Wednesday, 23 July 2014

INILAH GAMBAR TERBARU WARTAWAN MAZIDUL AKMAL YANG SEDANG MENERIMA RAWATAN SERANGAN ANGIN AHMAR DI HOSPITAL PANTAI.



Sudah sebulan lebih wartawan pro UMNO tegar, Mazidul Akmal Sidik dimasukkan kedalam hospital kerana serangan angin ahmar.

Sudah dilakukan pembedahan dibahagian kepala untuk mengeluarkan darah beku.

Beliau masih lagi terlantar dihospital Pantai Medical Care, Kuala Lumpur dikatakan dalam keadaan separa sedar ..

Walaupun Omak Kau dan beliau tidak senada dan seanutan dalam pegangan dan perjuangan politik,  dan pernah beberapa kali beliau menyerang Omak Kau diblognya, namun Omak Kau mohon semua rakyat Malaysia dari segenap lapisan mendoakan akan beliau agar cepat sembuh seperti sedia kala.

Kita lupakan sekejap cara beliau dengan keras menyerang dan memfitnah para pemimpin Pakatan Rakyat terutamanya TGNA, TGHA, DSAI, TSKI, Kak Wan, Mat Sabu, LGE, LKS malahan mendiang Karpal Singh .... Doakan agar beliau cepat sembuh.

44 comments:

  1. Tabikkkk kat Omak ... harap membawa hidayah buat pencacai2 TONG TAIK KARAT BIRU.

    ReplyDelete
  2. Kosong Kosong kan lah

    ReplyDelete
  3. Buatlah sebagai peringatan kepada yang lain bahawa jangan ingat kita hebat selama-lamanya hebat.. boleh serang dan fitnah sesuka hati kita.. Bila Allah nak tunjuk ... mungkin sudah terlewat untuk kita sedar..

    ReplyDelete
  4. Haluuuuuuu. ............

    Scara pribadi gua doakn agar lu cpt smbuh dn d bri taufik hidayah dn limpahan nikmat ksihatan....apa yg trjadi adlah tnda sayangnya pncipta pda hambanya....kekadang apalah sangat nilainya khidupan jka sban hari sntiasa melacurkn kata2 pda yg taughut..brehatlah smentara smbil mginsafi dosa yg trbanyak yg tlah dlakukan.....


    ameen barakallahufiq

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baguslh jit klu nko ada rasa imsaf dari sifat biadap..ego..bacul dan bangang mcm omakkau...

      Delete
    2. Tak lama dah akam mamposlah si pemfitnah ini. Ko mazidul tak payah bertobat lagi bagus. Aku doakan ko pada malam lailatul kadar ni cepat2 berkubor atau panjangkan usia ko dalam kesengsaraan.

      Delete
    3. Kalau btol org islam...kite xkan doakan keburukan org...tp..sy x taw la sedare ni mcm mn...

      Delete
  5. saudara Jit, barakallahu fiq tu takda makna..yg betulnya BARAKALLAHU FIH..maksudnya DI BERKATI ALLAH KE ATASNYA....satu lagi, awak tahu ke makna 'TAGHUT' ? jgn main sebut jika tak tahu makna....

    ReplyDelete
    Replies
    1. errr...aku ni sebenarnya main bedal je. copy n paste.
      maafkan kejahilan dan ketongongan aku yg bernama jit_tontoya ni ye. maklumlah keturunan aku mak bapak semua bebal.

      maaf sekali lagi.

      Yg Bener
      jit_tontoya

      Delete
  6. Moga insaf lepas ni. Setiap kali baca tulisan mamat ni..menyirap darah aku. Pernah aku kata nak kencing atas kubur dia nanti. Maaf mazi. Gua mmg anti ko

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nko kira nko nyer kencing je...anak cucu nko yg akan kencing atas kubur nko nk buang ke mana...

      Delete
    2. Kalu di mazi ni mampos aku akan berak atas mubor dia sambil kencing. Koh koh. Itu jah buat si kafir laknat ni. Pernah dia cakap nabi pun tak reti bahasa. Sial babi punya laknat si pemitnah ni.

