KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 2 March 2013

EDISI KANTOI TERBURAI!!!!.. BUDAK-BUDAK MAT MOTO DAPAT UPAH RM15 SEORANG, UNTUK MENJADI PERAMAI SAMBUT TSMY KE KELANTAN!!!!!

5 comments:

  1. rakyat kelantan miskin dan tiada peluang pekerjaan. sgt keji pas kelantan yg hanya mengutamakan kroni dan menggunakan agama utk nafsu politik mereka. krjn zalim mcm ni mesti ditolak


    keza

    ReplyDelete
  2. Anonymous 020313 10:53... siapa kata Kelantan miskin? hang cuba habaq mai cek nak dengaq... hang tau x, Kelantan telah disabotaj oleh krajaan prsekutuan dh brpuluh2 thn? lg 1, hang tau x, yg hang nmpk Kelantan miskin sbb hang nmpk xde apa2 kat kltn.. klau hang nk tau, krajaan ngri kltn smpai skrg dok mmbyr hutang yg ditingglkn oleh bn masa printh kltn... hang pernah pegi tak website jabatan audit Negara? kat situ, hang dpt tgk camne tiap2 ngri kat mlysia pnya hutang.. hang gak dpt tgk krjaan ngri mana yg naik di pnya pngurusn kewangn... klau hang berminat, hang boleh download.. (p/s: jgn kata lps hang tgk hang kata tu semua PR yg rncang... aku bg pnampaq sebiji.. ingt, jabatan audit ngra under kawaln sape..)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bro keza ni kerja dia bagi jahanan kan Pas n PR tak yah layan... dia ni sedang berusaha agar dpt perhatian pihak tertinggi umno utk buat blogger mcm papagomo.. kalau dia tawar diri tak de duit masuk... tapi kalau dpt tawaran dr umno baru masuk... la ni dia tengak pratikal tak pe bagi dia ruang.. dia bodoh dia bangang dia musibat memang betul itu baru dikatakan keza reza jadi kesimpulanya welcome kan saja comment bodoh yg di buatnya kita pun suka baca...

      Delete
  3. Omakkau dpt brape sebulan??

    ReplyDelete