KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 2 March 2013

INSIDEN LAHAD DATU... UMNO WAJIB DIKORBANKAN KERANA 2 WIRA NEGARA TERKORBAN!!!!!!


PARA PEMIMPIN UMNO KERANA ASYIK BERPOLITIK SETIAP KALI ISU SERIUS MENGGUGAT NEGARA BERBANGKIT...DUA WIRA NEGARA TERKORBAN DAN TIGA LAGI CEDERA!!!!

Inilah perangai jahat yang langsung tidak bertanggung jawab yang masih liat kekal piang dalam hampir setiap tubuh badan para pemimpin UMNO kini.

Asyik berpolitik dan main selamat sambil menyembunyikan fakta dari pengetahuan rakyat.

Sampai sanggup menipu rakyat secara terangan kononnya para penceroboh Lahad Datu bukanlah militan atau pengganas.

Kalau bukan militan dan pengganas adakah mereka dikategorikan sebagai pelancung asing?

Nah!!!! sekarang apa sudah terjadi?...Pihak komando polis VAT 69 semalam telah bertempur dengan "pelancung" asing Sulu, Filipina sehingga menyebakan dua komando kita terkorban dan tiga lagi cedera.

Dua isteri kehilangan suami dan menjadi janda, anak-anak yang masih kecil menjadi yatim kehilangan ayah tempat bermanja dan membesar.

Apakah dalam benak otak dan pemikran para pemimpin UMNO tidak pernah terfikir atau menduga akan berlaku sebegini rupa kerana asyik berpolitik siang malam, pagi petang tanpa kira waktu dan hari?

Pemimpin UMNO memang terkenal sebagai kaki haprak dan bangsat dalam menangangi isu getir melanda negara.

Tidak ada keupayaan dan kemampuan untuk merungkai dan menyelesaikan masalah berbangkit secara realistik dan pantas.

Kini dok pusing cerita kononnya DSAI pula yang terlibat dalam pencerobohan Lahad Datu.

Rakyat wajib bangkit dan tuntut bela atas 2 komando VAT 69 yang terkorban dengan mengorbankan UMNO/BN pada PRU 13 nanti... ENOUGH IS ENOUGH...

INI KALI LAH....JOM UBAH... SELAMATKAN MALAYSIA.

25 comments:

  1. Memang bangsat kerajaan umngok/bn ni. Nyawa rakyat langsung tak bernilai pada mereka.

    ReplyDelete
  2. celaka betul anuwar! ko sibuk nak tawarkan sabah dan menyokong sultan sulu kenapa? pr wajib dikorbankan!

    keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. siapa menteri dlm negeri anuwar kee. atau hishamudin mulut lebar bangang... yg buat keputusan / arahan siapa bodoh. .. keza makin lama makin musibat kau ni... kesalahan kelemahan cepat cepat kau hala kat PR.. siapa yg perintah negara skg bangsat bukan kah UBN sayang.... bagus ada org mcm kau keza boleh jadi dinding ubn pasti kulit kau tebal...

      Delete
    2. keza ni mmg bangsat...mcm PR je yg tadbir skang..lahanat punya keza...

      Delete
  3. tian chua cakap ni semua salah umno? dia ni bkn yg langgar org tanpa belas kasihan sampai mati tu ke? pemimpin pkr yg mulut busuk bangkai mcm dia ni cakap tak blh percaya


    keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. pemimpin BN tu yg mulut busuk bangkai...ko salah satu mayat hidup yg dbagi mkn bangkai oleh puak UMNO/BN

      Delete
    2. biaselah tuh, NAMEPUN macai UMNO...keza ko nih bebal kot, ko bace sndirikan ape hishamuddin ckap sblum tragedi b'darah smlm USAH LAYAN KHABAR ANGIN, KUMPULAN CEROBOH LAHAD DATU BUKAN MILITAN @PENGGANAS...ko pegi semak cite nih kat hishamuddin ksyngan ko nih dulu sblum sukehati tduh pmimpin PR...sblum nih pun ko bukan tak tau pemimpin BN bnyk cite disabitkn kes penyelewengan dan fitnah tduhan palsu, dh la tu byk kali jugak kalah kes mahkamah same dgn paper utusan bacaan ko tuh...:)

      Delete
  4. Ai..menteri bn jmpe sulu aebelum ni ko x nk kait lak?bangang nye macai

    ReplyDelete
  5. pada pemimpin pr, nyawa manusia takde nilai. sanggup mbahayakan nyawa org awam dan kanak2 dlm demonstrasi yg ganas. penglibatan pr dlm menghasut sultan sulu sgt keji dan hina, sehingga tentera kita terkorban. hancurlah pr!


    keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebelum tu sama sama kita rakyat malaysia hancurkan BN dulu ini bkn kali pertama.. mamali almaunah kali ni lahat datu lepas ni keza reza..

      Delete
    2. penglibatan PR?keza ni mabuk kot....

