KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 31 January 2013

BANNER NAJIB UCAP GONG XI FA CAI DITURUNKAN KERANA TIDAK ADA PERMIT KELULUSAN DARI PIHAK BERKUASA TEMPATAN (PBT).



Pihak berkuasa Majlis Perbandaran Seberang Prai telah menurunkan banner Najib Razak mengucapkan Gong Xi Fa Cai kerana tidak ada permit.

Itu baru dinnamakan NEGARA HUKUM.. negara yang mempunyai undang-undang tanpa memilih bulu dan darjat kedudukkan.

Siapa yang tak patuh dan ikut peraturan akan diambil tindakan...Tiada siapa yang berkecuali.

Barulah Perlembagaan ada Keluhuran dan Undang-Undang berdaulat.

42 comments:

  1. Kena minta kebenaran Lim Guan Eng kalau nak guna nama P. Pinang...Tokong maaa. Kepala bapak dia...whick part in penang dia punya...hahaha.

    Sampai sekarang Lim tak feedback pasal kalimah Allah..dia yang cetus dulu masa krismas maaa.

    Lagi satu..sejarah mencatatkan Lim Kit Siang pernah kata -
    Pada 11 Mei di Jalan Bukit Bintang, “Mati Melayu, sakai pergi masuk hutan”.

    Pada 11 Mei Jalan Changkat Dollah, “KL sekarang cina punya”. Pada 12 Mei Jalan Ipoh, Jalan Tunku Abdul Rahman, “melayu balik kampung, melayu sekarang tiada kuasa. Sekarang kita Cina sudah control.”

    ...pun orang melayu bodoh dlm PAS & PKR nak sokong.

    ALLAH telah berikan kita terlalu banyak bukti & keterangan. Janganlah kita membuat kesilapan.

    -ZAs-

    ReplyDelete
  2. :) xperlu dijelaskan....aq dah paham da

    ReplyDelete
  3. cakap macam hebat bro...tanah negeri aku kat genting tergadai kat tokey judi apa cerita..Allah dah bagi kita terlalu bny bukti & keterangan..umno masih tak nak faham2 maa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku anak PENANG!!!!
      apahal ko ZAS?
      sapa dok jadi barua CINA pujuk orang MELAYU jual TANAH???ang tak tau kan....sebab tak kuar UTUSAN MALAYSIA! Sekarang jerit HIDUP MELAYU! MELAYU apa yang hidup...diorang ranapkan MELAYU! aku rela bagi undi kat CINA dari bagi kat MELAYU yang perangai lagi teruk dari BINATANG....

      Delete
    2. btui tu Mohd Hazim, aku pun anak penang/PENANG KIA!!!
      barua tu dah lama xdak...depa dh makin tenggelam,tu yang dok menyalak bagai nk gila pasai ketuanan..pasai apa?? depa la melayu yg nk jadi tuan dan paih jadi tuan..depa bg kt big boss depan yg dh tentu bkan melayu..hehe

      Delete
    3. GUA SOKONG LU BROTHER. NAMA SAJE MELAYU ISLAM, TAPI PERANGAI LEBIH TERUK DARI YAHUDI. KALAU BEKERJA DENGAN KERAJAAN, MULALAH NAK BERLAGAK MACAM RAJA. RAJA PON TAK BERLAGAK MACAM MEREKA. MANGKUK MANGKUK NI TAK PERNAH DAPAT MEMBEZAKAN TUGAS MEREKA. HIDUP MEREKA DENGAN GAJI YANG DIPEROLEHI DARI PEMBAYAR CUKAI DAN HASIL BUMI BUKAN MEMBERIKAN KHIDMAT YANG SAKSAMA KEPADA RAKYAT. MEREKA LEBIH CENDERUNG KEPADA KERJA KERJA BARUA PEMIMPIN ZALIM. BAYANGKAN SEORANG PERDANA MENTERI ATAU MENTERI KABINET BERHADAPAN DENGAN RAKYAT TIDAK BERKELAKUAN SEPERTI SEPATUTNYA, TAPI LEBIH KEPADA SEBAGAI WAKIL PARTI

      Delete
    4. ingat zaman PENJAJAHAN DULU, ada seorang MELAYU nama MAT ARSHAD jadi tukang tampal POSTER PROPAGANDA INGGERIS di PERAK...dan menakutkan orang MELAYU yang menentang BRITISH...majoriti pemimpin UMNO cawangan kat PENANG...seumpama MAT Arshad!!! sedarlah, berubahlah....kenapa nak bagi lagi MELAYU mcam nie jadi pemimpin....

