Wednesday 23 July 2014

JOM KITA BANTU PDRM SAMPAI TERTANGKAP SUSPEK ROGOL BERAMAI-RAMAI YANG PALING DI KEHENDAKI INI.



KOTA BHARU - Selepas identiti lima individu berusia antara 18 dan 25 tahun disiarkan, polis kini mendedahkan pula gambar individu sama yang dicari bagi membantu siasatan kes rogol beramai-ramai dalam kejadian di rumah kosong di Ketereh, 20 Mei lalu.

Ketua Polis Kelantan, Datuk Mazlan Lazim berkata, kelima-lima yang dikenal pasti identiti mereka itu kesemuanya tinggal di kawasan sama berlakunya kejadian rogol beramai-ramai tersebut.

“Mereka yang dicari ialah, pertama: Mohd Fadhil Manaf atau Fadhil berusia 25 tahun dan beralamat di Kampung Hutan Pasir, Ketereh; kedua: Che Muhammad Farhan Isyrif Che Mat atau Yusri berusia 18 tahun dan tinggal di Taman Binjai Manis, Ketereh serta Muhammaddun Hassan atau Mado berusia 20 tahun juga beralamat di Kampung Hutan Pasir, Ketereh.

“Sementara yang ketiga: Mohamad Faiz Azahan, 22, dari Jalan Serendah Taman Binjai Manis, Ketereh dan Muhammad Safwan Ab Rajab atau Safwan, 25, yang tinggal di Taman Sri Wangi Hutan Pasir Ketereh dan yang belum dikenal pasti seorang lagi yang dipanggil Udin,” katanya.

Menurutnya, sehingga kini 15 tangkapan sudah dibuat dan lima daripada mereka telah mendapat persetujuan Ketua Unit Pendakwaan untuk dituduh di mahkamah.

“Kami masih belum memberhentikan usaha mengesan lebihan suspek-suspek yang belum ditahan dan usaha menjejaki mereka masih giat dijalankan,” katanya.

Pada 11 Jun 2014, empat termasuk dua remaja bawah umur di hadapkan ke mahkamah sesyen dan majistret, di sini, atas tuduhan merogol dua remaja perempuan berusia 15 dan 17 tahun pada kejadian sama.

Pada 9 Julai 14, seorang remaja berusia 18 tahun menjadi individu kelima dan mengaku tidak bersalah atas tuduhan merogol mangsa sama yang berusia 17 tahun.

Akhbar sebelum ini melaporkan dua remaja perempuan berkenaan dirogol secara bergilir-gilir oleh 38 lelaki dalam kejadian di sebuah rumah kosong di Ketereh.

Polis dalam satu kenyataan media selepas itu berkata hanya 21 suspek terbabit dalam kejadian berbanding 38 yang dilaporkan sebelumnya.

11 comments:

  1. Owh gilo..mapuh jenuh lari la..sedap 2,3 mnit je..insaf la..ni la islam larang kita mghmpiri zina.apalagi mrogol org..klu anak n istri kita dirogol mcm mna..

    ReplyDelete
  2. Tengok muka hensem hensem semua tapi perangai mengalahkan haiwan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ensem palaotak ko ha ha ha.. buta seni ko ni

      Delete
  3. Haluuuuuuu. ............

    Kahkahkah edi c pcah tmbelang....lu check keahlian parti tu...fuh....ahli parti biawak hdup rupanya...haru biru

    Khak tuih

    ReplyDelete
  4. Patut geng-geng rogol ni ditangkap dan ikat kote mereka dengan tali lepas tu tarik keliling kampung...

    ReplyDelete
  5. Inilah musibahnya satu negeri apabila Alalh turunkan bala. Pemimpin Parti ajaran Islam topeng gagal...
    mentarbiyah anak mudanya ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wei encik.. "tarbiyah" melalui TV, utusex tu oleh kerajaan haram 47% tak tau plak engkau..

      Delete
  6. kelantan gangbang23 July 2014 at 20:06

    Kelantan gangbang... 38 org rogol 2 org bdk 15 tahun... banyak tok guru kena tanggung ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya betol!! Tok guru2 yg menganjurkan dan meluluskan permit konsex k.pap dan lain2 konsex wajib tanggung dosa anak murid bedebah lagi keparat nih

      Delete
    2. Melayu di atas bodoh dan otak penuh taik.....baru tengok konsert K Pop dah naik syeik....sampai merogol budak 15 tahun. Bangsa lain tengok lap dance, poles dance, hari2 TV tunjuk porno, pompuan separuh bogel di tempat awam...tidak ader pulak dia orang syeik....Kes di atas sebenarnya dilakukan oleh Melayu babi dan haram jadah....sampai nak memantat nak percuma...

      Delete
  7. waa...guano demo nne...
    ini pecah rekod dunia ni... 38 bantai 2..
    ok aloh.. jadi camna ya.. abih carek apom tu.
    apa zalim sangak demo ni..
    kalu hudu' jale mapuh kau...
    ni puca tak nak denga cakap tok guru...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...