Tuesday 2 September 2014

AKHIRNYA IBU YANG MEMFITNAH GURU BAHASA INGGERIS MENAMPAR MUKA ANAKNYA SAMPAI BERKESAN MOHON MAAF.




Georgetown
:“Saya ingin memohon maaf kepada semua tenaga pengajar Sekolah Kebangsaan Tanjong Tokong,” kata Norhafizah Abu Bakar, 27, yang kesal dengan insiden anak lelakinya, Muhammad Azrul Danish, 7, ditampar guru Bahasa Inggeris kerana gagal menyiapkan kerja sekolah.

Kesal dengan apa yang berlaku Norhafizah, tampil membuat permohonan maaf itu kepada semua tenaga pengajar sekolah terbabit terutama pengetuanya.

Katanya, pihaknya membuat permohonan maaf secara terbuka kerana ingin menyelesaikan masalah berkenaan secara baik selain turut mengaku kejadian berpunca akibat sikap yang terlalu terburu-buru.

“Tindakan terburu-buru kami mengakibatkan berlaku salah faham selain mendengar sebelah pihak semata-mata, saya meminta maaf kepada guru besar, Aliasa Abdul Rahman, guru bahasa Inggeris dan semua guru Sekolah Kebangsaan Tanjong Tokong.

“Saya mengaku atas kesilapan dalam menangani masalah itu dan demi menjaga nama baik sekolah serta mempertahankan kredibiliti, integriti dan maruah semua tenaga pengajar sekolah permohonan maaf ini dibuat,” katanya, semalam.

Dia dan suami turut melahirkan rasa kesal di atas apa yang berlaku selain berhasrat menemui guru besar termasuk guru wanita untuk meminta maaf sekali gus menyelesaikan masalah itu.

7 comments:

  1. Petikan dari The Malaysian Insider kepada kita yang kasih kepada Palestine. Ramai kita boikot barang pro yahudi. AYuh reformasi dalam PKR

    http://www.themalaysianinsider.com/malaysia/article/anwar-explains-support-for-israel-to-nik-aziz

    21 Feb 2012

    Last month, WSJ had quoted Anwar as saying in an interview that he supported “all efforts to protect the security of the state of Israel.”

    But the newspaper said Anwar stopped short of saying he would open diplomatic ties with the Jewish state, a step the former deputy prime minister said remains contingent on Israel respecting the aspirations of Palestinians.

    He had come under heavy fire from Umno before the PAS Ulama Council also demanded a retraction.

    - See more at: http://www.themalaysianinsider.com/malaysia/article/anwar-explains-support-for-israel-to-nik-aziz#sthash.pmCvp6HJ.dpuf

    ReplyDelete
  2. Warkah Untuk YB dan bini YB

    Wahai YB Permatang Pauh, dulu saya menghormati YB sebagai pembawa wadah keadilan. Tetapi sekarang sudah hilang hormat. Saya sudah campak buang rasa kagum dan hormat itu ke Ceruk To' Kun dalam kawasn YB.

    Perjuangan sekarang sudah nampak ketara dan membuktikan kerana nafsu, kroni, keluarga sendiri, bukan lagi untuk rakyat.

    Pemimpin di atas bercakap pasal pengukuhan, pemantapan PKR, itu hanya retorik.

    Realitinya kami ahli akar umbi bersekang mata, bermandi peluh di larut malam memanjat pokok, menegakkan bendera, menampal poster untuk memenangkan PKR , di ketika kamu sedang lena tidur di tilam empuk di bilik berhawa dingin.

    Inikah balasan kamu kepada kami. Kami bukanlah macai yang bergerak dengan ringgit dan sen, kami tidak mengharap itu semua kerana kami yakin hasilnya dituai DI'SANA', tapi kamu Nuar, khususnya semacam membelakangi DI'SANA' kerana dari tindak tanduk nampak semacam mementing DI'SINI' sahaja, maaf kalau terkasar, inilah curahan hati saya.

    Ditakdirkan PKR masih utuh dan pemimpin yang amanah seperti Azmin Ali dan Tian Chua tidak disingkirkan, saya tetap tidak menghormati kamu dan isteri kamu lagi.

    Ahli Seumur Hidup Yang Geram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini cerita sekolah, apasal cerita politik,Kalau u jadi president tapi tak ada jawatan, pakai otak sikit.Ini zaman IT budak sekolah banyak buang masa jadi home work tak bikin.

      Delete
  3. MACAM SUARA DARI PIHAK DI 'SINUN'.. PUAK MANA TUE.. FAHAM2 JER LAH

    ReplyDelete
  4. dah sangat ramai puak2 amano masuk sini..
    ada yg boleh kenal...dan ada yg hampir2 pasti..
    maklumlah macam serigala berbulu anjing
    sukar nak tau..

    ReplyDelete
  5. Bukan puak umno saja, ni org PKR nak bgtau, saya dah tak yakin lagi dgn kepimpinan PR.
    Anon 11.55 samada anda tulin atau menyamar, apa yg anda tulis, itulah yg saya rasa.

    ReplyDelete
  6. Saman je cikgu tuler sapa xperiksa dulu salah sapa rasa dah takut kena saman last mintak maaf

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...