      Delete
  7. Puak umnu tak melawat ke... mana yang rasa diri hebat tu... elok elok lah ubah perangai sebelum berjiran ngan sahabat tu... kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nko tak rasa ke yg ptt ubah perangai sbb Allah tk prnh mngatakn ahli pr samada pas, pkr apalagi dap kalis dosa, sakit apatah lg mati...jgn bongkak bro...

      Delete
  8. Aku bukak artikel ni nak tengok korang sbg ahli tetap komen kasi maki kaw2 bagi pihak aku. tak menjadi la balas dendam aku. kimak la korg tak support aku.

    -OMAK KAU-

    ReplyDelete
  9. Kah, kah, kah, khhhhhaaaaaakkkkk...... gua gelak bukan kerana mamat sekoq ni, tak kenal dia pun. Amik ko.....

    ReplyDelete
  10. Anon 22:26, sehina2 manusia adalah manusia yg mengeji dan menghina saudara seagama..be careful of what u have said..takut esok lusa bila u mati bukan orang yg kencing atas kubur, tapi anjing..Beringat sikit..kita semua manusia biasa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan dia dah mintak mahap tu.
      ko ni kenapa?

      Delete
    2. entahlah kalau nak ikut kan hati yang sering dendam dengan si mazidul memang lah geram sgt sb kan dia lah banyak orrang susah dengan fitnah2 dia tu ,tape sebagai orang islam yang masih mentaati kata kata hikmat nabi kita maka dengan itu kami sekeluarga maafkan beliau .semuga dia mendapat hidayah dalam mimpinya .

      Delete
  11. Aku memang selalu kutuk ko zahir dan batin, Dul.
    Tapi memandangkan ko dan nyawa2 ikan tu, maafkanlah aku Dul.....
    Aku memohon maaf dengan hati yang ikhlas zahir dan batin.

    ReplyDelete
  12. tak beraya la ko
    semoga cepat semboh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak raya hal lain tapi zakat fitrah kena bayar bos!!!!

      Delete
  13. Kalau dia yg nmpk sihat dn lantang pun Allah beri ujian camtu inikan pulak kita insan biasa. sesungguhnya Allah nk beri peringatan kpd kita semua setinggi mana pun kita sekuat mana pun kita Dia lebih mengetahui nasib setiap hambaNya. di bulan puasa yg mulia ni elok kita doakan mazidul kembali sembuh agar dpt kembali mewarnai dunia politik malaysia yg pelik dn unik ini.

    ReplyDelete
  14. Allah bg peringatan tu....klu tak sedar lagi, tak tau le

    ReplyDelete
  15. Innalillahiwainailaihirajiun.. semoga cepat sembuh dan diberikan hidayah kepadanya.. siapalah kita utk mengutuk dan mencerca org walaupun ada salah silapnya org itu kpd kita.. sebagai seorang muslim kita patut doakan dia.. sudah2lah dgn tulisan merapu..

    ReplyDelete
  16. Sekeji-keji orang namakan dirinya Islam tetapi menghina, mengata dan mengamalkan ghibah, org memutuskan silaturahim sesama umat Islam, semua amalannya didunia sia2 dan bukan umat dikalangan ku, sabda Rasulallah saw. Hari ini hari dia, esok2 hari kita. Bertaubat dan insaf wahai kaum muslimin tanpa mengira fahaman politik, sesungguhnya Allah tak mengenal politik kamu..K

    ReplyDelete
  17. Semoga penyokong Anwar dapat menerima keputusan Mahkamah Rayuan itu dengan hati terbuka, sekaligus tidak akan menghuru-harakan negara ini dengan siri perhimpunan haram. Mujur peliwat tidak berpeluang menjadi Perdana Menteri Malaysia.

