KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Wednesday, 6 March 2013

PASCA PENCEROBOHAN LAHAD DATU !!!!... RAKYAT SUDAH TOLAK ANWAR IBRAHIM??????.. CERMAHNYA DI AMPANG HAMBAR TIADA SAMBUTAN LANGSUNG????


Kesiannnnnn... Ceramah Jelajah Merdeka Rakyat DSAI di Ampang tidak mendapat sambutan langsung...Menitis air mata Omak kau apabila melihat rakaman gambarnya..Langsung tidak ada orang yang datang beb!!!!.. Ini semua pasal rakyat dah percaya yang DSAI adalah dalang yang menaja militan Sulu yang menceroboh Lahad Datu.

Habislah Pakatan Rakyat kalau beterusan sambutan rakyat kepada  ceramah Jelajah Merdeka Rakyat.

Makin hari makin ramai yang datang.. Makin diserang makin ramai rakyat yang dengan senang lenang datang.

Lagi kuat difitnah lebih ramai yang berhijrah.

Rupa-rupanya segala fitnah dan penipuan yang dilakukan keatas DSAI oleh semua media milik dan kawalan UMNO langsung rakyat tak ambil kisah. Rakyat dah muak dan jelak dengan segala penipuan dan fitnah yang dilontarkan terhadap DSAI dan kepimpinan Pakatan Rakyat.

Petanda jelas. Ins'ya Allah.. Pakatan Rakyat bakal memerintah negara selepas PRU 13 nanti.

Terjah dan fitnahlah.. Rakyat akan tetap mau ubah!!!!!

INI KALI LAH... JOM UBAH... SELAMATKAN MALAYSIA.

22 comments:

  1. aku PAS..aku tolak pkr dan dap...jadi aku sokong je la BN...aku tengok dap n pkr ni self regulator..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.... Tok sah nak ngaku PAS la. Ngaku je BN. Abis citer. Setahu aku orang PAS taat kepada pemimpin. Kalau tak taat tu bukanlah orang PAS. Cuma mengaku PAS jea yang mana sebenarnya nko ni cai cai BN jugak.

      Delete
    2. Dapat upah 15 hengget, mulalah meroyan ngaku org PAS undi BN. Cian aku dgan melayu sebangsat ko tue. Maruah ko gadai 15 jer. Ini Salman Ali.....aku melayu ade prinsip. Pakatan tetap pakatan. Xtergamak aku jusl maruah aku krn nak dpt sikit habuan mcm ko.

      Delete
    3. Jgn mengaku pas la weh. Hg umno bangsat.

      Delete
    4. Kenyataan dr Hassan kayu jati yg kena pecat. Haha! Kayu jati no 2. Cayalah

      Delete
  2. Isu ini akan berpanjangan disebabkan oleh kesukaran pasukan keselamatan utk menentukan diantara penganas dan rakyat sabah ikutan pemberian ic kpd mereka. Dikhuatiri ianya akan berubah menjadi gerakan gerila...penyakit dr filipina berjangkit ke msia....pencerobohan skrg bukan isu yg besar....krn berkemungkinan bil mereka sedia ada telah lama menetap di sabah...
    Apa yg lebih menakutkan ialah penularan mereka ke semenanjung jika berita perpindahan pengundi hantu sempena pru13 ini adalah benar. Pasukan keselamatan perlu melaksanakan siasatan dgn kadar segera.

    Warga prihatin...bjb

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada asasnya. Saya juga ingin menambah sedikit persepsi kronologi berlakunya perkara ini berasaskan anggapan saya semata mata.Mungkin kah berlakunya perkara ini disebabkan perjanjian lama kerajaan pemerintah dengan kerajaan sulu dimana mereka akan diberi kerakyatan dengan syarat menggundi kerajaan sedia ada.Disebabkan ketamakan manusia...mereka mula memeras ugut kerajaan malaysia untuk menyerahkan tanah/kawasan untk diwujudkan sebuah negara yang berdaulat. Desakan ini semakin kuat ikutan pru13 yg semakin hampir dan tambahan pula kedudukan BN yg semakin goyah.Situasi ini lebih getir jika BN tewas,mereka akan hilang semua perjanjian dan juga merupakan situasi yg amat bertepatan untuk mengugut kerajaan menggunakan kuasa mengundi.Walaubagaimana pun, kerajaan tidak dapat menunaikan permintaan mereka krn akan menjadi isu yg besar dan merugikan ketika pilihanraya.Disebabkan kemungkinam isu di atas, kerajaan malaysia terpaksa mengambil pendekatan yang amat lembut sehingga melibatkan kematian.Kegagalan rundingan ini, menyebabkan kita menggunakan senjata canggih untuk memastikan saksi dan bukti berkubur.Cerita d atas hanya spekulasi yg saya wujudkam tanpa berlandaskan bukti yang sahih...Spekulasi ini akan disambung pada masa akam datangDrpd spekulasi men n bjb 795212

