Wednesday 23 January 2013

GILIRAN SARAWAK BIKIN NAJIB GOYANG SEBAB SARAWAK DAH NAK HILANGGGGG!!!!!


Pengundi, penyokong dan pendokong tegar PBB/BN Sarawak sudah bangkit menetang PBB/BN pimpinan Taib Mahmud secara terbuka dan memberikan sokongan padu pula kepada PAS/PR pada PRU 13 akan datang ini.

Mereka berang, bosan dan muak dengan janji-janji manis PBB/BN yang langsung tidak ditunaikan..

Apa yang mereka maukan ialah perkasa asas.. Jalan Raya yang baik dan sempurna, bekalan elektrik dan air bersih.

Janji kepada mereka sudah berpuluh tahun tapi tunainya tiada.

Ini kali mereka sudah bertekad dan nekad mau melakukan perubahan...

Mereka akan beramai-ramai berhijrah memberikan sokongan kepada mana-mana parti Pakatan Rakyat yang bertanding dikampung mereka.

INI KALILAH TUKAR....

3 comments:

  1. Jangan orang orang kampong atas air, tepi sungai, rumah panjang pendek ambil RM50 beras 4kg undi BeeEnd sudah!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bang itu dulu bang. Aku ingat bos aku kena ikut bos dia masa kempen kat Sarawak. Nak injin bot, bagi, nak generator bagi, malam nanti nak arak, bagi, nak makan free, bagi. Sekarang nak bagi boleh juga tapi undi takkan dapat.

      Delete
  2. Bagus, org Sarawak dah cerdik. Apa yg BN bagi kita ambil.Itu semua gula2 umpan. Tapi undi pakatan rakyat utk perubahan. Org2 Sarawak mesti berkempen dari rumah kerumah, supaya org kpg faham utk buat perubahan total, di bandar dan diluar bandar.Kalau nak tahu harta Taib Mahmud dan kroni, google tajuk:- Senarai harta ketua menteri Sarawak. Kekayaannya RM46 billion. Kalau org Sarawak masih nak sokong dia, memang bangang la!! Dipedalaman Sarawak elok jika dapat diusahakan tenaga elektrik dari solar, seperti yg saya lihat dokumentari di pedalaman India, setiap rumah ada sistem solar yg dibuat sendiri oleh ibu2 dan gadis2 . Tenaga pengajarnya adalah profesor dlm bidang tersebut.Ini boleh dicadangkan jika pedalaman Sarawak tiada letrik. Kos nya murah. Rakyat India yg miskin pun mampu membuatnya.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...