KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 28 January 2013

MACAI UMNO HEBOHKAN DIINTERNET KONONNYA SEBUAH GEREJA DIIPOH, PERAK, BEBERAPA GADIS "MELAYU" BERTUDUNG SEDANG ASYIK MENDENGAR CERAMAH DARI SEORANG PADERI DALAM GEREJA?????... SEANDAINYA IANYA BENAR, DIMANAKAH HARUSSANI, ZAMBRY KADIR, PERKASA, PEKIDA, JATI DAN JABATAN AGAMA ISLAM PERAK!!!!!!!



Benarkah sepertimana yang dituduh oleh para macai UMNO dalam siber menyatakan sebuah gereja yang terletak di Ipoh, Perak sedang giat menjalankan kegiatan "memurtadkan" gadis-gadis :Melayu"?????

Omakkau sedikit musykil sebab rakaman gambar disnap dari belakang tanpa menunjukkan wajah gadis-gadis bertudung tersebut.

Kalau sebegini sudah berlaku secara terbuka tanpa berselindung, mana mungkin Harussani, Zambry Kadir dan Jabatan Agama Islam Perak mendiamkan diri membisu!!!!!!

Lagi memelikkan semua hadirin bertudung.. Pelik bin ajaib bin hairan.. Gadis Melayu nak masuk kristian masuk gereja pakai tudung!!!!!

Dicabar supaya namakan gereja tersebut.. mampus taubat lahom tidak berani dan mampu.

NAMPAK SANGAT PENIPU, FITNAH JAHAT YANG DILAKUKAN OLEH MACAI-MACAI UMNO TANPA ADA RASA TAKUT PADA DOSA.

FITNAH SUDAH SEMACAM SANTAPAN HARIAN BAGI BALACI-BALACI UMNO DIALAM SIBER.

MAU JADIKAN ISU INI SEBAGAI ISU MENGAMIT UNDI UMAT ISLAM KEPADA UMNO TETAPI AKHIRNYA SEPERTI BIASA, MAKAN TUAN!!!!

36 comments:

  1. Jadi kesimpulannya, Pas galakkan murtad untuk memburukkan umno, jika umno tak halang? begitu? bagussssssss!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kenapa lah bodoh bangang ,korang tau tk gambar ni dah di edit,yang asalnya gambar masa krusus kahwin,mana ada paderi pakai baju batik,apalah cacai sangat

      Delete
    2. itu bukan edit. dan bukan baju batik....wpun sya bukan org BN tp sya perlu jujur..sbb sya photographer dan editor album...ia bukan edit...dan bukan baju batik...

      Delete
  2. umno tak boleh pakai kena tukar pemerintah baru dari PKR....umno sila terima hakikat..

    ReplyDelete
  3. Gambar tersebut adalah salah satu program praktikal FCR (Frendly Comparative Religion) yg dianjurkan sebuah badah NGO di ibu negara. Dalam program ini peserta akan berdailog dgn paderi. Mereka juga akan ke kuil dan tokong. Semua aktiviti tersebut adalah formal diketuai oleh pembimbing yg bertauliah dlm ilmu perbandingan agama.

    ReplyDelete
  4. salah dan berdosa ke masuk gereja..

    ReplyDelete
  5. sapa la ajar berdosa masuk gereja, mmang macai

    ReplyDelete
  6. Pas kapir. matlamat menghalalkan cara.

    ReplyDelete
  7. Kalu mereka murtad pun...salah umno dan harusani!! Mereka yg ada kuasa.!!!!! Kenapa nak salahkan pas yg tk berkuasa?? Makin ramai yg murtad makin besar kesalahan umno kerana mereka yg pegang kuasa dan kerajaan!! Kenapa umno tk nak jalankab hudud...sekurang2nya laksanakan undang2 anti murtad!! Pencacai tk payah bg komen post pak ali sebab korang tk mampu nk berhujah secara fakta!! kih kih kih....

    pak ali

    ReplyDelete
  8. sbg org pas, apa salahnyer dgn kristianisasi? khalifah kita, guan eng pun org kristian jugak. masa birthday bishop, tokguru nik aziz siap antar kek tulis 'kpd yg mulia bishop'. pas pun skrg lbh memperjuangkan kristianisasi drpd Islam. PAS = Parti Ajaran Salib

    -emi-

    ReplyDelete
  9. Anony 18:09 apa agama lu........otak buh kat lutut ke....