      Delete
  6. mari kita sama2 menolak regime pr yg sanggup mbahayakan nyawa rakyat utk cita2 politik dayus mereka. kalo diaorg berkuasa, nyawa kita mungkin tak selamat. berfikirlah dgn bijak


    keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau mcm tuhan hebat boleh tau semua...

      Delete
    2. PM ko tu yg dayus...

      Delete
  7. Nor Aziah Nor, 27, yg sedang mengandung anak ke 3, di beritakan beberapa kali jatuh pengsan, tidak berhenti2 menangis setelah dimaklumkan suaminya anggota komando polis VAT 69, Inspektor Zulkifli Mamat, 29, terbunuh dlm menjaga kestabilan dan keamanan negara Msia.

    Manakala, kediaman ibu Koperal Sabarudin Daud, 46 yang terkorban, di Kampung Sungai Lias, Sungai Besar, tidak henti2 dibanjiri sanak-saudara serta kenalan dan diselubungi pilu.

    Pihak perisikan Filipina secara terbuka mengatakan Anwar Ibrahim salah seorang dalang disebalik pencerobohan hingga akhirnya menyaksikan berlaku pertumpahan darah kematian warga PDRM.

    Berita Filipina, Inquirer News pula mendedahkan, Anwar Ibrahim telah mengadakan pertemuan dengan pihak penceroboh dlm bulan November dan menawarkan jaminan sokongan terhadap tuntutan kumpulan terbabit menuntut Sabah dari Malaysia.

    Lihat la. Inilah jenis manusia yg PAS mati-matian menyokong, mahukan sebagai pemimpin Malaysia.
    Bukan saja dah terbukti kuat meliwat, kuat berzina, kini memusnahkan kebahagiaan keluarga pun sanggup di lakukan asalkan dapat menjadi PM Malaysia.
    Belum lagi berkuasa, Allah swt dah tunjukkan jenis2 manusia pengkhianat Agama, Bangsa dan Negara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dorg ni dah buta hati.. sume pertahankan kata hati yg buta, drpd melihat kebenaran..

      Delete
    2. peringatan; khas utk kau fulamak @ "ceh2 sume benda pasal DSAI ko tau sdangkan surat khabar utusan yg tau cite pasal DSAI pn kalah teruk dlm kes mahkamah"...ataupn fulamak = macai UMNO....peringatan juga umumnya utk kita bersama...

      Bentuk lafaz yang dikira dalam kategori qazaf adalah seperti seseorang berkata: “Wahai penzina! Engkau berzina dengannya! atau mengatakan kepada seseorang, Ini bukan anakmu! (dengan maksud menuduh ibu berzina).”

      Pengharaman qazaf dinyatakan melalui hadis yang diriwayatkan Abu Hurairah r.a yang maksudnya: “Jauhilah tujuh kesalahan yang merosakkan, mereka (sahabat) bertanya: Wahai Rasulullah! Apakah dia? jawab Baginda: Syirik kepada Allah, sihir, membunuh nyawa yang diharamkan Allah kecuali dengan haq, memakan riba, makan harta anak yatim, berpaling dari peperangan dan melempar tuduhan zina kepada wanita beriman yang cuai.”

      http://epondok.wordpress.com/2011/06/20/hukum-qazaf-elak-tersebarnya-fitnah/

      Delete
  8. pasal ni korg nk berbalah pasal politik,.. pkir positive lah.. doakan keamanan negara.. patriotik, bkn politik.

    ReplyDelete
  9. fulamak dtg utk bantu keza tapi sayang fulamak 2kali lebih
    bebal dr keza.. abis nak buat macm mane baka ubn baka bangang.... fulamak last ayat kau nampak islamik. ... biasa la.... setan pandai semua pasal islam... kau kaki liwat gak ke mcm mintak anuwar liwat je...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kebenaran akan terungkai bro.. xpayah la nk slahkn sesiapa dlm hal nih.. ini untuk keselamatan negara,. watpe nk kecoh2? nmpk sgt konspirasi yg dilakukn berkesan untuk huru-harakan negara,. wallahualam

      Delete
    2. pkir +ve lah.. keamanan negara didulukan, bkn politik. kau cam tahu anuwar mmg suka liwat je..cer cite..cer cite.

      Delete
  10. Sahabat semua, jgn dilayan keza ni..
    Cube korang tgk komen2 dia semua..
    Org umno ni..
    Biorkan keza terjun dlm sungai dgn labu2nye bkawan dgn si luncai..biarkannnn

    ReplyDelete
  11. Cina tu nak bagi panas line..

    ReplyDelete
  12. Tulah dia yang dapat diberi kepada mereka yang terkorban, Naik pangkat lepas mati!! Dulu masa bapak dia memerintah kalau mati bagi RM10k. Makcik aku cakap masa pakcik aku mati kena tembak di Pahang pada 1948, dia balik kg toreh getah nak sara tiga orang anak. Nasib baik ada sikit kebun getah dan rumah buruk. Itulah berjuang untuk tanah air. Last last cucu cicit tak bertanah kerana tanah dah dibaham kroni!! Amin!!!

    ReplyDelete