KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 11 March 2013

INILAH MUKA PEMUDA UMNO BERJIWA MELAYU TULIN YANG BERSUMPAH AKAN BAKAR IBU PEJABAT PKR !!!!!!!


Inilah muka yang tersebar di Youtube seorang pemuda UMNO berdarah "Melayu" tulin pekat berjanji dan bersumpah akan membakar Ibu Pejabat Parti KeADILan semasa para samseng UMNO dan bebrapa NGO berjiwa dan berdarah UMNO pekat menyerang Ibu Pejabat PKR petang tadi.

Beliau dikatakan akan sanggup ke Lahad Datu jika diberikan mesingun.. Pergh!! dahsyat betul semangat dan keberanian yang ditunjukan anak "Melayu" ni beb!!!!

Tak sia-sia pemuda UMNO bela anak "Melayu" macam ini.

Jika terbakar Ibu Pejabat PKR maka pihak polis boleh tahu siapa suspeknya.

23 comments:

  1. suh dia pakai keris je le....kan pendekar. Pakai rotan pun ok gak.

    ReplyDelete
  2. Ini ke rupa Melayu?Rupa Mamak ada le.Mamak ni berani masa ramai kawan2.Suruh dia dtg sorang2 dn cuba bakar bangunan tu.Aku mak bapak dia pun tk kenal muka ny lagi lepas tu.

    ReplyDelete
  3. mafia melayu pakai telor nak gempak orang'
    boleh jalan da,balik hisap kote la woi,
    ingat bawak mesingun,rupa2 bawak telo ayam

    kah kah kah

    cakap bedegar-degar
    mafie apa ni

    MAFIA melayu cap AYAM,muka pun dah macam ayam sejuk tertelan kapor

    ReplyDelete
  4. Budak tu..semangat jer berkobar2!!!...tp siang cakap melayu...malam cakap tamil...heheee!

    ReplyDelete
  5. macam anak mamee penang kutty. berani ke bakar heheheheheh

    ReplyDelete
  6. cakap besar depan orang ramai boleh laa. nak gi lahad datu konon. entah2 pegang pistol pun tak reti

    ReplyDelete
    Replies
    1. kakah dia tak reti pegang pistol sbb pistol dia tak bersunat.kulop kata orang perak

      Delete
  7. ni muka bangla bodek sial nk mampos.... dh dpt ic kot tu sbb nmpk berani sakan....klu nk mngampupn agak-agakla pi dhaka sana tgh tunjuk perasaan la ni lgi baik....kena tahu budaya tnjuk perasaan ni bukn budaya kita he.he..he..heee..klu pr tnjuk perasaan korang kta bkn budaya malaysia...kn dh kena...ni buknnya ramai sngt bbrapa ekqorrr je yg lain x dpt dperbodohkn kot...klu ya pn nk buat wayang pnggil la ramai-ramai ckit baru nmpk real story....he..he..he....

    ReplyDelete
  8. pastu boleh masuk tv3/4 dgn tajuk"KEMARAHAN RAKYAT XDPT DIBENDUNG"ha..ha...ha...sya yg brasal jauh di ceruk ulu kampung pinggir negeri sabah ni pn dh dpt baca dh skript mereka....

    ReplyDelete
  9. MALU AMBO NAK KOMEN. RASA HINA SANGAT TENGOK MAMAK MAMAK EEEEEEE NI DIANGKATDAN DINOBATKAN PEJUANG MELAYU. MUKA MACAM HARAM JADAH PUN BOLEH MASUK CERITA

    ReplyDelete
  10. yang aku nampak macam muka puki babi keturunan mamak kutty ada la..

    ReplyDelete
  11. dari gambar, dapat di teka , dari jenis manusia yg ramai di India yang makanan favouritenya ialah kari biawak . that why lidah dia pun like biawak.

    ReplyDelete
  12. ini semua lembu2 pada lanun2 yang duduk rumah2 besar..bukan tau apa pun,jadi sammseng murahan...kalau berani pergi lahad datu,aku ingat tak cukup bumi nak lari takut disembelih dek orang suluk sekor2 buat makan buaya!!!!

    ReplyDelete
  13. OH MAMAK rupanya jadi umno bukan orang Melayu punya, bila tengok di Penang dan Melaka sahlah saya salah faham dan salah erti, sesungguhnya umno tu United Mamak Naina Organisation.... Baru aku nampak kenapa mamak tun m itu lama sanagat pegang umno, tupanya dia orang punya..... Ish ish ish....

    Dari perangai dan muka kalau bagi senjati bukan ke LD dia akan cari bank atau kedai emas.....
    Ish ish ish.... MALAU LA SIKIT.....

    ReplyDelete
  14. Macam pelaq.muka x dak iman langsung .kenapa lah di jadikan manusia alangkah.baik dijadikan haiwan

    ReplyDelete
  15. Ane lu jual roti canai sudah. Dah ane tu ane la. Ngaku melayu. Wakakakaka

    ReplyDelete
  16. Kita bako aje...macam cerita hantu kak limah tu..kita bako aje..

    -Zas-

    ReplyDelete
  17. anak2 iban kt sabah sana tak payah nak minta mesingun pun..... kepala sulu akan dipenggal satu persatu....dengan parang panjang iban. pihak berkuasa ja tak bagi iban bertindak ....ngko siap nk mintak mesingun bagai cehhhh

    ReplyDelete
  18. parang panjang lawan m16+mesingun...mampuslah anak iban yang mati dulu..kahkahkah

    ReplyDelete
  19. ni mat bangla yng dapat ic proj madey tu auta aje lebih kes lahad datu dah habis,ni mgr madey punya gamg.usah jual ubat lah

    ReplyDelete
  20. aktivist UMNO tapi Keling. Ada hati nak jadi Melayu. Cheh poooorah.

    ReplyDelete
  21. roti canai teh tarik satu boy !!!

    ReplyDelete
  22. PAKAI KAIN MERAH KT DAHI MCM SYIAH JEEE....

    DLM UMNO PUN ADE SYIAH YG BAHAYA SUKA BUAT HURU HARA.

    takpe cari budak tu.... pergi kat ampaian rumah dia... bakar spender dia semua

    ReplyDelete