    ReplyDelete
  10. SBNARNYA DLM HAL INI UMNOBN LAH YG MNANGGUNG DOSA DAN BRSALAH.KRANA MEREKA ADA KUASA.KNAPA TAK GUNAKAN KUASA.KNAPA ASIK MNYALAHKAN PAS SHJ.SDANGKAN PAS BNUM MMEGANG TAMPUK PMRENTAHAN LAGI.TGGU SLEPAS PRU13,KLAU PAS MMRENTAH,TAPI TAK BUAT JUGA.BARU KITA BOLIH SALAHKAN PAS.RETI...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila masa pulak orang menyalahkan pas.. orang mengucapkan tahniah kepada pas kerana memperjuangkan kristianisasi dan murtad. PAS = Parti Ajaran Salib.

      -emi-

      Delete
  11. sejak bila pulak lah guan eng ni org kristian? macai mana yg bodoh sangat menipu ni?

    yg rasmi kilang arak, umno
    yg lagi hebat dr cina kristian punya syarikat arak, melayu umno
    yg suruh al quran ditafsir semula supaya sesuai dgn keadaan kini, presiden umno
    yg lekeh dan hina hukum pencipta manusia, presiden umno
    yg ada anak perempuan promoto free safe sex, lgbt rights and liberalisme terang terangan, presiden umno
    yg mula2 buat kenyataan melayu boleh murtad, presiden umno hadhari
    yg mula2 benarkan kalimah allah diguna bukan islam, menteri umno yg anak guna hummer pinjam


    apsal kau nak salahkan org lain pula?
    55 tahub pegang kuasa dan amanah rakyat bangsa dan agama pastu kau nak salahkan org lain yg takda kuasa?

    kalau ye pun macai jgnlah bodoh sangat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha! ha! seriusly hafidz, ko tak tau khalifah guan eng beragaman kristian? ko tolonglah jangan memperkecilkan iman khalifah guan eng terhadap kristian. aku sebagai orang pas terasa sangat terhina. kitaorang pas sekarang berasa sangat bangga sebab khalifah guan eng berjaya mentarbiah pas menerima kristian dalam perjuangan

      -emi-

      Delete
  12. umno ni bukan tau sape yg sdg memerintah sekarang ni,kita jelaskan bukan mereka paham pun. ada akal bebal ada otak berselerak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macai umngok memang bangang + bahlol + badigol + tolol. Setuju tak?

      Delete
  13. macai UMNO = tduh org len bkan men...tgk macai UMNO nih beria benar nk jd hero agama Islam, baguslah tu...sblm ni pun klu nk diimbas balik macai UMNO suka cita bab fitnah DSAI, tuduh PR tak bagus UMNO wangi 'haprak'...ntah mana ustaz ajr korang macai UMNO dibolehkn tuduh org len 'takda bukti' malah b'dosa...sedangkn UTUSAN info paling macai UMNO pn kalah mahkamah nikan pulak macai kecik pnye cite...puih...dh 55 tahun perintah agama, PADAHAL UMNO punca anasir cara hidup yahudi dihebahkn ttp takde lngsng tndakn...cnth mslh remaja melayu islam dlm paper metro pn dh byk dh cite; minum arak, main judi, main no ekor, kelab malam, konsert pompuan tak tutup aurat @ kpop dll...UMNO spnjg diberikn amnh jage mslh ni namun tndakan lemah, m'ngecewakn...ni blum dicitekn mslh kebajikan hak rakyat yg makin lame diabaikn hnya UMNO ungkit Janji ditepati BRIM rm500...