      Delete
  4. buto laa umno!!..rasis!!!..mase BN perintah Penang..nape UMNO x jadi Ketua Menteri???...nape bagi GERAKAN??..sedangkn yg majoriti kerusi DUn adalah UMNO!!!..sejak Merdeka x pernah ORG MELayu jdi K.MENTERI PEnang,walaupn MAJORITI kErusi DUN!!...UMNO BARUA CINA NGOK!!...PENGecut dgn komponen MCA,GErakan,,.

    ReplyDelete
  5. lu olang jgn bicing2 ma.. sikalang cina dap manyak kuat. itu malayu islam dlm pas dan pkr pun talak bolih lawan. kalu itu melayu islam pas sama pkr belani lawan, nanti dap talak kasi meleka kelusi dkt kawasan cina. itu sbb meleka semua sudah jadi anjing dap lo..

    pemerhati dap

    ReplyDelete
    Replies
    1. BN tu Bini Najib
      BN tu Beban Negara
      BN tu Barang Naik
      BN tu Banggang Nasional
      BN tu BN ko ko BN
      BN tu Be End..pd PRU ke 13 nanti!

      Delete
  6. mau kontrol sama melayu, sangat cinang. itu bukti anuwar liwat ada dikat karpal lo... lu olang lupa kah, karpal yg mula2 sekali cakap dikat lewan lakyat anuwar itu kaki liwat.. hah! hah!

    pemerhati dap

    ReplyDelete
    Replies
    1. ABU.. X 100%
      Asal Bangang Umno!
      Asal Bengong Umno!
      Asal Bodek Umno!
      Asal Bodoh Umno!
      Asal Bengap Umno!
      Akhlak Burok Umno!
      Asal Bani UMNO?
      tu lah Umat Melayu Naif Otak nya!
      Asal Bukan Umno sokong utk musnahkan Be End pd PRU ke 13 nanti..

      Delete
    2. Wat ever..Janji bn tumbang..pedulik ape aku..BN..Bangang Nye....

      Delete
  7. he he suka2x mau bentang banner tak ikut peraturan, ingat malaysia ini BN yg punya ke.... pi mampos sama BN...

    ReplyDelete
  8. hazim & anak liar, pakcik pun org penang jugak. yg pakcik perasan, bila dap memerintah, melayu hidup melarat. blh amek contoh warung doremi tu, terus kene tutup atas alasan tak munasabah. org melayu nak meniaga memang susah. kedai melayu yg ditutup lbh bnyk dari yg dibuka. so, kerjn yg zalim mcm ni mesti ditolak.

    -pak atan-

    ReplyDelete
    Replies
    1. woi pak atan, org lain hidup bawah umno lg susah dpd hang tau dak, klau dah rasa diri tu bodo sangat baik hang pi terjun jambatan pulau pinang tu lagi baik dpd hang dok bagi alasan ntah hapa2..

      Delete
    2. pak atan, saya tak kesah kalau KP umno penang tu melayu tulen. tapi mamak?! dahla itam legam, darah keling, mengaku melayu. saya yang melayu ni bertanding kalah. inikah parti melayu? sedangkan ahli pon bukan melayu (mamak = india muslim) . pak atan undi saya jd KP penang ok.

