Friday 21 February 2014

BERITA PANAS MENDIDIH .... BEKAS EXCO NEGERI PAHANG BERSAMA-SAMA DENGAN PARA PENYOKONGNYA AKAN KELUAR UMNO DAN MASUK KEADILAN!!!!!


Mengikut info yang Omak Kau terima suatu majlis pengisytiharan keluar parti UMNO secara beramai-ramai dan menyertai Parti KEADILAN Rakyat (KEADILAN)  bakal berlaku esok Sabtu 22hb Februari 2014 di Maran.

Majlis dikatakan bakal diketuai oleh bekas Ahli Exco Kerajaan Negeri Pahang dan juga bekas ADUN N24 Luit, Dato' Ahmad Munawar Abdul Jalil.

Majlis di jangka akan diadakan serentak dengan program ceramah isu-isu semasa yang akan diadakan di Pejabat KEADILAN berhadapan dengan Perhentian Bas bandar Maran.

Kemasukkan Dato' Ahmad Munawar bersama-sama dengan para penyokongnya ke dalam KEADILAN bakal menyumbang kepada tumbangnya UMNO/BN di Pahang pada PRU 14 nanti.

13 comments:

  1. Penduduk Sabah dengan bangga mengisytihar keluar dari parti PKR secara beramai-ramai tapi orang kampong di Pahang pulak mohon masuk parti PKR secara beramai-ramai... Politik memang gila....

    Tapi lebih gila bila percaya janji-najib !

    ReplyDelete
  2. Penduduk Sabah dengan bangga mengisytihar keluar dari parti PKR secara beramai-ramai tapi orang kampong di Pahang pulak mohon masuk parti PKR secara beramai-ramai... Politik memang gila....

    Tapi lebih gila bila percaya janji-anwar !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau sekolah dulu sampai takat mana haàa- ambik kata2 Anak Bilal

      Delete
  3. kunjungan pagi, sebelum berangkat ngantor.. nice post, gan. menarik minat untuk dibaca, bagus banget.

    ReplyDelete
  4. Bhokeh orang....dudo la namo eh.....lopeh ni pakai kupiah putih lak.......parpu kan rakyat (pkr)

    ReplyDelete
  5. Takut jadi alkataki aje...........kah.....kah.....kah

    ReplyDelete
  6. Tahniah kerana masuk KEADILAN-
    ASALKAN BUKAN UMNO-
    SAY NO TO UMNO

    ReplyDelete
  7. macam siaran tv pencacai umngok jer.kalau dikira dari zaman mamak kutty bila datang kelantan disiarkan ahli pas keluar beramai-ramai masok umngok, kalau dari dulu sampai skrg tiada lagi ahli pas dinegeri Kelantan tapi pas juga parti yang memerintah setiap pilihanraya.Inilah berita yang sangat menakutkan kangkung mamak kutty...kah...kah...kah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang OMNO berahi lebong, apatah lagi berkempen PRK kalau 10 janji semasa kempen tentu 12 takleh pecaya, yang paling hampir ialah PRK Kola Bsut- demi memenangi hati pengundi- OMNO telah menabor janji kondo RM 100,000.00 dan baiki empangan untok cedong padi- selepas menang PRK sehingga saat ini habok pun tadak.

      Kepada pengundi Kajang, jauhilah OMNO jika anda tidak mahu KENA KENCIN seperti di Kola Besut

      Delete
  8. Pas meniipu guna tailand n mynmar 80 ribu org tu pasal menang....Pas x guno bangla kat kelantan....

    ReplyDelete
  9. jgn bangga sangat dgn kejadian lompat2 nie..sbb biasanya berakhir dgn kalut..mereka biasanya beralih bukan kerana ikhlas.sbb kecewa dan perut...kerana bergaduh.

    ReplyDelete
  10. BRIM dah bayar ke belum. Tadi aku pi cucuk bukan duit yg keluar tapi kertas kosong maaf BRIM belum bayar. Kata hari ini mula bayar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. OMNO kuat pemohong, kalau 10 pekara OMNO habag mai 12 pekara takleh pakai kerana OMNO kuat pemohong

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...