Saturday, 19 July 2014

AKHIRNYA KAK LONG CDM 25 AKAN DIBAWA KE MAHKAMAH PADA ISNIN INI.



Siti Fairrah Ashyikin Kamaruddin atau Kiki Kamaruddin @ Kak Long CDM 25, yang didakwa bertindak ganas dan kasar serta biadap melampau dengan membuli seorang warga emas di Temerloh Isnin lepas akan dituduh di mahkamah Isnin ini.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Negeri Datuk Zakaria Ahmad berkata keterangan diambil daripadanya pada Khamis.

"Dia yang ditahan pada jam 4 petang Khamis lepas di Ibu Pejabat Polis Daerah Kuantan dibebaskan dengan jaminan lewat malam hari yang sama. Kiki dibebaskan selepas pihak polis berpuas hati dengan keterangan yang diberikannya," katanya hari ini.

Beliau berkata setakat ini kes masih disiasat mengikut Seksyen 427 Kanun Keseksaan (Khianat) dan Seksyen 506 Kanun Keseksaan (Ugutan).
Seksyen 427 Kanun Keseksaan boleh dihukum penjara tidak lebih dua tahun atau denda atau kedua-duanya sekali.
Seksyen 506 Kanun Keseksaan jika disabit kesalahan boleh membawa hukuman penjara sehingga tujuh tahun atau denda atau kedua-duanya sekali

Wanita terbabit dilihat membuli seorang warga emas berumur 68 tahun selepas warga emas itu dikatakan melanggar keretanya secara tidak sengaja.

Dia dilihat mengetuk-ngetuk kereta lelaki berkenaan dengan pengunci stereng kereta sambil mengherdik dengan nada suara yang tinggi dimana perbuatannya itu dirakam orang ramai dan videonya dimuat naik di laman sosial Facebook, Twitter dan YouTube.

66 comments:

  1. Terlajak kereta, bole undur.. Terlajak baran, buruk padahnya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dasar puteri umno babi celaka yahudi...padan muka ko.

      Delete
    2. Kesiannya pd 2321..kerana politik jiwa mnjd kacau..

      Delete
    3. jubo 23:21 dasar jubo celaka mak ko..padan jubo ko. ..kah3

      Delete
    4. Ehh? Betul ker ni?
      Uncle Sim bawah pengaruh alkohol tengahari buta tu? Tu sebab terlanggar keta Kiki yg parking? Betul ker Omakkau?
      Cer citer

      Delete
  2. semoga kiki dipenjarakan semaksimum yg mungkin...amin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab org Melayu kan???

      Delete
    2. Penjara & bayar kedua duanya.agar insaf & bolei cermin muslimah sejati.mungkin jd asbab hikmah pd dirinya keluarga & lain2.

      Delete
  3. orang lelaki nk ambik jadi bini pun takut

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jodoh itu hak Allah...jgn mndahului hak Allah jika nko beriman kpd Nya

      Delete
    2. kalau lelaki tu tak takut Mak Ayah lelaki tu yg takut

      Delete
  4. warga emas boleh la dia buat camtu cuba kena kat samseng jalanraya silap haribulan pengunci stereng tu hinggap kat kepala dia balik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yer lah, org Cina kan mulia!!
      Org Melayu kan hina?
      Tak camtu Omakkau?

      Delete
    2. brapa byk todi dh kau togok.. bodoh punya anon 20.53.. yg mengamuk dgn stereng tu uncle sim ke kak long cdm25.. lain kali klu berckp gunakan akal.. bodoh punya bertingkat la kau ni.. dh sah umporno.. klu x mainkan racist ... bukan umngok la..

      Delete
    3. Cai 2142...knp bila melayu biadap pd cina omakkau dgn nko2 pnya brsemangat mncari salah dan silap...ttp cina biadap pd melayu spti namewee,alvin, persalah traffik yg mmpu__mak kn polis dan yg trbaru sim kwan jung yg biadap pd krew dan kapten mh17, omakkau dgn nko ada kisah dan peduli...sama dgn org yg memaki melayu pd 13 may diangkat mnjd hero...ptuiii berapa bnyk duit cina yg nko perlahap utk mncari salah melayu....

      Delete
    4. Memang org Melayu hina sbb cina bagi rasuah pd org Melayu. Yg memberi memang hina yg menerima lagi berkali2 HINA.

