Saturday 9 March 2013

HASRAT UMNO MAU RAMPAS BALIK SELANGOR BERAKHIR DENGAN ANGAN-ANGAN MAT JENIN!!!!!


Majlis Sambutan 5 Tahun Pentadbiran Kerajaan Pakatan Rakyat Negeri Selangor malam ini 9hb Mac 2013 di Dataran Shah Alam disambut meriah dengan ribuan warga Selangor turun memberikan sambutan dan sokongan.

Hasrat UMNO diterajui Najib Razak yang mengistiharkan perang habis-habisan untuk rampas kembali Selangor pada PRU 13 bolehlah dianggapkan sebagai misi mimpi ngeri syok sendiri.

Risikan Omakkau malam ini dapati majoriti rakyat Selangor maukan kerajaan negeri yang sedia ada dikekalkan dengan menambah banyak lagi DUN dimenangi Pakatan Rakyat dan dalam masa yang sama rampas Putrajaya.

Majlis malam ini diserikan dengan persembahan nyanyian dari penyanyi yang tidak asing lagi, Yassin.

Seperti biasa DSAI adalah penceramah utama disamping TS Khalid dan YB Lim Kit Siang.

HASRAT DAN IMPIAN UMNO MAU RAMPAS SELANGOR IBARAT MIMPI NGERI ANGAN-ANGAN MAT JENIN!!!!


5 comments:

  1. Takbir..kekalkan tunaikan segala janji manifesto..pasti dan pasti rakyat menyokong..anuar ibrahim & khalid ibrahim..2 orang anak saya dah dibebani dgn hutang PTPTN..akan menyusur seorang lagi..inikali lah..hidup pakatan rakyat..pertahankan selangor

    ReplyDelete
  2. Smoga perjuangan yg d buat skrng ni akn berkekalan... Biar pn stiap ms PR d fitnah dgn berbagai2 fitnah tp kita sbnrnya makin kuat tuk berjuang demi ms dpn yg sempurna tanpa d tindas oleh krajaan yg lbh utamakn diri sndri drpd rakyat... Smoga agama ISLAM lbh kuat...

    ReplyDelete
  3. I love PKR...i love RAKYAT malaysia!!!

    ReplyDelete
  4. omak kau nih teilenese ke? Patut lah cantik..hahaha

    ReplyDelete
  5. Nak rampas macam mana ketuanya pun orang luar. Yang ade tak boleh harap. Parti asa naik tocang. Bila orang minang jadi mb ramai orang minang caduak tagang. Bila Melayu pegang habis melayu sapu. Tapi yang peliknya yang kaya raya orang MCA dan MIC. Kelakar betul melayu ameno.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...