Wednesday, 23 July 2014

PARA PENYOKONG UMNO KUTUK SAMPAI LUMAT LUNYAI PEMUDA UMNO MALAYSIA SEBAB BODOH ANJUR DEMO MH17 DEPAN KEDUTAAN BESAR RUSSIA..


Inilah nasib yang menimpa kepimpinan UMNO/BN kini .. Semalam pimpinan BN yang dikepalai oleh Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia membuat demo depan Kedutaan Besar Russia, Kuala Lumpur... Konon nak tunjuk hero dan pembela tapi akhirnya penyokong-penyokong sendiri dok belasah sampai lumat lunyai.

Sudahlah kehadiran ciput .. lebih ramai anggota polis mengawal keselamatan dengan wartawan dari tukang demo .. lepas demo kena kutuk dengan penyokong tegar sendiri sebagai tindakan yang bodoh tidak tahu maklumat terkini.

Paling menyedihkan menampakkan betapa jahil dan bodohnya Pemuda UMNO Malaysia ini apabila salah seorang pendemo dilihat mengangkat bendera Germany bukannya Russia.

Kalau perkara asas semudah itu pun Pemuda UMNO Malaysia tidak tahu, apa jaminan perkara yang lebih serius Pemuda UMNO Malaysia mempunyai ilmu dan kebolehan untuk menyelesaikannya??

Jadi tidak hairan jika ramai ahli UMNO/BN berasa malu dan berang dengan gelagat ketua mereka yang jahil murakab dalam politik.


Ikut hukum akal logik .. kalau dah penyokong tegar sendiri kutuk pimpinan Pemuda UMNO Malaysia jadi tidak hairan warga kita yang berfikiran waras akan kutuk lebih keras.

22 comments:

  1. Sebenarnya kapalterbang yang ditembak itu ialah MH370 dan bukannya MH17 seperti yang diputarbelitkan oleh Media.

    MH17 tidak ditembak, malah masih beroperasi di KLIA.
    (Para penumpang yang dikatakan telah menaiki MH17 itu mungkin telah diculik oleh Yahudi).

    Jadi kenapa Media mengatakan MH17 yang ditembak?

    Jawapannya ialah:

    Yahudi isreal ingin memulakan peperangan darat di Gaza dan untuk itu mereka memerlukan suatu insiden atau peristiwa yang besar berlaku supaya pandangan dunia dapat dialihkan.

    Jadi mereka telah merancang untuk menggunakan kapalterbang MH370 yang mereka rampas 4 bulan yang lalu dan mereka ingin menghempaskannya di Ukraine dan menyalahkan Rusia.

    Mereka memasukkan mayat-mayat penumpang MH370 yang telah mereka awetkan itu kedalam kapalterbang MH370 dan mereka melancarkannya sebagai MH17.

    MH17 yang sebenarnya tidak beroperasi pada hari tersebut (telah dibatalkan).

    Mereka menggunakan sistem radar untuk mengawal MH370 dan selepas sampai di Ukraine, mereka melancarkan roket ke arah MH370 dan meletupkannya.

    Dalam sekelip mata, Amerika menuduh Rusia yang bertanggungjawab meletupkan pesawat itu.

    Berikut adalah bukti-bukti yang penting untuk kita renungkan:

    1) Mayat-mayat yang dijumpai itu telahpun reput dan tidak ada sebarang kesan darah.
    2) Terdapat kesan-kesan penyeksaan pada badan mayat-mayat.
    3) Passport –passport yang dijumpai disitu menunjukkan tidak ada sebarang kesan terbakar dan masih baru.
    4) Media-media mula melancarkan serangan menghentam Rusia.
    5) Tidak ada lagi berita tentang Gaza di Media.

    Apakah motif utama Yahudi Israel itu?

    MOTIFNYA IALAH SUPAYA DUNIA TIDAK LAGI MENUMPUKAN PERHATIAN KEPADA KEKEJAMAN YANG DILAKUKAN OLEH ISREAL DI GAZA.

    Sumber rujukan:

    http://jimstonefreelance.com./

    http://www.washingtontimes.com/news/2014/jul/18/pro-russia-rebel-commander-suggests-passengers-die/#ixzz37qkaKYMb

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro tak hilang lagi rupanya mabuk daun ketum... kah kah kah

      Delete
    2. Anon 11:35 dok merapu apa

      Delete
    3. abis tu mana pg penumpang MH17 yg dalam senarai tu .... bengong .... nak pg pendapat pun logik la cikit ...

