Tuesday 18 February 2014

KERAJAAN SELANGOR BAKAL BINA SEBUAH PUSAT LATIHAN SUKAN KENU DI KUALA SELANGOR.



Dr Ahmad Yunus Hairi Exco Kerajaan Negeri Selangor merangkap Pengerusi Adat Istiadat Melayu, Belia dan Sukan yang juga ADUN Sijangkang, bersama-sama dengan ADUN Kota Anggerik YB Yaakob Sapari hari ini telah melakukan  lawatan sambil meninjau sebuah jeti terbiar dan terbengkalai sebelum tahun 2008 lagi yang terletak di Kuala Selangor kini telah dikenal pasti untuk dijadikan pusat latihan kenu kerana terdapatnya sebuah muara di sungai berkenaan yang amat sesuai untuk sukan kenu.

YB Dr Ahmad Yunus Hairi bersetuju agar jeti berkenaan di naik taraf agar ianya dapat dijadikan Pusat Kenu untuk memberi peluang kepada anak-anak muda, para belia, pelajar-pelajar sekolah dan para mahasiswa/i universiti untuk menjalani latihan.

YB Yaakob Sapari juga merupakan Presiden Persatuan Kenu Selangor berkata " dengan adanya pusat latihan kenu ini nanti, maka menjadi hasrat dan impiannya mau melihat lahirnya para atlit sukan kenu yang berwibawa untuk diketengahkan diperingkat kebangsaan dan antarabangsa" ...

Selain dari itu Selangor mensasarkan sekurang-kurangnya 5 pingat emas untuk sukan kenu pada SUKMA akan datang kata beliau lagi.



13 comments:

  1. nak dekat PRK mulalah umum macam2... bukan rasuah politik ke tu????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kepala Hotak ko rasuah... Kuala Selangor kat mana????? Kajang ke...

      Delete
    2. betui..betui...betui..

      Delete
    3. Kuala Selangor kat Negeri Kelantan bukan kat Selangor yang diadakan PRK... kuang2...

      Delete
  2. Yb ni jadi lead utk projek ni aku sokong. Jangan Nurul Izah masuk campur dah. Maklumlah bapak dia tak lama lagi jd MB selangor.

    Nurul izah....hmmm. Aku sbg seorang penyokong PAS sebuah parti ke jalan Allah ni cukup pantang dgn perempuan yg jenis minta mintak cerai ni.

    Adakah kita mahu mempercayai mereka ini menjadi pemimpin dan pembela terbaik kepada negara ini. Lihatlah pegangan agama sendiri pun tonggang terbalik. Rumah tangga sendiri pun haru-biru...

    Tuntutan fasakh, cerai, kecewa, tidak mempercayai, bermuka-muka, rungsing dan kacau...adalah antara balasan-balasan yang diterima oleh keluarga ini akibat kerja-kerja kotor mereka menghuru-harakan negara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lo ll.....ko nak kat anak abg non lak ke...?... izzah tu k gak.....or ko ni main blakang punyer ke err

      Delete
  3. 20.50 hang bagus sgt ka??

    ReplyDelete
  4. Rosmah anak badak air tu barang dah barai masa kawen dgn jit tuya..sedara dia cakap ppuan puaka tu mintak cerai dgn laki sbb nk kawen dgn jit tuya..

    kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cai...lu langsung takda perasan malu ke...sekurang2nya kpd anak perempuan lu..bini lu...adik lu..kakak lu atau pada mak lu sndiri sbgi seorg wanita...jgn mudah ketawa takut nti kita akan menanggis di penhujungnya...fikir2 kan lh..

      Delete
    2. Kahkahkah..wak juragan disini rupanya...lalalla

      Delete
  5. Nurul Izah adalah srikandi pejjuang wanita islam. tak mungkin dia sesuka hati mintak cerai melainkan si suami ada masalah.
    Raja ahmad shahrir yg harus menjawab sama ada dia ada terlibat kegiatan yg meruntun hati seorang wanita. Adakah dia curang? berzina? terlibat dalam aktiviti meliwat? penyokong gay? Makan, melancong , duduk rmh free, abiskan harta bini?


    Raja ahmad sharir sila bagi pencerahan..

    ReplyDelete
  6. Cai wak.bini,adk ppuan,kakak,maknenek ada yg gemuk macam big mama ke.itu hanya kebetulan xada kena mengena dgn yg hidup atau yg dh mati..kahkah

    ReplyDelete
  7. Kenapa mesti bertelagah? Singkap lah kisah dua kaum yg d damaikan nabi kita.

    -pendeta-

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...