      Delete
    5. Olang melayu memang bolo maaa. Itu najib lagi bolo maaa. Itu keling palia madey lagi bijak baik maaa. Lancau melayu cibai.

      Delete
    6. bro n sis jgnlah nak salahkan satu pihak je...wlaupun dia nmpak mcm samseng tp kita tau juga sbb dia jd mcm tu...sblm kiki mengamuk cina tu ada telah provok kiki dulu dgn berkata 'pukimak melayu sohai' sy nak tanya kalau cina bangsat tu kata pd anda mcm tu apa perasaan anda...

      Delete
  5. Wah Omakkau! Busuk tul hati ko ngan org Melayu!!
    Mulia tul org Cina ya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 20:41
      Yang mulia tu bukan orang Cina ....
      Yang mulia tu orang Melayu ... KAU
      KAU Orang Melayu Mulia ... rasuah
      KAU Orang Melayu Mulia ... boleh pukul siapa saja yang bukan Melayu
      KAU Orang Melayu Mulia ... membenarkan keganasan
      KAU Orang Melayu Mulia ...

      Delete
    2. KAU Orang Melayu menjubo Mulia ..Anwar
      Kau Orang melayu yg kaki peliwat diangkat jadi Ketua Umum
      Kau Orang Melayu yg protect keselamatan negara israel ,,,Anwar
      Kau Orang Melayu yg membenarkan cipapnya berkongsi dgn kote peliwat..azizah



      hihi

      Delete
    3. melayu camtu… mati lagi bagus.
      tade melayu mcm tu tk. rugi malaya ni.
      UMNGOK rugi la. kot…

      Delete
    4. anon 21.24.. asyik2 kote.. liwat.. cipap.. agaknya cipap mak dgn bini dia pn selalu kena liwat dgn mat bangla kot.. tu yg mak dia dpt anak mcm anon 21.24.. haramjadah .. bini dia sok dpt anak kenan apa bangsa pn x tau la..

      Delete
    5. 2147 klu tngk statement nko..rasa2 nya statement tu sesuai sngt dgn nko...apakh dgn 7 hari 7 mlm omakkau duk cari salah pmpuan melayu ni baru Allah ampunkn dosa dia...tk prlu kot nk hina pmpuan tu sprti dia lakukn kesalahan paling dasyat hnggakn cina dan india tkkn laku kn dimalaysia ni...nk mngmpu cina pun agak2 le ...

      Delete
    6. dah memang ketua umum didapati bersalah kerana meliwat atau dikenali menjubur atau memasukkan kotenya kedalam dubur lelaki. apa ada hal..

      fakta tuu

      Delete
    7. Fakta bersalah membunuh wanita dan kanak2 Islam di Memali, mengebom al-tantuya ( dengar cerita dia telah memeluk islam)...
      Kau tak tahu dosa yang paling besar bukan hanya meliwat tetapi membunuh orang Islam...tu sahih dab benar

      Delete
    8. Bnyk2 kn lh mndngar dn mndpt info di ceramah politik tin milo spya kita blh mnymbung dosa...

      Delete
  6. melayu tapi tak ada adat,melayu tapi tak kuat agama,melayu tudong hanya perhiasan tapi hati hitam,melayu yg hanya umno terima jadi rakan kongsi kerana mereka sehati sejiwa............itukah ajaran islam yg kamu pelajari dan menjadi sumber warisan tok nenek kamu.......alhamdulillah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adakh nko mnjadi melayu kerana mnyokong anwar..hj hadi..lge ..adakh nko mnjd islam hnya kerana nko mnjd ahli pkr..pas..atau dap...dan ini juga kh mnjd sumbee warisan tok nenek nko utk mncari dan mnhina melayu lain hnya kerana politik..kerana tk menerima lks sbgi sahabat tk spti nko yg angkat lge sbgi khalifah...masyaAllah

      Delete
    2. melayu tapi takde adat , tak kuat agama - anwar la pak juburi.
      melayu tudong hanya perhiasan tapi hati hitam yakni membenarkan salahlaku seks suuaminya dgn berkongsi cipapnya dgn peliwat - azizah.

      tu pun susah ke nak jawab. haiyaaa

      Delete
    3. 22.80 kenapa ko tak marah pemuda biro etika yg keluar kenyataan keras kutuk sikap puteri umno ?