      Delete
    4. Erkk..kenapa anda terlalu bodoh...

      Delete
  2. Negara penganas Israhell zionis yang di tunjangi USA boleh hidup subur kerana sokongan negara negara arab di sekelilingnya yang menjadi akarnya.Hamas dipersalahkan untuk menghalalkan serangan, sedangkan alasan penculikan remaja zionis berlaku di tebing barat yang di kuasai oleh Fatah yang didokong oleh zionis dan negara arab.Media zionis memang bijak bab perang saraf namun kewujudan media baru internet telah menelanjangi pembohongan demi pembohongan dan bukanlah sesuatu yang pelik bila bukan sedikit umat Islam termakan dakyah palsu penganas zionis

    ReplyDelete
  3. Anon 11.35 artikel paling goblog pernah ditulis. janganlah goblokkan orang lain.

    ReplyDelete
  4. Saya sejak awal lagi yakin ini kerja Israel......mengapa MAS mungkin kerana sokongan rakyat Malaysia dlm berbagai bentuk yg berterusan kpd Palestin dan doa yg tak henti2 oleh orang2 Islam di Malysia agar Allah hancurkan Yahudi !! Satu lg faktor kmungkinan krana lawatan Obama ke Malaysia baru2 ini n ada membuat perjanjian2 sulit berkaitan ketenteraan......

    ReplyDelete
  5. kta smua thu kebodhn pmuda umno ni tpi byk yg myokng tindkn pmuda tusmua btl. klu x cya tgok tv3 dn media umno ap komn dia. smuanya cntk.

    ReplyDelete
  6. Haluuuuuuu. ............

    Cmner nk pmpin ngara klau dh bndera ngara pun x knal...kcil hti germany...sebodoh2 pak pandir bodoh lgi pmimpin umnongok yg ngok. ...len kali pg demo rmah jit tuya tnya psai apa tuya lu c4...pueee

    Khak tuih

    ReplyDelete
  7. I like..still ade lagi kebijaksanaan pada penyokong umno..Ingat dah lama pupus..

    ReplyDelete
  8. apa cerita MB selangor ni???

    ReplyDelete
  9. Mesti tengok video ni... Pengakuan seorang Pastor Kristian... => http://nblo.gs/YDiao

    ReplyDelete
  10. Penyokong umno memang bodoh dan bahlol...mcm madey kutty cakap

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tetapi tak le sebodoh mcm jubo hodoh ko.. mcm bapak ko ckp.

      Delete
  11. kalau sebelum ni aku angin jugak bila si India Penang kata umno celaka.., kali ni aku tambah lagi umno amaaaat celaka, se celaka celakanya... sorrylah aku tak percaya kat umno lagi., barua amerika rupanya, kenapa pulak pemimpin PR dikata sebagai ejen zionis sedangkan amerika adalah bapak segala yahudi dan datuk segala zionis. Aku nak pergi batalkan keahlian aku sebagai ahli umno lepas tu nak minta maaf kan mak ngan ayah aku yang telah larang aku join umno tahun 2002 dulu...

    ReplyDelete
  12. dah berapa kali orang bagi tahu amerika ngan israel tu adalah adik beradik tapi masih orang umno percaya dan menjadi pengampu si laknat lagi terlaknat tu. Ya Allah kau laknatilah Amerika, Israel serta sekutu mereka yang terkini orang-orang umno

    ReplyDelete
  13. Orang UMNO dah mengamuk sbb tersilap percaturan..masih terkawal kot...belum tau lagi mcm mana orang PKR plak yg mengamuk dek keputusan Maharaja Anwar letak permaisurinya sbg MB Selangor...siap sedialah menghadapi ammarah ahli parti sendiri..bertambah ramaila yg daftar jadi ahli TIBAI lepas ni bang non..kita tgk sapa plak yg tinggalkan hang nnt....

    ReplyDelete
  14. Buta warna kut

    ReplyDelete
  15. Main belasah je angkat bendera German mungkin dia ingat demo Piala Dunia kot

    ReplyDelete
  16. cara kak long kiki jd popular lg bagus dr pemuda

    ReplyDelete
  17. kalo x bodoh, bukan macai umno name nye..org2 atasan umno sendiri maki macai..huh...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...