KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 3 March 2013

BERITA TERLATEST!!!!!... DSAI ARAHKAN PEGUAMNYA SAMAN UTUSAN DAN TV3 KERANA MEMFITNAH BELIAU SEBAGAI DALANG INSIDEN LAHAD DATU!!!!!!

DSAI telah mengarahkan para peguamnya agar saman lidah biawak rasmi UMNO, UTUSAN dan TV3 segera kerana memfitnah dirinya sebagai dalang pencerobohan pengikut Sultan Sulu di Lahad Datu yang sehingga kini sudah 3 wira negara kita gugur dan beberapa lagi cedera.

Ini saja nak ajar UMNO/BN dari terus membuat fitnah.

BERITA SETERUSNYA BAKAL MENYUSUL

KASI SAMAN SAMPAI TERLINGKUP TUTUP..




14 comments:

  1. Keza bangang ngko pya soalan dah terjawab. Skarang ngko bg tau kat pmimpin ngko n media2 bangang tungangan ubn siap duit banyak2......

    ReplyDelete
  2. Politik negara kini berada ditahap gawat. Insiden Lahad Datu mengundang petaka lantaran menggambarkan persengketaan politik yang menjurus kepada pecah belah persaudaraan seagama. Hasilnya berlaku pertuduhan atau tuding menuding kesalahan sesama sendiri. Kesempatan memfitnah akan lebih mengelirukan umat-umat negara yang ketika ini berada diambang pru13. Alangkah kecewanya kerana fomula mencari keamanan mewujudkan rasa benci yang amat sangat terhadap tuduhan yang opportunis disebalik insiden malang ini. Janganlah kucarkacirkan keadaan tanpa memahami keadaan sebenar lalu mengikut telunjuk kefahaman yang kita khususnya generasi harini tidak memahami punca sebenar berlaku insiden yang tidak terduga dek kita ini. Pihak atasan sewajarnya mencari pendekatan yang lebih aggresif dalam halatuju penyelesaian, bukan dalam konteks pertuduhan dari segi politik yang mudah terjurus dalam kancah fitnah hanya semata-mata untuk melambai sokongan rakyat. Sama-sama kita fikir dan berharap agar keadaan menjadi pulih dan aman meski pun telah meninggalkan sejarah hitam yang amat pahit.

    ReplyDelete
  3. yes.. saman lagi. aku harap lps ni anuwar dpt dipanggil ke kandang saksi dan bersumpah dgn nama Allah utk bercakap benar. amacam aljubs, ada berani?



    keza

    ReplyDelete
  4. aku cadangkan jugak aljubs saman akhbar dan perisikan filipina. amacam aljubs, ada berani?



    keza

    ReplyDelete
  5. malaysiakini yg lapor izzah kata tak salah dan boleh org melayu islam murtad, utusan lak yg disalahkan.
    reuters & manila times & perisikan filipina yg dedah dalang adalah anwar ibrahim, utusan gak yg disalahkan.
    hidup berbohongggggg manjang anak-beranak ni.
    kalau betul nak saman, jgn lengah2kan, jgn lepas tu tarik balik.
    konon saman saiful. last-last tarik balik. apasal tak teruskan? kan tuduhan liwat tu memalukan, libatkan maruah diri dan maruah keluarga ?
    nampak sgt akal anak-beranak ni. penakut. tak nak rakyat terus bercerita dan tahu hal sebenar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. liwat suka-sama-suka salah ke?

      Delete
  6. Dalang sebenar adalah Mahathir. Setengah juta Filipin diberi IC untuk kalahkan PBS. 300 pengganas bersenjata. Setengah juta penyokong dalam negeri.

    ReplyDelete
  7. bangang tak sudah cai2 lembu umno ...wei...takkan bayar apco RM77 juta untuk tidur ja kot...ni la kegunaannya ...putar alam bebanyak2 untuk umno...

    nak main sumpah tak habis...esok anak korang kena rogol..si perogol sumpah tak rogol anak ko...ko senyum puashati ja la..

    kalau dsai tu takut sangat nak naik court...dia tak saman la...he.....dia suruh masuk mahkamah syariah ...umno takut lak...bangang bangang...

    ReplyDelete
  8. DS ANWAR Saman jangan tak saman... Saman jangan tinggi sehelai bulu pun pada mereka!!!

    ReplyDelete
  9. anuar kata saya bukan dalang. dalang yg sebenar adalah najib anak razak al-altantuya @ najibultantuya. kan dah ...berita terburai panas melecur...aleh2 rupanya penceroboh tu dalangnya umnongok. lain kali jangan tuduh anuar tak tentu pasal...siasatlah dulu ngok bangkai babi utan sial punya umnongok.

    ReplyDelete
  10. dalang disebalik pencerobohan ni adalah umnongok sebabtu anuar tak ngaku jadi dalang. najib janji untuk penempatan kaum sulu di sabah. lebih 800 ribu org sulu dapat kerayatan sabah termasuk sultan sulu. sekarang ni kaum sulu tuntut janji tu. sebelum serangan ke atas sabah najib dah diberi amaran tapi najib buat tak tau. sultan sulu dgn tegas hantar tentera. najib masih lagi berpoya2. malah menghalang berita serangan ni dari diketahui umum. hisham sama naik pertahankan sepupunya dgn mengatakan perkara kecik je ni. projek ic madey puncanya. kaum sulu diminta undi umnungok dgn janji diberikan penempatan. sekarang madey lepas tangan. betul kata tian chua pencerobohan sabah oleh sulu adalah sendiwara umnungok.

    ReplyDelete
  11. klau bran saman skali media filipina yg dedah kn tu...sebab media filipina, satu dunia akan percaya semua punca DSAI...kalau media tempatan, dunia akan fikir memang kerajaan nak jatuhkan pembangkang...

    ReplyDelete
  12. saman pembaca berita yg lelaki dan pempuan tu sekali. baru dia tau langit tinggi rendah

    ReplyDelete