Saturday 12 January 2013

PERHIMPUNAN RAKSASA YANG PALING BESAR PERNAH DIADAKAN, PALING AMAN, PALING TERATUR, PALING SEMPOI, PALING COOL DAN PALING DIGERUNI UMNO!!!!!



CUKUP UNTUK MEMBIARKAN KOLEKSI GAMBAR TERBAIK BERBICARA...

Omakkau tidak perlu membebel panjang dan ini akan menjimatkan masa, tenaga dan nafas.

Walaupun difitnah dengan jenama Himpunan Shamsidar oleh UMNO, di flip flop oleh pihak Polis Kuala Lumpur, namun HKR#KL112 berjalan cukup lancar dan aman.

Omakkau tidak mau mempertikaikan akan angka kehadiran kerana biarlan nanti angka itu menjadi bukti bila diterjemahkan dalam bentuk undi pada PRU 13 nanti.

Yang jelasnya apabila pihak PDRM memberikan kerjasama tanpa hambatan dengan belantan, semburan air berasid dan tembakan gas pemedih mata maka sekali gus membuktikan apa yang dikatakan oleh para pemimpin Pakatan Rakyat yang diketuai bakal Perdana Menteri Malaysia ke-7, Dato' Seri Anwar Ibrahim, selama ini adalah benar lagi sahih,...perhimpunan sebesar mana pun akan tetap berjalan aman tanpa ada sebarang "casualty"..

Bila pihak berwajib melaksanakan tugas secara bertamadun sudah pasti perhimpunan jadi cukup sopan santun.

Tahniah kepada PDRM kerana mau berubah.

Rakyat tidak bermusuh dengan institusi PDRM tetapi rakyat maukan UMNO ditukar ganti dengan Pakatan Rakyat.

Pakatan Rakyat sudah tidak mampu menghampakan harapan rakyat yang maukan perubahan.

30 comments:

  1. Hulamak..nampak omak kat luar stadium tadi. Pakai semua purple la. Anggun dan menggancam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nape tak tegur?? ramai yg nampak saya akan jerit "omak kau" hehehehe... tenkiu atas sambutan semua pada blog ini :-)

      Delete
  2. Untuk kiraan mudah ialah standard tempat duduk Stadium Merdeka hanya boleh dipenuhi sekitar 25 ribu orang. Jika diasak-asak dan semua berdiri ia boleh mencapai 35 ribu orang. Adakah semua berasak, dari penghilatan tadi, semua org dapat duduk Dgn selesa (maksudnya tidak berasak berasak dan ada kerusi yg kosong).
    Keluasan padang bola pula ialah sekitar 50 ribu kaki persegi. Dengan andaian setiap orang berdiri secara menegak dan hanya mengambil ruang sebanyak 2 kaki persegi setiap orang, hanya 25 ribu dapat dimuatkan di atas padang. Dua kaki persegi adalah ruang sebesar “dua tile” saiz biasa di rumah anda. Bolehkah semua orang hanya menggunakan 2 kaki persegi untuk berdiri?
    Fakta tu biar betul, malu kita kepada org ramai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kira gambar atas sekali tu la bongok

      Delete
    2. memang bongok pun!!kalau org umno memang macam ni...ada akai tapi tak pakai!ambik ko...BONGOK!

      Delete
    3. gaya mcm pakar matematik...tp bongok....xpaham dah ak ngan makluk mcm nie...bongok xabis...anak ak umo 15thn pn pahm bila tgk gambo tue...bongok xabis

      Delete
    4. Kepada : Anonymous12 January 2013 23:15, Anonymous13 January 2013 00:41 & Anonymous13 January 2013 11:24. Walaupun saya bukan ahli PAS @ UMNO tapi pengiraan mudah oleh Anonymous12 January 2013 23:00..saya rasa betul. Yang betul itu memang betul la..tak payah la nak nafikan (ini la yang jadinya bila dh malu tapi masih tak nk mengaku). Tak perlu la nak membongok2kan orang lain..sebab diri sendiri pun tak berpegang pada fakta..mana lagi bongok?! hehe. Letih nak ubah hakikat kan?...mengaku aja la..kan senang.

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. xya wat konsert k.pop pon....huhu

    ReplyDelete
  5. kat luaq stadium pun ramai gak dik non oiii...
    ok la u menang...la..lla...laa...la la la..

