Thursday, 17 July 2014

KENYATAAN DARI BIRO SOSIAL ETIKA PEMUDA UMNO MALAYSIA MENERIMA BANYAK SUNGGUH KUTUKAN DAN MAKI HAMUN DARI MACAI-MACAI UMNO.


Jangan nak berlagak menjadi hero .... Gulam ini bukannya Melayu mana dia tahu tahu pasal bangsa Melayu ... Mengapa bersungguh-sungguh mempertahankan Apek Cina tu ... hanya Ketua Pemuda, Naib Ketua Pemuda, Setiausaha Pemuda dan Pengerusi Biro sahaja yang boleh membuat kenyataan ..
Kata-kata mencarut nista dengan bahasa cukup kasar jangan ceritalah ... sendiri boleh agak dan teka apakah ayat-ayat tersebut sebab bukan kalian  tidak biasa dengan ayat-ayat biadap tidak beretika dari macai-macai UMNO.

Itulah antara ayat-ayat yang Omak Kau terbaca apabila Timbalan Pengerusi Biro Sosial Etika Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia membuat kenyataan rasmi mengenai pendirian biro berkenaan mengenai gelagat Kak Long CDM 25 mengamuk sakan memaki hamun dan menghentak kereta seorang warga emas berbangsa Cina apabila berlakunya sedikit pergeseran di UTC Kuantan Isnin lalu dimana klip video kejadian berkenaan telah dimuat naik di Youtube dan laman sosial menyebabkan menjadi viral dan rakyat menjadi berang dan bengang.

Walaupun Omak Kau bersongsang anutan dalam politik namun tindakan yang dibuat oleh Timbalan Pengerusi Biro Sosial Etika Pemuda UMNO Malaysia harus diberikan pujian dan disokong walaupun agak ganjil dan amat kurang berlaku sedemikin dipihak UMNO jika membabitkan pertelingkahan kaum dinegara ini.

Nampaknya jika Pemuda UMNO Malaysia mengambil langkah bersikap beretika dalam gelagat dan tindakan ianya bukanlah suatu yang digemari dan mendapat sokongan padu dari majoriti macai-macai UMNO dialam siber ini.

Budaya mulia menegur kesilapan dan kebiadapan dilakukan tidak mendapat kredit alasannya ialah fahaman rasisi tidak bertempat cukup tebal menyelimut jiwa macai-macai ini.

Apa-apa pun Omak Kau mengucapkan tahniah kepada Timbalan Pengerusi Biro Sosial Etika Pemuda UMNO Malaysia kerana berani ambil risiko untuk berganjak dan berhijrah dari budaya pemikiran primitif yang sekian lama menjadi anutan dan pegangan Pemuda UMNO.. . Semoga perubahan drastik ini akan kekal dalam perjuangan UMNO.

14 comments:

  1. Haluuuuuuu. .........

    Kahkahkahkah...pmuda umnongok yg ngok nk brcakap ttg ksopanan dn ksantunan..pueee. ....sjarah tlah membongkar sgalanya...jgn kncing mnusia yg brdaulat beb jka punggung lu pnuh dgn kurap....

    Khak tuih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hanya nuar n the gang tahu condition punggung berkurap atau tak...hahaha gangster blog yg terror dlm blog... khak tuih pd gangster pd bangsa sndiri. ..

      Delete
    2. Bukan bontot bapak ko yang kurap...hehehe

      Delete
    3. Jubor mak dia juga kurap!!!

      Delete
    4. ketua kau orang baru sebut kesopanan ....... belum apa-apa lagi kau orang dah mula melucah semula ........ alahai umno ...!!!!!!!!!!!!!!

      Delete
  2. huhuhu kesian.... apa pun Tanhiah Uncle Sim. Sy tahu kenapa Uncle Sim maafkan budak Pompuan ni....Sebab Uncle sedar dia tak belajar Moral dari kecik. Suatu kegagalan sistem pendidikan Umgokk di Malaysia. Pelajaran agama adalah penting dan semua orang ada agama masing-masing dan wajib dipelajari. Namun Pendidikan Moral juga penting dan patut diwajibkan untuk dipelajari sebab ianya menerapkan sikap saling hormat-menghormati antara satu sama lain tanpa mengira latar belakang agama.

    ReplyDelete
  3. Hello pemuda ini hal perempuan melayu
    Biar bonda Sharizat yg buat kenyataan
    Hal Lelaki tumbuk hidung dan tulang rusuk isteri ada pemuda buat kenyataan ?

    Yg kereta kemek dan kena maki kau org sibuk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello bro...apa kes rumahtngga org nk masuk campur...biar pihak mhkamah syariah buat kerja dia.. tu yg nurul n abby bercerai kot sbb ahli pr suka campur rumahtngga ahli...

      Delete
    2. rukun negara Kesopanan dan Kesusilaan terpakai atas jalan raya saje ke
      rumah tangga tu mmg tak boleh masuk campur tp yg belasah perempuan tu yg tak patut kita diamkan Agak nya kalau isteri Awie tu cina baru pemuda ke depan bg kenyataan akhbar

      pemuda tak sepatut nya menyibuk buat kenyataan Tak ada kena mengena Dulu pun ada pembuli smp mati pun ada Pemuda senyap mcm tak ada benda

      Delete
  4. eke eleh UMNo/BN sibuk pasal kesopanan dan kesusilaan....sedangkan 4 rukun yg atas dlm rukunnegara pun korang persetankan.......maner nak hasilkan kesopanan dan kesusilaaan..............

    ReplyDelete
  5. Badak air lagi tu siap rampas laki org lagi.itu ok pulak.ada logo halal dr jakim ke.heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. lantak dierlah dia rompak ker...rampas ker laki org...sbb dia dah nikah pun....yg org marah dia rampas dan rompak harta rakyat......rakyat tak halalkan.....

      Delete
  6. ada nama melayu Gulam ke ?

    itu nama darah KHORDHING-GHELL kan ?

    ReplyDelete
  7. This Is What You Really Want !!
    Something That Beyond Your Imagination !! >>> CLICK HERE !!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...