      -calon KP umno penang-

      Delete
  9. rata2 kawan pakcik yg dulu mengundi pr sekarang dah menyesal. amalan kronisme pr sgt teruk seperti barah yg tidak dpt diubati. penindasan demi penindasan terhadap org melayu berlaku. bila melayu bangkit sikit, kekerasan untuk menunjukkan kuasa oleh regime dap berlaku dan akan dituduh sbg boneka umno. janji yg dahulu langsung tidak ditunaikan. skrg pakcik dan kawan2 pakcik dah insaf.

    -pak atan-

    ReplyDelete
    Replies
    1. rata-rata kawan2 saya yg menyokong umno pulak rasa menyesal kerana ditipu dan dikhianati... mereka skrg bahagia masuk PR ramai-ramai...

      Delete
    2. Pak atan baik pi tolong orang Johor Ada chan undi atan Ada guna

      Delete
  10. Salam Pak atan, baguih la Pak Atan dah insap.. okay lah.. kalau DAP tak baguih, org2 PAS tak baguih, PKR pun tak baguih, apa altenatif yang ada??? Terus terang saya mmg tak percaya mana2 org AMENO, walaupun arwah bapak saya pejuang UMNO tegar.. 90% WARNA AMENO TU CARI KUASA UNTUK HARTA. Itu pendapat saya. TQ

    ReplyDelete
  11. rata2 kawan pakcik yg dulu mengundi BN sekarang dah menyesal. amalan kronisme BN sgt teruk seperti barah yg tidak dpt diubati. penindasan demi penindasan terhadap org melayu berlaku. bila melayu bangkit sikit, kekerasan untuk menunjukkan kuasa oleh regime syaitan yang dikenali berlaku dan akan dituduh sbg boneka PR. janji yg dahulu langsung tidak ditunaikan. skrg pakcik dan kawan2 pakcik dah insaf.

    -pak satan-

    ReplyDelete
  12. cai...cai....cai..... bayar permit r klau nk gatung baner... cis.. muka dok malu nok freee.... kih.kih.kih...

    ReplyDelete
  13. pakcik ni bukannya suka sangat dengan umno/bn, tapi pakatan ni teruk sangat! dengan pemimpin yang penuh dengan masalah moral dan akhlak, penguasaan kronisme dan pembesaran dynasti, penyerapan fahaman syiah, dan amalan sekularisme, liberisme dan pleuralisme. pakcik ni orang pas. dulu masa zaman arwah ust fadhli noor dulu, tak pernah pakcik ingat pas mengalami krisis akidah dan perjuangan mcm ni. pakcik yang dulu perjuangkan negara Islam dan hudud rasa perjuangan pakcik sia-sia sebab semuanya telah gugur dari perjuangan setelah bekerjasama dengan dap.

    pak atan

    ReplyDelete
    Replies
    1. pakcik tolongla. KP umno penang itam sangat!!! takde rupa melayu. tolong undi saya jd KP umno penang. saya melayu tulen jati anak balik pulau.

      -calon KP umno penang-
      melayu sejati jatinya.

      Delete
  14. so, pakcik mengajak semua orang Islam di sini, kita tinggalkan sekejap perjuangan pakatan yang penuh dengan tipu daya ni, dan menyokong umno. bila pakatan telah kembali kepada perjuangan sebenar Islam, kita sokong balik.

    pak atan

    ReplyDelete
  15. pakcik nak tanya sikit, kalau pr menang, malaysia ni akan digelar negara Islam ke? sbb dap mesti tak setuju, pkr pulak mengikut telunjuk dap dan pas pulak telah awal-awal lagi cakap negara Islam takde dalam al-Quran. jadi, kalau malaysia bukan negara Islam, macam mana dngan cita-cita pakcik untuk malaysia laksanakan hudud? rasanya pakcik telah tertipu dengan janji yang takde landasan ni

    pak atan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pak atan ni. .. Tak tau perlembagaan m'sia ke? Ckp bodoh bangang marah.