    Kata kata dari bagidul.... tak lama gol... kah kah kah

    ReplyDelete
  18. Harap2 tak koma mcm ariel sharon

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teringat seorang orang kuat kerajaan yang menunjukkan isyarat menang dengan jari bila DSAI dijatuhkan hukuman penjara. Bangga sungguh dia. Tak lama lepas tu kena stroke dan masuk hospital swasta . Dari mamalia terus jadi sayur. Doktor membedah kepala untuk memulih. Otaknya yang geliga itu jadi bengkak. Bila tak boleh buat apa-apa dan bil mencecah suku juta famili dia pindahkan ke hospital nombor satu. Arahan. No Visitors. Orang yang disokong macam nak gila menjengok pun tidak. Itulah dunia kalau bertindak tanpa ingat pada Allah swt. Kalau sebelum stroke tak taubat rugai lah, masa jadi sayur mana boleh taubat bos.

      Delete
  19. Assalamualaikum, saya terjumpa tulisan tuan disini, setelah tercari-cari kemana menghilang nya Saudara Mazidul. Ini adalah kerana pada minggu lepas, sekitar jam 12:00 tgh malam seorang anak lelaki telah datang mengutip derma, dari PTA, Kedah, Pusat Tahfiz Kedah di restoran kayu nasi kandar kota damansara.Melalui resit dan memegang botol ubat kuat. Terkejut saya, dan terus berkata 'eh masih berfungsi lagi ke pusat ini, bukan kah telah di haramkan.Terus saya teringatkan saudara mazidul, tentu beliau kecewa ya amat, melihat anak-anak ini mengutip derma di tengah-tengah malam bulan ramadan. Saya harap ada pihak yang meneruskan perjuangan saudara Mazidul untuk terus menghapuskan perhambaan zaman moden ini. Anak-anak melayu Islam ini, anak-anak kita, masa hadapan kita. Semuga saudara Mazidul cepat sembuh. Amin Amin Amin Ya Rabal Alamin. Jaafar, Kota Damansara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elok lah cepat sembuh supaya boleh buat perangai tak senonoh lagi....kah kah kah

      Delete
    2. Bro, skrg2nya sdra mazidul ada jasa dan bakti yg diingati oleh org lain...setakat nko tk setuju ttp nko sndiri zero hnya cuba nk mncari nama dgn nick name ntah apa2 dgn kutuk mncaci...nko tk mnymbang apa2 bro khak tuihhh

      Delete
    3. Semoga penyokong Anwar dapat menerima keputusan Mahkamah Rayuan itu dengan hati terbuka, sekaligus tidak akan menghuru-harakan negara ini dengan siri perhimpunan haram. Mujur peliwat tidak berpeluang menjadi Perdana Menteri Malaysia.

      Tu jasa.bagidul kau kata... fitnah sana sini kau kata jasa... jasa abah kau... kah kah kah

      Delete
  20. semoga cepat sembuh..

    ReplyDelete
  21. Cik/Puan Omakkau... your introduction tu janganlah tulis wartawan pro UMNO tegar. JIka sekali pun tidak bersetuju dengan penulisan beliau, hormatilah beliau sebagai saudara seagama anda lebih-lebih lagi beliau sedang diuji dengan kesakitan. Gunakan bahasa yang disenangi semua warga cyber.. tkasih

    ReplyDelete
  22. innalilah.. moga dia cepat sembuh.. tak paham aku kenapa org nak kutuk2 dia dlm keadaan dia mcm ni.. dugaan Allah untuknya.. boleh ke korg pasti yg korang gak tak terima nasib yg sama..boleh ke korang pasti yg korang akan hidup esok? kenapa nak ckp maksudkan 'padan muka ko mulut ko jahat lagi sbb tak sokong pkr ni la bahana balasan ko dapat!?' sape korang nak persoalkan orang tu jahat ke baik? sakit itu jugakan dapat mengurangkan dosa2 kecil.. lebih baik korang jaga amalan korang drpd mengutuk sesama Islam.. taksub sgt dgn parti korang tu leh kasi korang ape?? Ini semua urusan Allah..

