KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 12 March 2013

JOM TENGOK!!!...KOLEKSI RAKAMAN GAMBAR PAHLAWAN TELUR DARI AWAL SAMPAI AKHIR MENYERANG IBU PEJABAT PARTI KEADILAN RAKYAT !!!!!!

 
 
 
 
 
 
 
 



 
 
 
 
 
 
 
 

11 comments:

  1. Ade dalang sebalik kejadian ini lihat bukti lagi

    ReplyDelete
  2. berhati2 itu semua 'babi gila' letak otak kat kepala lutut

    ReplyDelete
  3. terlebih makan dedak kok?

    ReplyDelete
  4. Pahlawan telur...kah kah kah

    sebab tu pasai.....dia tu tak dak telur nak berdebat....ghupa 2 nya buat baling ke dinding....

    hidup pahlawan telur...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tluq najib ka diorg amik tu...
      hahaaa
      pttlah najib tkut nk bubr prlimen
      tluqnya dh di bling...

      Delete
  5. bawa banner tulis tian chua biadap.. mereka2 ni semua kiranya beradab dan berpekerti mulia lah ye? tu yang mengamuk cam orang gila, dok mencarut2 sambil pakai ayat suci kat kepala.. dan seperti biasa, polis x anggap ni satu provokasi.. well fuck you umno and fuck you too pdrm!

    ReplyDelete
  6. ohhhh...mcm ni rupanya babi babi peliharaan umngok..gemuk2nya...mkn cukup.....tapi xde telur rupanya....kah kah kah...

    ReplyDelete
  7. eja nama ANWAR pun tak betul!!! nampak sgt tak pernah baca surat khabar, tak pernah baca blog, tak pernah tgk TV...tak sekolah ker??
    ANWAR IBRAHIM, bukan ANUAR ! otak kat teloq!

    ReplyDelete
    Replies
    1. saje je tu..
      nnt eja betul2 takut xmampu bayar saman pulak...
      ni taktik biase nk elak hujah dsai kt mahkamah nnt..

      Delete
  8. itu semua pahlawan taik babi utan tahu menyondol tapi busok macam bangkai babi utanlah..nak2 yg jadi kepala tu aku rasa geram betul kalau aku dapat aku cincang buat sop kasi pencacai2 mentakedarah.

    ReplyDelete
  9. Salam pakatan..depa ni lembu umno cucuk kat idong tarik ksana sini...kpala umno ni bg arahan je... Yg bongok ni lembu2 ni..hahahah bongok...

    ReplyDelete