    ReplyDelete
  6. untuk makluman - padang bola campur trek keliling padang sudah hampir 4 ekar atau lebih kurang 170 ribu kaki persegi

    ReplyDelete
  7. tak payahlah nk kira berapa ribu ke juta ke tgk gambar dari udara tu melimpah manusia kt luar stadium smpi kat jalan depan tokong tu yang penting tahniah pada rakyat Malaysia yang mau menukar kerajaan haprak yang memerintah skrg !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gambar boleh super impose..melimpah sampai ke dalam longkong pun orang boleh super impose. Tunjuk video la..gambar video dari bucu stadium..gerakkan video dari kiri sampai kanan..time puncak..baru real. Ini gambar statik..banyak persoalan la..betul tak..admin?!..tak kan tak ada video yang boleh di uplaod..

      Delete
  8. Senyum tak perlu kata apa apa...:)

    ReplyDelete
  9. Hanya 45k rakyat yg turun sbb penganjur x bg duit or beras...mna bole p berhimpun dgn sukarela...hihihi

    ReplyDelete
  10. Bukanke tempat duduk stadium tu dh upgrade dr 25k org kpd 45k org. Cuba check betul2 fakta tu.

    ReplyDelete
  11. Mmg dh dinaiktaraf dh stadium tu. Kalau pandai baca, sila ke website ni: http://ms.m.wikipedia.org/wiki/Stadium_Merdeka

    ReplyDelete
  12. takat perhimpunan macam ni kami ahli perkasa pun boleh buat,,,cuma tak mahu ajer...sebab hormat undang2..

    ReplyDelete
  13. tak tau apa maklamat dan tujuan pergi sana ramai2 tunggu PRU 13 la! tgk keputusan! baru tau rakyat suka! siapa! hahaha! ramai ke penyokong al bujuri tu hahaha!

    ReplyDelete
  14. Pencacai ni ckp apa pun dia tak leh terima dah
    Dah taksub sampai tulang punggung dah. .
    Kena kencing hidup2 pun tak tau lagi. .
    Nasib kau la caiii.. . .

    ReplyDelete
  15. yg dtg tu cuma 100k
    sedara2 yg x hadir tapi sokong pr kali 50
    kali lagi kwn2 sedara yg x hadir tu 100
    kali lagi 100 sedara kwn2 x hadir tu
    Kali lagi 100 kwn kepada kwn
    kali 100
    kali 100
    berapa juta yg sokong PR???!!!!
    x tido laaa umno/bn

    ReplyDelete
  16. Kepada : Anonymous13 January 2013 11:32...kalau dah dinaiktaraf pun..berapa kerat le yang datang..terima la hakikat yang Pakatan dah kurang & semakin kureng penyokongnya.

    -Zas-

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak nak compare ke dengan Perhimpunan Shamsidar tajaan UMNO dengan himpunan tabur beras kat rinching? hahahaha...

      Delete
  17. Kepada wilhelmina: kesiannya saya baca kenyataan anda. Kesian sebab anda mendahulukan emosi, geram & dendam kesumat dalam mengeluarkan kenyataan. Mungkin fikiran anda..banyak terima & tengok cerita 'blue' kot atau mungkin otak anda di lutut (bodo la tu maksudnya). Wilhelmina ni selalu jugak saya tgok namanya dalam blog ni..jenis yang sokong buta tuli & susah nak terima hakikat. Kesian...*ada sapa2 boleh bantu dia ni...

    ReplyDelete
  18. Gambar2 dari atas, no. 1, 3, 9, 10, 11, 12, 13, 15, 16 & 17...boleh dipertikai..mungkin superimpose. Yg real di super impose gambar no 16, cuba lihat..tak sampai separuh gambar tu nampak jelas & clear tapi dari pagar ke atas (lebih separuh) gambarnya blur, tak sama tonne dgn yang bawah. Walau pun bukan pakar super impose..tapi kami tak mudah ditipu.

    -ZAs-

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah baca sinar harian..? Cakap bongok bangang kang marah

      Delete
    2. kikiki..padan muka!!

      Delete
  19. Dh la wei..ak nk tukar kerajaan coz ak xnk hdup dlm kverhutangan...sejak bn n umno memerintah...hdup ak huu hara..mkn xckup.mnumpang rumah owg..gaji pn xkup bg mkn anak bini..kprang ap taw...berubah lah dr skg

    ReplyDelete
  20. Itu gambar kaku..gambar kamera. Yang kami nak tengok..gambar VIDEO..baru real..tak ada unsur bersangka tak betul..secara tak langsung ianya hakikat yang diterima. Manenya? SInar harian ke..sinar2 ke..bersinar ke..apa bentuk paper ke..gambar2 dalam semua paper tu boleh di edit. Sapa yang padan muka? & apa sebab nak padan muka? Selagi tak dapat disahkan oleh VIDEO maknanya..tak betul la gambar kaku..ada faham?..

    Tak payyah nak compare2 la..buat letih berdemo aje..menyusahkan serba serbi.

    -ZAs-

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...