    ReplyDelete
  23. Cipan belaan umno mana tahu takot golongan sekular tak akan ambil tahu pasal akhirat.dah sihat balik mamat ni fitnah dajjal akan berjalan semula.heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro jangan buat fitnah... jika sihat.... terus duduk masjid lilit tasbih kat tengkuk bro... kah kah kah

      Delete
  24. dulu omakkau sakit masuk hospital kena kencing tikus dan denggi tu apa lak? bala ke? atau pun tuhan sayang lebih kat omakkau..... bawak2 la bertaubat......

    ReplyDelete
  25. kalaulah sdr mazidul ni mati, kan kah xsempat dia nak minta maaf kat org yg dia fitnah tu, jgn kata lah utk minta maaf kat semua org malaysia, dgn BARISAN PIMPINAN PR belum tentu dpt......pergi mampuslah kau

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jahatnya mulut. Macam la ko tak akan mati jugak. Fitnah tu mainan blogger politik, org politik dan pak2 pandir politik. Blogger omak kaupun pernah memfitnah juga atas dasar politik. So, jgn rendahkan maruah dan tambah dosa kau dgn mendoakan kejahatan atas orang lain. Siapa yg jร min kau pasti masuk ke syurga...ada? Nasib sendiripun belum terjamin berani cakap besar!!!

      Delete
  26. Kalau saudara sekalian faham tentang hakikat kehidupan di dunia ini, tuan puan akan redho sahaja atas bawaan buruk baik, celaka dan tuah, rugi dan untung sesama kita. Semua ini sudah termaktub di luh mahfuz iaitu kitab pelan induk setiap kehidupan bernama ciptaan Ilahi. Akan kena ktuk atau akan mengutuk semua dah disetkan sejak azali lagi. Akam mengebom atau kena bom atau tak kena bom sudah tertulis dah. Akan berdoa, akan kena doa akan tidak berdoa, akan makbul tak makbul semua dah tertulis. Hakikat doa itu agar kita selalu ingat kepada DIA (ALLAH) sahaja. Kita hidup hanya menelusuri lebuh raya pelan induk di luh mahfuz itu. Usaha, tak mahu usaha, berdiam sahaja, derita, bahagia, Islam, kafir syurga neraka dah ditentukan dah. Mati xcident, mati tengah hidu gam, bunuh diri, jadi Tok Imam, jadi Tok Cha semua sudah ditentukan. Tidak ada pilihan. Jika berubahnya dari dari Tok Sami ke pada Tok imam ini semua sudah disetkan sejak Allah berkata KUN bilion-billion tahun dahulu Jalani hidup seperti biasa sahaja. Amalkan sungguh-sungguh syariat. Hati kena baik, sedekah banyak, rajin baca Quran dan ingat di minda akan Allah setiap saat. Ingat sungguh-sungguh bahawa Allah hanya buat kerja satu kali sahaja. Tak ada padam-padam atau rubber-rubber DIA punya perancangan tteguh dan tak ada campur tangan sedikit pun dari setiap makhluk ciptaannya. Sebab itu bila BN kutk Pakatan kita perlu diam. Mahu tak mahu pencacai BN mesti kutuk punya begitulah sebaliknya. Tapi itu mengandugi jutaan hikmah. Orang yang faham kehidupan dunia ini mereka akan diam, dengar dan senyum sahaja. Senyum makrifat. Sekian ampun maaf.

    ReplyDelete
  27. Omak kau, kau juga pernah sakit tak lama dulu dan ramai blogger pro kerajaan yg doakan kau kembali sihat. So, apa masalahnya ye tak. Kalau semua sokong anwar, sokong nik aziz, sokong hj hadi, aokong lge & lks tak seronoklah berpolitik. Sebab itu kita dikurniakan naluri berkahwin, berlainan jantina dan tidak main sorang2 atau sesama jantina. Boleh faham ke?

    ReplyDelete
  28. Si Zidul ni dah sihat ko bolom? Ni dah nak ghayo korban ni. Janganlah main tido-tido pulak. Kalau dah sihat kobaan la!! Kalau masih sakit jangan lupo makan ubek!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...