Monday 24 February 2014

LIM GUAN ENG LANGSUNG TIDAK GENTAR UGUTAN RAHMAN DAHLAN MAU SAMAN BELIAU ISU BAKAR BIBLE ADA KALIMAH ALLAH!!!!


Pertempuran dalam laman sosial twitter antara Ketua Menteri Pulau Pinang YAB Lim Guan Eng dengan Datuk Abdul Rahman Dahlan Menteri Kesejahteraan Bandar, Perumahan dan Kerajaan Tempatan mengenai isu bakar bible yang diterbitkan dalam Bahasa Melayu ada Kalimah Allah.

Rahman Dahlan mengeluarkan ugutan mau saman YAB Lim Guan Eng di Mahkamah dan ugutan dan cabaran itu disambut dengan tangan terbuka malahan kecil tapak tangan Stadium Bukit Jalil di tadahkan.

Lim Guan Eng secara terbuka menyatakan tidak sabar menunggu Rahman Dahlan memfailkan saman dengan kadar amat segera bukannya sekadar cakap gertak mau kasi ketar.

Dulu macai-macai UMNO perli ungkapan DSAI U ulang Saya saman .. Kini menteri dia sendiri dok cakap dalam twitter yang berbunyi .. " One more time you imply I support Bible burning I will sue you".

Rahman Dahlan mungkin dia ingat,  dia ada jawatan menteri, dia ada aura dan kuasa ajaib mau kasi rakyat ketar dengan ugutan mau samannya.

Harap Rahman Dahlan perderaskan sikit memfailkan saman itu. . Jangan nanti bila sampai tarikh bicara ikut jejak langkah macam kes saman YB Tian Chua dan Mustaffa Ali .. tarik saman.

10 comments:

  1. Tak berani punya nk saman..... Semua pemimpin umnu telo simpan dalam hehehe

    ReplyDelete
  2. alahai geng DSAI gak mamat ni... kenapa nak memilih orang yang dia saman????saman ajalah semua yang terlibat...

    ReplyDelete
  3. Haluuuu...

    Gua pasti beb...pas akan bg sokongan 180% kpd tokong dap merangkap tokong rakyat pp...gua caya beb umat islam di pp dibwh pas dan pkr akan turun beb utk pastikn tokey besar mng dlm isu ini..gua yakin beb...lu blh ckp sama lu pnya kepala itu jit tontoya..dap tak payah turun sbb amk dan unit amal pas akan brjihad beb utk pemimpin no 2 tersuci lg maksum dlm pr...

    Khak tuihh

    ReplyDelete
  4. Kalau puak anti hadis ni berani nak saman.aku sedekah dua telo aku kat jit tuya.

    kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. sabar cikgu KPLI... sabar...

      Delete
    2. Haluuuu

      Beb...lu bikin gua panazzz beb..lu perli sapa beb...gua wlupun sokong dsai tp gua tak hadap dgn telo lu beb...pssst yg aku tau boss gua dsai yg suka ngan telo ni... lu tak yah tngu puak anti hadis saman beb...lu jmpa gua pnya boss beb...gua gerenti dia syg lu beb...

      Khak tuih...

      Delete
  5. Saman mahu pakai telo bukan pakai otak...kalau dari dulu pakai otak tak timbul masaalah ada telo atau takda telo.....ujung2 anak sendiri tersenarai jadi antara yang terkaya di malaysia....saham dasar ekonomi baru 52 bilion simpan bawah ketiak tu pasal tiada bangsa melayu kebanyakkan kaya selain dari anak orang yang terlibat dengan politik.dah lama dah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah ada jugak melayu kaya.. nak harap anon 17:55 hampeh... menyalak aja tau dalam blog omakkau...

      cikgu KPLI

      Delete
  6. kang tak pasal2 kena bayar 2 juta.....hehehehehe

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...