KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 3 March 2013

INI SAJA KEMAMPUAN RAJA NONG CIK NAK BERDEPAN DENGAN YB NURUL IZZAH DI PARLIMEN LEMBAH PANTAI PADA PRU 13 NANTI!!!!!


Diajak berdebat takut menikus lari mencicit sampai tidak cukup tanah..Nak tutup malu sampai buat laporan polis...paling hina dan menjijikkan sekali, UMNO hanya berani dan bijak ialah buat kain rentang  dan bentang di jejantas.

Itulah UMNO.. Dari pemipinnya sampailah kepada macai. Langsung tidak mempunyai akhlak mulia untuk dijadikan sandaran contoh kepada anak-anak muda.

Tuduh Pakatan Rakyat macam-macam tetapi cara dayus dan bodoh.

Petanda peluang UMNO akan tumbang amatlah terang sekali pada PRU 13 nanti.

INI KALI LAH TUKAR... JOM UBAH...SELAMATKAN MALAYSIA.

31 comments:

  1. berdebat apa, kita tahu PR kuat bercakap, kuat menipu, tanya nurul mana Jam OMEGA papa,aku pengundi lembah pantai,.. no vote to Nurul.... nooooo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. no for bn.....

      Delete
    2. yessss noo for bn

      Delete
    3. Xpe lah..klu stakat sekor beruk umnngok xnk undi nurul xpe...ramai lgi mnusia lain..dulu masa lwn bini tokey lembu pun mnang undi ribu2 jugak rok....lpas undi bn ..rok pnjat le pokok balek..ok rok

      Delete
    4. satu dunia tahu, yang suka minum arak dan berzina dangan pelacur adalah rata ratanya ahli umno.........

      Delete
    5. bengong...bengong....eh yang upah bebudak pompuan pkai jeans ketat untuk pertahan nama Allah tu sapa la gamaknya...ko tak rasa malu ke ikut parti bodo ni?wakaka..

      Delete
    6. Lembu Oh Lembu..
      Mana pegi??
      Kantoi sudaaaa
      kikiki

      Delete
  2. baiklah macai...UMNO je yg bagus, tp bagus sgt ke??...mslhnya kut ye pun takut pengecut nk b'debat je pun, baik ko sbgai macai cabut je banner tuh...lg cepat ko cabut lg bagus bt parti kesayangan ko UMNO tuh...sebabnya, klu org tgk banner tu konpem org lg m'nyampah dgn UMNO...disebabkan itu jugak akn menunjukkan betapa pemikiran sampahnya macai2 UMNO berpolitik m'hadapi PRU13 nnt...pesanan utk macai; m'jelang pilihanraya ni rakyat pasti m'dokong perjuangan parti yg sihat (drpd fitnah), menjaga hak dan kebajikan rakyat drpd kroni b'banding perjuangan parti kerajaan sediada BN...

    ReplyDelete
  3. Berdebatlaa biar matang..la ni orang dah dok cerita lembu duk kondo kak ijat..tajudin ramli..pkz lim liong sik..scorpi najibultantuya..dan macam2 lagi..tapi kao masih melucah macam tak ada mak bapak..anak haram..55tahun merdeka ini yg dibanggakan umno/ubn.

    ReplyDelete
  4. seriusly, negara tgh dilanda bencana, sister nurul yg menyokong pemurtadan ni sibuk nak berdebat? pegilah suruh bapak nurul 'the chosen one' yg balun china doll tu menghasut sultan sulu supaya tentera dia meletak senjata dan menyerah. kalo the chosen one blh hasut sultan sulu hantar penceroboh ke sabah, mesti dia blh hasut lagi sekali kan?


    keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. p main jauh2 mulut hang busuk. mudah sungguh kumpul dosa2 keghinggg

      Delete
    2. sokong murtad? kan ke perlembagaan umno reka cakap mcm tu? lagi satu...yang pakai dan hidup mcm orang bukan islam gang umno kan? tonggang2 arak...dedah2 aurat...peluk2 cium2 jantan tino tu ikut surah mana gamaknya...

      nak bantai pun...cermin2 la diri tu dulu...apa yang ko tak buat tak apa lah ko sound..

      ini la tong taik tegur tong air kenapa kotor..

      Delete
  5. tunjukkan kerja lebih orang suka, dari tunjuk pandai pot pet.

    ReplyDelete
  6. apa kata sister nurul buat kenyataan bagi pihak bapak dia (yg tgh takut rahsia menjadi dalang konflik di lahad datu terbongkar) pendirian pr dlm konfilik di sabah. aku nak tau jugak. kalau dulu masa beng hock terjun bangunan, sibuk pr bela. ni, tentera kita terkorban takkan senyap kot.. pemimpin yg tidak mengambil berat pasal keselamatan negara wajib ditolak


    keza

    ReplyDelete
  7. aku nak cadangkan jugak al-juburi (gelaran yg diberi oleh mat sabu) bersumpah dgn nama Allah bahawa dia tak terlibat dgn konflik di lahad datu. amacam.. ada berani al-jubs?



    keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. DSAI ajak debat dgn Najib...
      1 M'sia tau Najib nih pemimpin UMNO, BN yg PENAKUT...

      Delete
    2. wah keza bulan ni bolih dpt byk duit .sedar duit terkumpul tak sedar dosa bertimbun

      Delete
  8. Keza bangang sila lihat brita hot yg setrusnya....

