Saturday 2 March 2013

INI KALI LAH ANWAR PM KE-7 INS'Y ALLAH AKAN MENJADI KENYATAAN!!!!...JOM KITA DATANG BERAMAI-RAMAI KE CERAMAH JELAJAH MERDEKA RAKYAT MALAM ESOK DI DATARAN SERI PERANTAU, KLANG AGAR HARAPAN RAKYAT MENJADI KENYATAAN!!!!!


JELAJAH MERDEKA RAKYAT:

Jentera Pilihanraya PKR Cabang Kapar mengalu-alukan kedatangan Dato' Seri Anwar Ibrahim Ketua UMUM Parti Keadilan Rakyat dan Perdana Menteri Malaysia yang ke-7 ke Parlimen Kapar ( PKR Cabang Kapar )

Tarikh : 3.3.2013 ( Ahad )
Masa: 9.30 malam
Tempat: Dataran Seri Perantau, DUN N45 Selat Klang.


Jom kita sesakkan tempat ceramah sebagai tanda sokongan padu agar Harapan Rakyat mau melihat DSAI sebagai PM ke-7 Malaysia selepas PRU 13 nanti menjadi realiti demi menyelamatkan Malaysia menjadi muflis!!!!


INI KALI LAH....JOM UBAH....SELAMATKAN MALAYSIA.

11 comments:

  1. takut! lambang mat satu pkr mcm lambang mata satu illuminati yahudi! nak tanya sikit, pkr takde lambang lain ke nak guna?


    keza

    ReplyDelete
  2. aku harap anuwar dpt jelaskan penglibatannya beliau yg menawarkan sokongan kpd sultan sulu sehingga membawa kpd pertumpahan darah polis malaysia. sumber maklumat drpd akhbar dan risikan filipina


    keza

    ReplyDelete
  3. bangsat betul anuwar. polis tgh berperang dgn penceroboh, dia blh senang2 berpolitik naik jet peribadi mewah? pemimpin zalim mcm ni yg korang puja?


    keza

    ReplyDelete
  4. kenapa anuwar tak berani keluarkan kenyataan pasal konflik di lahad datu? takut kantoi org tau dia adalah dalang utama ke? ke dia nak rujuk nasihat yahudi dulu?


    keza

    ReplyDelete
  5. PR tak puja pemimpin juak juak umno je yg puja pemimpin... contoh mcm kau puja najid. .. najid mampus tak peduli kat kau tapi kau sanggup buat apa saja utk dia.... najid tak sanggup kutuk tgna tapi kau maki tgna selambe je... kita berbeza keza kau kaki puja PR tidak...

    ReplyDelete
  6. Zaman Anwar jadi Menteri Kewangan adalah Zaman di mana belanjawan Bukan defisit. Daripada Anwar dipecat sampai sekarang belanjawan adalah defisit. Jadi bukankah beliau perlu diberi kredit ?

    UMNO akan kaitkan Anwar dgn segala malapetaka di Malaysia. Itulah lumrah parti yang korup, bengis , angkuh, meninggi tidur Dan beada Dalam ketakutan

    ReplyDelete
  7. ni aku copy dr fb KBSB..

    Razmy Jamin

    Td ketua pengawal dsai cll gwa,dsai n team bodyguard dia mmg akan ditahan dlm ms tdekat

    Info dari rakan fb.

    Admin tak faham, kenapa nak tahan dsai pula?

    ->kpd rakan2 muslim, marilah kite wat solat hajat, mohon agar dsai tidak disumbat ke dlm jail lg buat kali ke-2..

    ReplyDelete
  8. Kata kan tidak pada anuar..

    ReplyDelete
  9. Yess..katakan tidak pd anwar...

    ReplyDelete
  10. YIP KUM FOOK”MCA GOMBAK” PENGHINAAN SAMI BUDDHA, SAYS DESA JAYA PEOPLE

    Kepada YB. Perdana Menteri Dato' Sri Haji Mohammad Najib bin Tun Haji Abdul Razak,

    Di sini saya ingin mengatakan bahawa BN kalah bukanlah koncern BN tak baik, khas nya MCA kerana kebanyakan Ahli MCA cabangan bawah, pemimpinnya sudah berjaya sombong dan tidak berkhimat dan ular, olih itu mengakibatkan ramai Malay, Cina dan India naik marah dan kalah PRU 13 teruk

    Contohnya, yang saya tahu Pengerusi MCA GOMBAK YIP KUM FOOK dan Pemuda MCA GOMBAK YIP JIUN HANN, mereka ular sampai wang Tokong pun berani telang dan halau Sami Buddha keluar dari tokong, orang ramai benci MCA.

    Apabila mereka tolong Donald Lim Siang Chai di Selayang, orang ramai salah sangka Donald Lim sama satu kaki……

    Sekira MCA cuba ingin memulit nama baik dan sokongan olih orang ramai semula, pemimpin seperti ini patut di kikis dengan bersih dalam parti, Kalau tidak sampai bila pun susah memulit semangat

    Sekian, Terima kasih

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...