      Delete
    2. Patut la DS hishamuddin beriya2 cover

      Delete
    3. SPEKULASI yg trnyata ada kebenarannya...walaupn trjadi secara kebetulan...tapi x mustahil plotnya sama...sbb tu kita lihat banyak sangt perkara2 yg belum trjwab..ok le jga ketua penceroboh tu bolos.. stidk2nya boleh jdi sbagai rujukan apa sbenarnya rundingan yg mereka buat..dan apa sbenarnya yg mereka djanjikan...(JANJI DITEPATI)

      Delete
    4. betul tu,, nk harapkn mereka brcakap benar...HARIPUN MALAM',,,,

      Delete
  3. aku PAS...akan tetap bersama PKR dan DAP dlm PR ......

    ReplyDelete
  4. aku umno..ada masyuk....jadi lembu pun takpe

    ReplyDelete
  5. Aku bimbang dengan keputusan kamu memilih pemimpin, berfikirlah, bersatulah kita sebagaimana Allah Taala perintahkan (Al-Hujurat), masih ada tempoh lagi untuk kembali bertaubat dan bersatu. Jika tidak, kelak kamu akan menyesal. Saya merayu rakyat yang menyokong Pakatan Rakyat, tolonglah fikir-fikirkan demi Islam dan perpaduan ummah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siapa Islam? Ko ingat tue junjung Islam sepenuhnya? Parti-parti sekutu UMNO siape? APCO tue dari mane? Ko jgn cakap pakai lutut. Cuba cakap pakai otak. Betul kata Mahathir....kalo bkn bodo, bkn org UMNO namanye.

      Delete
    2. Anon 0049..nak cete pasal islam ni panjang..mula hudud..kelantan nak mahathir tolak,bukan main2,siap ade surat lagi..kalimah allah..dari tahun 2007 lg,tu xcete sabah sarawak lgi,,,dah berpuluh tahun guna kalimah tu.so...cai bn...nice try..

      Delete
    3. Ya bersatu dgn pkr pas dan dap. 1malaysia! Umno sudah terpisah lama. Parti yg memecah belahkan rakyat ialah parti umno. Umno juga mgunakan demokrasi babi.

      Delete
  6. KALI INI lah..peluang emas utk rakyat memilihkan Pemerintah di Putrajaya..dah 55 thn umno sebagai teraju BN telah gagal utk kebaikan kita hanya utk ahli2 umno , keluarga dan kroni2 dia yg untung..yg terbaharu umno/bn gagal nak uruskan penceroboh diSabah dgn baik..hanya putarbelitkan cerita yg sebenar, sedangkan anggota Polis kita dah ramai terkorban. Kalau dinegara lain yg bermaruah, menteri2 yg bertanggungjawab sepatutnya letakkan jawatan kerana gagal menjagakan tanah air kita.
    Jangan sampai terlewat utk tumbangkan umno sehingga lebih bnyk tanahair kita diberikan org2 luar. Inilah masanya rakyat tumbangkan umno

    ReplyDelete
  7. MOHON SAMA-SAMA TERASA !

    Bila tiba bab agama, semua sibuk jadi MUFTI,
    Bila tiba bab negara, semua sibuk jadi MENTERI,
    Bila tiba bab bangsa, semua sibuk jadi SEJARAWAN,
    Bila tiba bab perang, semua sibuk jadi JENERAL,
    Bila tiba bab solat, semua sibuk TOLAK MENOLAK tak mau jadi IMAM

    - Realitinya kita hanya KEYBOARD WARRIOR,
    HEBAT HANYA DALAM FB DAN TWITTER,
    MENYALAK BAGAI MASTER, KAT LUAR KELU TAK TERKATA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hang pun sama.
      Rasa hang sorang pandai. Pandai mengutuk saja.
      Dua bute celah kangkang hang tu rasa besaq sangat kot, bila mengutuk orang.

      Delete
  8. SPEKULASI yg trnyata ada kebenarannya...walaupn trjadi scara kebetulan..tpi x mustahil plot nya sama..sbb tu kita lihat bnyk sngt prkara2 yg blum trjwab..ok le jga ketua pnceroboh tu bolos... stidk2nya boleh jadi sbagai rujukan apa sebenarnya rundingan meraka..dan apa sbenarnya yg mereka djanjikn..

    ReplyDelete