Tuesday 29 January 2013

GEMPAR SEBAB TAK KELUAR UTUSAN DAN BERITA HARIAN!!!..PARA PEKERJA PENYOKONG TEGAR UMNO BUAT DEMO DEPAN PEJABAT KEMENTERIAN DALAM NEGERI (KDN) DAN SUMBER MANUSIA DI PUTRAJAYA!!!!!


Para pkerja penyokong totok UMNO dari Muar, Johor telah membuat demo Bantah Gaji Minima Pekerja Asing DiDepan Pejabat Kementerian Dalam Negeri (KDN) dan Kementerian Sumber Manusia di Putrajaya sebentar tadi.

Mereka melahirkan rasa terkilan apabila nasib pekerja tempatan tidak mendapat pembelaan yang sewajarnya walaupun mereka tergolong dari pekerja yang amat kuat menyokong UMNO/BN.

Tanpa dihasut oleh PR, mereka sanggup berjemur dibawah matahari terik untuk meluahkan perasaan mereka secara berdemo iatu satu budaya yang dikatakan oleh para pemimpin UMNO sebagai budaya asing dan bukannya budaya Malaysia.

Memberi petanda yang penyokong tegar UMNO dikalangan yang bergelar pekerja kolar biru sudah mula sedar dari lamunan mimpi khayal syok sendiri, betapa diri mereka sudah kena tipu oleh kerajaan yang mereka pilih dan perjuangan yang mereka dakap, UMNO/BN.
Bila penyokong tegar UMNO sudah mula buat bantahan secara terbuka alamatnya luka UMNO kini bertambah parah dan kedudukan UMNO di Johor pastinya goyah tunggu rebah.

UMNO BOLEH TIPU SEMUA AHLINYA SEPARUH MASA, SEPARUH AHLINYA SETIAP MASA TETAPI TIDAK MUNGKIN DAPAT MENIPU SEMUA AHLI DAN PENYOKONGNYA SETIAP MASA.

KINI PENYOKONG TEGAR SENDIRI SUDAH MULA MELUAT KERANA ASYIK KENA TIPU.




10 comments:

  1. Berkaitan gambar tu...pak ali konpius sikit la. Kenapa dikaitkan dgn penyokong tegar umno ye?? Sebab Pak Ali tk nampak lambang umno atau BN sama ada pada sepanduk atau di baju penunjuk perasaan.

    Kita jgn terikut dan hanyut dgn gaya berita maupun maklumat media atau blogger umno. Media umno penuh dgn sampah lagi fitnah.

    Pak Ali mohon sgt agar blogger atau media online PR tidak menurut langkah media umno syaiton yg dikenali. Jaga intergriti dan kesahihan berita yg dipaparkan.

    Kita tk boleh syok sendiri dgn berita2 sensasi yg seolah-olah berpihak kpd kita. Kalu dpt mohon pihak admin blog...buktikan gambar tu ada kaitan umno atau remove je posting ni.

    Terima kasih


    pak ali

    ReplyDelete
    Replies
    1. lah.. pak ali baru perasan ke? saya ni dah lama dah perasan yg blog omak kau ni mmg cenderung kepada fitnah dan berita palsu. biasalah pak ali, org muda. pemikiran cetek dan akal pendek. senang sgt terpengaruh dgn agenda dan budaya yahudi dan kristian. nanti bila dah berusia, menyesal dah tak guna.

      -pak atan-

      Delete
    2. Dah kau tau blog ni penipu penjilat penyapu bagai, kau singgah jugak bt pe?
      Ade admin ketuk pintu umah kau?suh bace blog die?ade die kacau screen laptop kau?
      Kau singgah sebab nk menegakkan kebenaran ke, atau nk menegakkan benang yg basah?
      Org xpggl kau bace pun entri die, xmalu betul..sah2 tgh stim gam kasut 1malaysia ni..

      -ABU-

      Delete
    3. Pak atan tu singgah kat entri omakkau utk menunjukkn kebangangannya. Sama mcm dr m sebut: yg menyokong umngok ni hanya org tak cerdik sj @ bengong.

      Delete
    4. hahaha.. bagus2.. aku mmg suka tgk org melayu islam bergaduh, berpecah belah, memaki hamun. mmg tu tuntutan dalam islam pun. baru la negara leh maju. baru la bangsa/agama lain leh amik alih m'sia... teruskan.. bagus2....

      Delete
    5. PAK ALI? PAK ATAN? DA NAK MAMPOS GAMAKNYA...MUNGKIN DIA TAK PAHAM APA MAKSUD SINDIRAN...MUAR DI MANA? JOHOR KAN? NEGERI KUAT UMNO KAN? KALAU TAK PAHAM JANGAN TUNJUK BODOH KAT SINI!

      ~sorry terCAPS LOCK akibat marah~

      Delete
  2. Betoool.. Cai.. Kalau tipu beli utusex.. Kih.kih.kih..

    ReplyDelete
  3. Padan muka kau cai.....muahahaha.....abu...

    ReplyDelete
  4. Hidup kaum pekerja. Pekerja telah bangkit melawan UMNO.

    ReplyDelete
  5. Kehkehkeh....malas nk komen,gelak je lah..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...