      Delete
    2. Cam stim ganja je org tua ni..!pi cek urine tuh..hahaha

      Delete
  16. pak atan, umno mmg suka ada org yg bebal dan bangang mcm pak atan, dah 54 tahun umno perintah nape x laksana hudud, ke dap yg perintah selama ni, bawak bertaubat pak atan dah tuer kubur kata mari rumah pak atan kata pergi,

    ReplyDelete
  17. Walau wey? Maxis nak bagi dana pru kat umno kot? Tengok ni

    ReplyDelete
  18. padam muka..the end is near say go to hell be end

    ReplyDelete
  19. alhamdulillah...syukur..hidup selesa tanpa bn-rakyat penang

    ReplyDelete
  20. suka tgk najib kena malu hahaha

    ReplyDelete
  21. pakcik ni bukannya suka sangat dengan bn, tapi bn ni teruk sangat! dengan pemimpin yang penuh dengan masalah moral dan akhlak, penguasaan kronisme dan pembesaran dynasti, penyerapan fahaman syiah, dan amalan sekularisme, liberisme dan pleuralisme. pakcik ni orang umno. dulu masa zaman arwah ust ahmad badawi, tak pernah pakcik ingat umno mengalami krisis akidah dan perjuangan mcm ni. pakcik yang dulu perjuangkan negara Islam dan hudud rasa perjuangan pakcik sia-sia sebab semuanya telah gugur dari perjuangan setelah bekerjasama dengan mca

    ReplyDelete
  22. pakcik nak tanya sikit, kalau bn kalah, malaysia ni akan digelar negara Islam sbb dap mesti setuju, pkr pulak mengikut telunjuk dap dan pas pulak telah awal-awal lagi cakap negarani negara Islam . jadi, kalau malaysia negara Islam, cita-cita pakcik untuk malaysia laksanakan hudud tercapai rasanya pakcik telah percaya dengan janji yang ada landasan ni

    ReplyDelete
  23. Kena minta kebenaran chua soi lek kalau nak guna nama P. Pinang...Tokong maaa. Kepala bapak dia...whick part in penang dia punya...hahaha.

    Sampai sekarang chua soi lek tak feedback pasal kalimah Allah..dia yang cetus dulu masa krismas maaa.

    Lagi satu..sejarah mencatatkan chua soi lek pernah kata -
    Pada 11 Mei di Jalan Bukit Bintang, “Mati Melayu, sakai pergi masuk hutan”.

    Pada 11 Mei Jalan Changkat Dollah, “KL sekarang cina punya”. Pada 12 Mei Jalan Ipoh, Jalan Tunku Abdul Rahman, “melayu balik kampung, melayu sekarang tiada kuasa. Sekarang kita Cina sudah control.”

    ...pun orang melayu bodoh dlm umno & mic nak sokong.

    ALLAH telah berikan kita terlalu banyak bukti & keterangan. Janganlah kita membuat kesilapan.

    ReplyDelete
  24. lu olang jgn bicing2 ma.. sikalang cina mca manyak kuat. itu malayu islam dlm umno dan mic pun talak bolih lawan. kalu itu melayu islam umno sama mic belani lawan, nanti mca talak kasi meleka kelusi dkt kawasan cina. itu sbb meleka semua sudah jadi anjing mca lo..

    pemerhati mca

    ReplyDelete
  25. anjing...anjing....anjing pun ada masalah... di suruh salak..mu gigit.. suruh kejar.. mu lari... anjing...anjing...anjing.. kih.kih.kih..

    ReplyDelete
  26. Banner tu diturunkn sbb gambar Najib tu sedg memakai pakaian utk MAYAT orang Cina... kuikuikuiiii...lawak3x..

    ReplyDelete
    Replies
    1. silap tu bro..
      gambo najib tu sebijik antu cina laa!
      nang botinang.. kui boti kui looo
      tu sebab baner tu di buka utk tak mrnyerlahkan lgi kemaluan najib!

      Delete
  27. KP umno penang bukan melayu. nama je umno tp mamak padukang india yg jd ketua. kecewa saya jd org melayu umno. kalah undi pasai dia bg nasi kandaq kangkang.

    -calon KP umno penang melayu sejati-

    ReplyDelete