Wednesday 13 March 2013

RAKAMAN GAMBAR YANG TIDAK MUNGKIN DISIARKAN OLEH UTUSAN,BERITA HARIAN,TV3 DAN RTM... TGNA DAN BARISAN EXCO KELANTAN SAMBUT JENAZAH WIRA NEGARA YANG GUGUR DILAPANGAN TERBANG SULTAN ISMAIL PETRA PENGKALAN CHEPA!!!!!


Kelihatan Menteri Besar Kelantan merangkap Mursyidul Am PAS, YAB Dato' Bentara Setia Tuan Guru Nik Abd Aziz Nik Mat dan barisan Exco Kerajaan Negeri Kelantan termasuk Speaker Dewan Undangan Negeri Kelantan sedang menyambut jenazah wira negara yang gugur mempertahankan kedaulatan Lahad Datu di Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra, Pengkalan Chepa, Kelantan.


Rakaman-rakaman gambar ini Omak kau cukup yakin tidak akan disiarkan oleh mana-mana media arus perdana  milik dan kawalan UMNO terutamanya Utusan malaysia, Berita Harian, TV3 dan RTM.

9 comments:

  1. hidup TGNA kawe!!

    ReplyDelete
  2. Ya... Syahdu jugak masa tengok Tuan Guru samax berdoa dgn barisan kepimpinan TENTERA di kaca tv, dalam BERiTA tadi...

    ReplyDelete
  3. NAK MAMPOS SIAR DALAM TV. MENGAMUK ANAK YATIM NANTI. ADA YANG KENA TUKAR ATAU DISURUH PENCEN KALAU DAH TUA!!! NAMA PUN KAKI FITNAH. APA NAK HERAN?

    ReplyDelete
  4. APa la yang tuan punya blog dapat dengan memfitnah. Pagi tadi dah keluar kat TV1 & TV3 sebaik jenazah tiba di lapangan terbang. Hormat la sikit Wira Negara yg mendapat nikmat syahid Akhirat ni. Apa dapatnya melaga lagakan sana sini. Tak tambah pahala pun. Jangan la berpolitik sampai rosakkan akhirat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul kata orang atas, kita dah tengok pon kt Tv1 pagi tadi. Adalah lebih baik kita sama-sama sedekahkan Al-Fatihah kepada wira2 kita yang gugur kerana mempertahankan tanah air kita

      Delete
    2. tukang bohong dh kantoi.....x nak ngaku lg tu...hal mati pn nk politikkn

      Delete
  5. aku tengok takde pun cuma sikit na gambar ambil dari tepi tak sampai suku saat pun sekilas je. cuba najib ke denan ke bukan main lama. tu pun tak disebut TGNA.

    ReplyDelete
  6. Tahniah kepada empunya blog!Bejaya mempecahbelahkan umat Islam dengan fitnah. Tahniah sekali lagi

    ReplyDelete
  7. hoi beruk2 pencacai2 dan penjilat amenoporno admin tu kata gambar sambutan jenazah oleh MENTERI BESAR TAK AKAN DISIARKAN DITV HARAMJADAH HAMPA TU BANGANG OI bukan pasai pecah belah umat islam.Awat yang hang bangang sangat.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...