      Delete
  7. macai macai pkr muda cuba lah camna pun bawak isu2 sampah bagi menutup kes MB selangor. Bwk lah citer MH17 ka..kak long cdm25 ka...tapi kasi baca ni.Anwar pemimpin sebenar dan mahsyur kita dah keluarkan kenyataan. Selamat tinggal Khalid Ibrahim. Balik kampung korek la punggung tu.
    kahkahkhakhak


    ANWAR SAHKAN ADA PENGGANTI JAWATAN MB.

    Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim pada lewat petang Sabtu mengesahkan bahawa pemimpin parti itu bersetuju dengan satu “peralihan kuasa yang lancar” bagi jawatan Menteri Besar Selangor bagi menggantikan Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.

    “Biro politik PKR dan pemimpin-pemimpin parti dalam majlis pimpinan pusat sepakat dengan satu peralihan kuasa secara lancar di Selangor dan bersetuju ia patut dibincangkan secara tertib dengan Khalid,” kata Anwar sewaktu ditemui di Guar Perahu, Pulau Pinang hari ini.


    ReplyDelete
  8. Klau slah biar d hukum,pengajaran kpd yg lain..

    ReplyDelete
  9. Aku dah aktif balik berblog
    minta addkan http://hasbullah.pit.my ke list tepi

    ReplyDelete
  10. anak mat pit promo.
    baru balik hisap ganja ka

    ReplyDelete
  11. Yg tak puas hati sila hadir di mahkamah Isnin ini utk memberi sokongan kpd Kiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak kisah la nak sokong kiki pkr atau uncle cina dap tu. yg penting....
      Sdr Azmin tengah mempersiapkan diri sbg pembesar negeri yang baru...

      ANWAR SAHKAN ADA PENGGANTI JAWATAN MB.

      Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim pada lewat petang Sabtu mengesahkan bahawa pemimpin parti itu bersetuju dengan satu “peralihan kuasa yang lancar” bagi jawatan Menteri Besar Selangor bagi menggantikan Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.

      “Biro politik PKR dan pemimpin-pemimpin parti dalam majlis pimpinan pusat sepakat dengan satu peralihan kuasa secara lancar di Selangor dan bersetuju ia patut dibincangkan secara tertib dengan Khalid,” kata Anwar sewaktu ditemui di Guar Perahu, Pulau Pinang hari ini.

      Delete
  12. Najib tu islam ke try tanya dia balik najis mughallazah tu apa.

    kikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi Anwar tahu apa itu najiz mughallazah tapi najis taik kuning kunyit kat jubo pun dia bedal.




      lagi kapiaq

      Delete
    2. 23:46..najis mughallazah tu adalah badan ko sendiri yg keluaq dari lubang taik mak ko, taik yg bertopengkan manusia...wakakaka

      Delete
  13. Kaki long ni pun hantu belaan umno juga macai umno yg lain tak payah risau dia pun kebal undang2 juga.pergi mahkamah untuk tnjuk wayang je.heee

    ReplyDelete
  14. Perlakuan biadap kiki tlh membuatkan masyrakat khususnya bkn islam memandang serong terhadap islam sbb mereka berfikir itulah atitud umat islam.itulah antara sumbangan buruk umno terhadap islam hga mengakibatkan masyarakat memandang sinis terhadap islam.perlakuan buruknya sewajar dihukum utk memberi pengajaran kpd yg lain di masa akan dtg.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samseng jalanraya takde kena mengena dengan bangsa,tempat dan agama seseorang,kenapa kita nak kaitkan dengan perkara perkara tersebut..samseng jalanraya bangsa lain dan non muslim juga pernah buat kerja sampai tahap membunuh, kita senyap sepi aje..so jangan hipokrit dan selektif..dorang buat dorang sendiri tanggung laa...bila buruk kaitkan dengan imej Islam..kalau yang baik tak pula nak bantu promosi keindahan Islam...

      Delete
  15. Haluuuuuuu. .........

