Saturday 19 January 2013

AWAS!!!!!... KISAH KONONNYA BIBLE BAHASA MELAYU DI EDARKAN SECARA TERBUKA DAN PERCUMA KEPADA MURID-MURID MELAYU DISALAH SEBUAH SEKOLAH MENENGAH DI JELUTONG, PULAU PINANG TERSEBAR LUAS DAN LIGAT DI INTERNET!!!!!!!



Kini para gurkha siber UMNO kecoh buat cerita kononnya dua orang lelaki bangsa Cina kelihatan sedang mengedarkan bible bahasa Melayu secara percuma kepada murid-murid bangsa Melayu/Islam di salah sebuah sekolah  menengah di Jelutong, Pulau Pinang.

Rakaman gambar diatas kononnya sebagai saksi pengedaran tersebut.

Mereka dikatakan datang dengan sebuah kereta Honda Accord siap diberikan nombor pendaftaran lagi.

Laporan polis telah pun dibuat bagi menangkap kedua mereka ini.

Sehingga kini belum ada tangkapan pun dilakukan sama ada dari pihak polis atau agensi-agensi berwajib yang lain.

Apa yang Omakkau fikirkan ialah betapa ini tidak lebih dari cara juka-juak UMNO mau mainkan isu uagama sempit bagi mengwujudkan suasana tidak tenteram dikalangan umat Islam dinegara kita terutamanya di Pulau Pinang apabila PRU semakin tiba.

Jelas sekali rakaman gambar diatas adalah sekadar ada 2 orang dipercayai bangsa Tionghua sedang berada diluar kawasan Sekolah Menegah dengan salah seorang memegang beberapa naskah buku kecil.. buku apa Wallahuakhlam dan seorang pelajar wanita Melayu/Islam sedang menghampiri mereka.

Langsung tiada bukti mereka sedang membuat pengedaran.. Sifar bukti!!!!.

Apakah sekadar memegang beberapa naskah buku kecil diluar pagar kawasan sekolah dianggap sudak melakukan pengedaran?

Mohon juak-juak UMNO supaya hentikan dengar segera cara politik, kotor fitnah lagi jijik ini demi raih sokongan rakyat.

Berpolitik adata batasannya.. Jangan sampai mau mengwujudkan ketegangan kaum dan agama dinegara ini, hanya merasakan UMNO sudah hampir tumbang pada PRU 13.

Berakhlaklah sedikit dalam berpolitik.

Omakkau cukup yakin.. Jika insiden ini benar-benar wujud dan berlaku sudah pasti pihak berwajib sudah pun menjalankan tugas dan amanah tangkap kedua mereka.

7 comments:

  1. orang islam dan penganut kristian jangan cepat melatah... puak UMNO ni mmang habit dia buat fitnah...cth utusan meloya, tv3, pisau.net, papagomo, MIM dan byk lagi tak larat nak senaraikan..yang pasti perangai puak UMNO kaki fitnah! Tak bole percaya dah...ABU

    ReplyDelete
  2. UMNO ni dah sinonim dengan fitnah dan sex. Maknanya kalau tak ada kedua2 mereka boleh mati celik.

    ReplyDelete
  3. Taktik "Dajjal" umno ini masih bole pakai lg menjelang PRU. Dia yg upah org edarkan kemudian dia pulak lakonkan utk jadik "robbin hood".

    ReplyDelete
  4. ISLAM kne pijak pn ckp FITNAH lg?BODOH!

    ReplyDelete
  5. nawok...nawok...nawok.. tipu..tipu..tipu... umno.umno.umno... kih.kih.kih.. siiioooooot...

    ReplyDelete
  6. Yang dah lama meletakkan kaki serta memijak kesucian Islam melalui,perbuatan,percakapan dan cara pemikiran adalah Mahathir bro, Pengikut die follow jer sebab ahli UMNO ni a.k.a Umat Mahathir Non Otak..dicucuk hidungnya dan di gembala semahunya..lembu yang istimewa dapat la rasa duduk kt kondo..lembu berpenyakit kuku dan mulut lak duk lam lubang untuk dikorbankan..hehe Jgn marah..usik sket..:)

    ReplyDelete
  7. Rakyat Sabah & Sarawak mendoakan Datuk Perkasa "Abraham Eli" panjang umur.

    Read more: http://www.pengerindu.com/#ixzz2IgkXpYt5

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...