Wednesday 19 February 2014

EDISI MOHON PENCERAHAN ... RAKAMAN GAMBAR YANG MENJEMPUT SUATU JAWAPAN YANG TELUS DAN BENAR.


Omak kau mendapat kiriman gambar suasana di Kajang dimana begitu ramai orang sedang berkumpul dan berkerumun ..Untuk tujuan apa tidaklah diketahui .

Tidak mau melemparkan tuduhan liar tetapi memandangkan PRK Kajang sudah tidak beberapa lama lagi suasana sebegini sudah pasti mengundang pelbagai persespsi yang tidak menyenangkan.

Mohon sangat-sangat pihak berwajib yang mempunyai info jelas dan benar memberikan kenyataan agar tidak timbul pertuduhan liar simpang siul.

Tidak mau suasana yang diibaratkan seperti at the wrong time at the wrong place akan dijadikan bahan bualan yang kurang enak didengar... Maklum sajalah . PRK Kajang bakal menjelang .. PRK yang dinobatkan sebagai Ibu segala PRK .. PRK yang menentukan untung nasib UMNO/BN pada PRU 14 nanti
.

24 comments:

  1. haluuuu...

    kan DSAI dah pesan.. jangan lagi dimain isu ni... kau ni ketegaq bijik la omakkau...

    khal tuih

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau kita lahir dari benih dua ibubapa yg baik pasti akan lahir anak yg baik..RENUNGKANLAH..tq

      Delete
  2. Ooo ni bas nak anta pendatang cmpak ke laut....kang nuar fuckatan kato 50 ribu pgundi hantu.....

    ReplyDelete
  3. Ooo ni bas nak anta pendatang cmpak ke laut....kang nuar fuckatan kato 50 ribu pgundi hantu.....

    ReplyDelete
  4. Ni sume geng machai umngok la..hakhak tui

    ReplyDelete
  5. ANWAR BAKAL KALAH... HAHAHAHA

    ANWAR BAKAL KALAH... HAHAHAHA

    ANWAR BAKAL KALAH... HAHAHAHA

    ANWAR BAKAL KALAH... HAHAHAHA

    ANWAR BAKAL KALAH... HAHAHAHA

    ANWAR BAKAL KALAH... HAHAHAHA

    ANWAR BAKAL KALAH... HAHAHAHA

    ANWAR BAKAL KALAH... HAHAHAHA

    ANWAR BAKAL KALAH... HAHAHAHA

    ANWAR BAKAL KALAH... HAHAHAHA

    ANWAR BAKAL KALAH... HAHAHAHA

    ANWAR BAKAL KALAH... HAHAHAHA

    ANWAR BAKAL KALAH... HAHAHAHA

    ReplyDelete
  6. EDISI MOHON PENCERAHAN DARI PKR UTK RAKYAT

    Ketua Pemuda PAS (YB Ustaz Nashruddin Hassan Tantawi) menulis dalam statusnya baru-baru ini, ”Namun pendedahan itu tidak menyenaraikan secara penuh individu yang terlibat. Iaitu nama Saifudin Nasution sengaja dicicirkan dari berita tersebut sedangkan sebelum tiba individu yang disenaraikan olehTMI, Sdr Saifudin Nasution telah sedia berada di dalam bilik hotel tersebut bersama Dato’ Zahid Hamidi di London. Saya difahamkan pada mulanya Tuan Guru Presiden turut disarankan oleh Dato Seri Anwar Ibrahim agar pergi bertemu Dato Zahid Hamidi di London kerana menurut Dato Seri Anwar, ada beberapa perkara yang akan diperkatakan oleh Dato Zahid Hamidi. Namun Tuan Guru Presiden menguzurkan diri dari menghadiri pertemuan tersebut dan saya jangka ini adalah langkah Tuan Guru Presiden yang sangat berhati – hati setelah menelan pengalaman getir menangani isu Unity Government sebelum ini”.

    Selanjutnya Ketua Pemuda PAS menambah,”Saya tidak mahu ianya ditolak mentah – mentah sebagaimana berlaku penolakan terhadap Unity Government pada 5 tahun yang lalu. Sementelah saya juga tidak mahu ianya diterima bulat – bulat hanya kerana ia datang dari Dato Seri Anwar Ibrahim tanpa melalui proses kajian, penelitian, perbahasan dan konsensus sesama parti – parti kompenan Pakatan Rakyat terlebih dahulu” .

    Bagi saya, PKR perlu mendedahkan butir-butir perjanjian (penawaran dan permintaan) jika ada, atau konsensus yang dibicarakan ketika perjumpaan di London itu, memandangkan Presiden PAS Tuan Guru HJ. Hadi Awang telah menyuarakan dengan ikhlas supaya terma-terma konsensus nasional itu diperincikan.

    Pertemuan di London itu adalah sangat penting kerana di pihak PAS idea “Unity Goverment” yang dibawa oleh Tuan Guru Hj Hadi Awang telah ditolak awal. Kini atas nama ‘konsensus nasional’ pula didatangkan oleh DS Anwar Ibrahim dengan matlamat yang hampir-hampir serupa.