    X kiralah melayu ker cina....salah dakwa dgn telus...beri hak pembelaan...bawa bukti yg bnar bkn yg diada2kn...brani buat brani tanggung...bkn cam hamba Allah tu..ltup org d kambing hitamkn org lain...pueee

    Khak tuih

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju. seperti anwar. diberi hak pembelaan. lagi dari peguam handal2. bawakan bukti..alibi. bukan penangguhan.
      akhirnya Allah tunjukkan kebenaran jugak...dia bersalah menjuburi dgn paksa....setelah berpuluh kali tangguh kes.

      alhamdulillah


      khak thuih

      Delete
  16. Kiki..kaka...koko....kah..kah..kah..kah

    ReplyDelete
  17. Innalillah padan muko mu. Balasan dunio...lom lagi akhirat

    ReplyDelete
  18. Usah bimbang kiki kan puteri UMNO hadir saja dalam galari mahkamah sudah tentu ada ketua bahagian akan bayar denda asalkan jangan lupa sokong lebih kuat lagi dalam PRU 14 nanti atau tunjuk sifat lebih garang lagi dengan ketuk dan pecahkan terus cermin kereta sesiapa saja yang melanggar kereta kiki nanti walau ketua polis negara sebab ketua polis ini kata kiki nie terlalu garang dalam statemen dia pada sidang akhbar.ok kiki teruskan perangai kau tu,nanti lagi glemor lbih dari ustaz atau artis.

    ReplyDelete
  19. Cuba ketepikan sentimen politik dan perkauman. Nilai sendiri secara adil dan ikhlas. Mungkin akan kita ketemu jawapan yg tepat. Tak perlu kita bertengkar sesama sendiri hingga melalut entah kemana.

    ReplyDelete
  20. JIT TONTOYA SHAME ON YOU, BASTARD IDIOT!

    ReplyDelete
  21. Kasihan kak long. Didoakan semoga dia akan bertobat drp sikapnya dan tidak lagi memakai seluar ketat yg menampakkan bentuk badan. Tidak ada manusia yg x buat salah. Cuma yg membezakan adakah mereka sedar dan bertaubat atau sedar tp masih sombong diri. Pd kak long saya minta maaf kerana kutuk kak long 2@3 hari lps

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama jugak nurul izah..pakai seluar ketat dan bertudung jgk.

      Delete
  22. islam ajaran umno diharuskan meliwat tuya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. islam ajaran bapak ko diharuskan ko di jubor oleh babi.

      Delete
  23. Dari pemuda sampai la ke puteri nya UMNO ni...semuanya jenis baka samseng.
    ...racist....

    Mmg aku meluat


    ReplyDelete
  24. kes artis belasah isteri dulu dr kes kiki tp kes kiki yg masuk mahkamah dulu
    beruntung lah lelaki yg suka belasah isterinya

    ReplyDelete
  25. woi Anon 10.25, hang ni memang jenis tak baca suratkhabar ke atau memang baru keluar hutan? Awie dahpun didakwa di Mahkamah awal bulan ini..agaknya hang ni kalau tanya siapa Perdana Menteri Thailand pun hang mesti jawab Anwar Ibrahim kan?? kesian budak hingusan PR ni..kebanyakan tuli maklumat..nama ja celik IT tapi bodoh....

    ReplyDelete
  26. Anus 10.25 byk sgt baca iklan obat kuat kat Harakah kot..tu yg bebal tu..takpon byk telan Fil Qudha sambil baca Suara Keadilan & Roket Kini....KAHKAHKAH!!

    ReplyDelete
  27. Ini bkn masalah perkauman.Kebetulan je orgtua tu cina.Klu melayu pun tetap juga kena kat Kiki lala tu.Dh jenis panas baran bkn dia kira bangsa apa pun.Klu kiki tu cina perangai cam tu pun ttp kita org kutuk.

    ReplyDelete
  28. Kes terbaru ah so curi brg kat pasar raya.kena heret ats lantai mcm lembu nfc.kompom macai jit tuya happy sgt ni.heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hnya stnd macai cam nko je yg suka bnda2 yg camni...

      Delete
  29. Salam..cik Hanisya, sila betulkan fakta anda..Kiki Kamaruddin akan didakwa Selasa nnt, bukan Isnin. Mohon lain kali rujuk kpd pihak berkuasa dulu sebelum buat posting. -Legal Fraternity-

    ReplyDelete
  30. Jubo tuya adalah amat suci bg pengikut umno.heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya ke..bkn itu ibarat nyawa kpd org pr heee...

      Delete
  31. WA BABYAK SUKA JUBOR. SUPA LU MA. JUBOR MABYAK SILAP SUPA ANWA. KITA SUPA MA.

    ReplyDelete
  32. This Is What You Really Want !!
    Something That Beyond Your Imagination !! >>> CLICK HERE !!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...