasa dalam banyak urusan seharian. Sebagai contoh ibu bapa membuat deklarasai yang ia tidak bertanggungjawab kalau anaknya yang merempit mampus dijalanraya dan pihak berkuasa sboleh serah mayatnya kehospital pendidikan untuk dikaji otaknya, mengapalah sangat bengap budak tu. Individu juga boleh buat perjanjian hitam putih atau deklarasi kepada ketua masyarakat bahawa ia tidak mahu terlibat dalam kegiatan kejiranan dan jika ia mati mayatnya boleh juga ditanam dimana-mana!! Cuma yang kurangnya perjanjian itu ialah mereka tidak mengisytiharkan sama ada Siti dan Farah masih dara lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang bodoh juga kena buat perjanjian dengan ketua kanmpung bahawa ia memang bodoh dan sedia terima nasi bungkus dan t shirt untuk berhimpun!!!

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...