    ReplyDelete
  7. Edisi mohon pencerahan. Bukan menyorok membabi tikus. Kami Rakyat PKR sebuah parti Islam perlukan pencerahan. Adalah benar jika Pemilihan Keadilan 2014 kita tolak mereka yg bermasalah dan digantikan dgn muka baru. Sokong Zuraida sbg Naib Presiden Keadilan!!

    Adakah kita mahu mempercayai mereka ini menjadi pemimpin dan pembela terbaik kepada negara ini. Lihatlah pegangan agama sendiri pun tonggang terbalik. Rumah tangga sendiri pun haru-biru...

    Tuntutan fasakh, cerai, kecewa, tidak mempercayai, bermuka-muka, rungsing dan kacau...adalah antara balasan-balasan yang diterima oleh keluarga ini akibat kerja-kerja kotor mereka menghuru-harakan negara.


    PKR AMPANG

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nurul Izah adalah srikandi pejjuang wanita islam. tak mungkin dia sesuka hati mintak cerai melainkan si suami ada masalah.
      Raja ahmad shahrir yg harus menjawab sama ada dia ada terlibat kegiatan yg meruntun hati seorang wanita. Adakah dia curang? berzina? terlibat dalam aktiviti meliwat? penyokong gay? Makan, melancong , duduk rmh free, abiskan harta bini?


      Raja ahmad sharir sila bagi pencerahan..

      anda gay spt bekas bapak mentua anda?sila bg cerahh skett

      Delete
  8. Kalau tak silaaaap.. Tu gambar anjing2 UMNU BARUa LAKNATULLAH tu heh..! Kalau tak silap la.. Kaaaah kah kah kah kah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. omakkau nak main isu apa plak ni????kang omakkau tak mengaku pulak bila kantoi...

      Delete
  9. Tu gambar Unit Amal PAS yg dikerah utk jalankan tanggungjawab jaga setiap ceramah DSAI.

    ReplyDelete
  10. tu gambar pada 2007... sabah banjir pada waktu tu... tu bantuan banjir pada 2007
    ... TV3 edit... kuangkuangkuang...

    ReplyDelete
  11. tuu dia.. operasi dah bermula.. huhu

    ReplyDelete
  12. puak2 umno yahudi dh mula import bangla dtg mengundi kt kajang..mana macai umno yg dok tanya mana bangla 30k.kahkahkah

    ReplyDelete
  13. Yg aku perasan masa lalu Jln Bukit di kajang tadi memang ramai org myanmar & nepal masing2 ada pegang sehelai borang putih baik di dalam & luar bangunan tu..borang apa aku x pasti...asal bangunan tu dulu rumah lama yg di reno buat kedai makan...dalam pukul 7.30 aku lalu tadi dah x ramai tapi ada org tinggal didalam tu dgn ruang ditutupi zing biru...

    ReplyDelete
  14. Apakah cerita 40,000 orang bangla akan muncul lagi.....?

    ReplyDelete
  15. Pagi ini sekitar 7 30pg punyalah ramai penuh depan bgn ktm kajang. Tk pernah pula sebelum ni. Berduyun2 turun komuter 2 arah. Kenapa lokasi kajang. Saya lihat dgn mata sendiri dan bbrp penumpang yg ingin ke pjbt ada yg ambil gambar..sbg bukti..soalnya kenapa kajang..ada yg naik tren tk beli tiket dan tertangkap..

    ReplyDelete
  16. Pagi ini sekitar 7 30pg punyalah ramai penuh depan bgn ktm kajang. Tk pernah pula sebelum ni. Berduyun2 turun komuter 2 arah. Kenapa lokasi kajang. Saya lihat dgn mata sendiri dan bbrp penumpang yg ingin ke pjbt ada yg ambil gambar..sbg bukti..soalnya kenapa kajang..ada yg naik tren tk beli tiket dan tertangkap..

    ReplyDelete
  17. dah tak payah bertandingla PKR oi... DSAI dah pesan jangan main isu bangla ni... kalau tak takkanlah dia sendiri sengaja buatkan satu PRK...

    ReplyDelete
  18. Keje cyber trooper umno la ni dok tolak fakta yg terang2 ada depan mata.melayu hutan dok pecaya je.kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. tade la ni keje bapak ko la ni kah kah kah kah (style ayam tua taip komen politik kat ending ayat dia besa taip kah kah nape kah heran aku)

      Delete
  19. Nanti Aziz Putra akan datang ke Kajang utk jual beras satu kampit 5kg RM5.00 jer dan gula RM1.00 sekilo... Jualan amal 1M..tunggu yer..

    ReplyDelete
  20. tadi lepas zohor..lalu jap depan komuter kajang...masih ramai warga asing dikawasan rumah tu... siap polis berkawal lagi..tak tau ape yg terjadi....

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...