    ReplyDelete
  9. hmm...
    keza...cai ksyangan UMNO...
    ye lah tu...g cabut banner tuh...
    bt malu UMNO je...konpem tak m'bantu, org lg m'nyampah...ayt mcm sampah...patutla aritu UMNO paksa PAS join diorng taknak...rupenya UMNO mcm2 prangai macai takde adab...smngt nk kempen, tp takde isu rakyat...macai UMNO mmg sygkn kroni dgn soi lek...ceh...

    ReplyDelete
  10. Kah kah kah...Anwar dalang pencerobohan lahad datu??? Ini bukan tawonn 80an ooo!!!! Power sungguh si Anwar...boleh mengarahkan TLDM..APMM...KASTAM...MARIN PDRM...TUDM....bagi laluan kt penceroboh agar dpt masuk wilayah Msia dgn selamat!!

    Sebab power Anwar le...menteri bapok kata...kita kena berhemah dan berunding dgn penceroboh!! Lepas tamat tempoh dilanjutkan tempoh!!!


    Kalau betul Anwar dalang....dah lama hancur berkecai penceroboh tu dibom pasukan keselamatan atas arahan umngok!!

    Kalau pencacai umngok nk tahu...penceroboh itu ada tuntutan dpd KERAJAAN UMNO!!! Tuntutan apa??? Sebab apa???Kah kah kah....fikir guna otak le...
    Ni tau nk mencacai je...tapi fikir pakai kepala lutut!!!

    ReplyDelete
  11. "OH NURUL IZZAH, PELER PAPAMU HEBAT"....

    "APAKAH HUKUM KALAU KITA MEMBELA PELIWAT DAN PENZINA ?"....

    cai !..oooo cai, tak payah la marah2 yer. kan kebenaran tu pahit?
    takkan la Anwar Ibrahim yg sedap2 meliwat bontot kaum sejenis, korang lak hangin.
    jijah takde pun marah2 Anwar meliwat bontot Saiful.
    izzah takde pun marah2 bapaknya berzina dgn Shamsidar, berzina dgn pelacur2.
    paling best, parti konon pejuang agama islam PAS.
    siap ajak ahli2 PAS berhimpun sembahyang hajat, khas utk lindungi peliwat dan penzina.
    nampak tu. tinggi harapan PAS nakkan peliwat dan penzina memimpin Msia.
    tak logik la korang pulak yg marah2.
    sepatutnyer korang bangga dapat ketua hebat.
    champion meliwat bontot kaum sejenis, champion berzina.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kami memang suka peliwat jadi pm sbb kami memang suka meliwat dan berzina. seks bebas adalah cita2 kami.



      -penyokong setia pr-

      Delete
    2. gang2 umno kalau tak citer bab celah kangkang orang memang dah lama duduk bawah jambatan..

      elaun cai bulan ni dah hantar balik kampung ke...berkat sungguh hasil rezki fitnah orang ni..seronok orang tua ya tak

      Delete
    3. Apa salahnya PM kami pelir besar ?. Orang BN dah le tak de telor, pelir kecik pulak tu...kah kah kah Hidup Mati Pakatan Rakyat...dosa pahala urusan TUHAN kah kah kah HIDUP PR

      Delete
  12. Makin nk.dkt pilihan raya nie...ak.tgk.pcacai umngok makin bodoh..isu liwat xabis2...yg ketua ko tue kes deepak..pi bala ape citer...kenapa laaa bengap sangat...ttg lahad datu ...p.k logik akal kalu xbodoh laaa....feri bawak org tgh mlm rada xdapat detect siap boleh labuh n pikul motar n m.16 maduk kmpng...xkan laaa bangang sgt 4 agensi yg kawal perairan...bend mudah pn susah nak pikir...masih ttg liwat yg disahkan mahkamah ...tp isu pu bala n deepak xnaik.mahkamah lagi...bukti ad tp masing2 buat bodoh je....macai2,,,,ak pelik tgk macai nie ape laaa bengap sangat ko nie...kalu.nelayan indon masuk perairan kita...kejab je bot laju marin sampai...tp nie siap bawak senjata.bukan pukat....kenp laaa bangang sangat...ko.dpt brpe cai umngok byar....dah laaa weiii..kami cuma nak berubah...inikalilah cai....

    ReplyDelete
  13. Betul tu keza, pemimpin yg tidak mengambil berat pasal keselamatan negara harus di tolak.!!!

    Nak tanya, najib dah tahu pasal kes lahad datu, knp najib tak trun sabah?..knp tak batalkan jelajah janji di tepatinya di Kangar?...

    Bukan ke najib pemimpin negara sekarang?..



    TOLAK UMNO NAJIB BN..SEGERA.

    ReplyDelete
  14. kenapa takde siapa yang berani jumpa Mat Shabu dan Karpal Singh pasal isu liwat ni..? seingat aku, tahun 1997, diorg ni la yang duk laung ada bukti kukuh Anwar peliwat tegar.. Apa kata korang check balik.. Gen Y memang tak tau pasal hal ni..

    ReplyDelete
  15. Berdebat dengan prempuan pun takut sah ada masalah pucuk atau otak tak berfungsi betul!!! Setakat kutuk kat kain rentang bolehlah. Setakat mencarut bolehlah. Busuk sampah pasar chow kit busuk lagi perut orang umno!!!!!

    ReplyDelete
  16. "Akhlak Mulia" adalah perkataan asing bagi bangsa umno. Sebab tu walaupun ada pendidikan ugama tetapi perangai macam orang tak bertuhan!!!

    ReplyDelete
  17. ntah2 orang PR yang buat ni kot, saje jee die

    ReplyDelete