    ReplyDelete
  14. apa nak bising2 pasal umno pulak ni amer... aku rasa kepala otak tok guru yang paling berselerak. ada ke dia sambut birthday sendiri dkt rumah karpal singh lepas pecat nasaruddin kerana memperjuangkan Islam. oo.. sambut maulud cakap bid'ah tapi sambut birthday sendiri secara besar-besaran guna duit rakyat takpelah pulak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Laa bangangnye PB sorang ni..siapa kata bid'ah sambut maulud.. Pi dok surau ngaji dulu la...

      Delete
    2. lah... tok guru nik aziz lah cakap bid'ah sambut maulud. lepas tu dia hina nabi cakap nabi Muhammad masa lahir sama macam mamat kampung. emm.. ko dah berjangkit penyakit nyanyuk daripada tok guru ke? sampai ni pun lupa..

      Delete
  15. Emi ni PB UMNO...PB = PENJILAT BUNTUT

    ReplyDelete
  16. ingat pas, ingat kristian. wassalam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul...ingat PAS sentiasa berdakwah kpd org kristian agar masuk islam..umngok x blh harap...

      Delete
    2. salahlah bro. takkan ko lupa kristian dap yang berdakwah kepada pas agar menerima kristian. kan sekarang ni pas antara perjuang kristian tegar di malaysia. buat-buat lupa pulak. nanti kalau khalifah guan eng marah karang, baru takut

      -emi-

      Delete
  17. nak tumpang tanya, kalau pakatan menang, malaysia tidak akan menjadi ahli anggota OIC kerana ust hadi awang cakap negara Islam takde dalam al-Quran. so, malaysia akan mencontohi pemerintahan kristian seperti di rom tu ke? ataupun malaysia akan mengikut pemerintahan seperti di syiah Iran tu?

    ReplyDelete
  18. bodohnya macai ni.. sekarang ni malaysa ni negara islam ke?

    nik aziz cakap itu.. hadi awang cakap ini.. itu je lah modal macai umno.

    umno bayar rm147 juta bayar yahudi apco zionist yg bunuh umat islam palestin tu sebagai penasihat. macai tau tak duit rm147 juta tu bukan duit umno? itu duit kita rakyat dan duit utk masa depannkita.

    ini bukan setakat cakap la brader dah diterangkan dan diperakui dalam parlimen. bukan stakatcakap. duit tunpun dah dibayar.

    pengkhianat umat islam. pengkhianat umat palestin. itu lah umno. hina. yg lagi hina tu macai umno. bodoh. bodoh phn tak hina macam korang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. umno bayar rm147 juta bayar yahudi apco zionist yg bunuh umat islam palestin tu sebagai penasihat. macai tau tak duit rm147 juta tu bukan duit umno? itu duit kita rakyat dan duit utk masa depannkita. ??? HAHAAHA APA GILA STATEMENT KAU NI..SUMPAH BODOH ..bukti xda main serbu ja..
      kau ni da banyak lemak...dah lama x kene basuh..
      kau ni betul2 manusia mmg sennang nak diperbodohkan...kau kene terima hakikat yang FUCKATAN rakya x akan menang dan x mungkin menang dalam mana2 pilihanraya kat MALAYSIA. kau hanya insan yang hina lagi bodoh lagi cerdik ilmu.

      MMG SEKARANG NI MALAYSIA NEGARA ISLAM LA. BODOH!!
      APA KAU DUDUK MALAYSIA KAT MANA ? KAU AGAMA RASMI KRISTIAN KOT..

      -fuckatan rakyat pork-

      Delete
    2. macai pakatan ni mmg suke wat fitnah. kan DSAI yang songlap duit berjuta2 n simpan kat bank israel, suke2 je tuduh umno. haha

      Delete
  19. anon 3306.

    aku dah agak dah.mesti ade macai yg mengaku bangang nak nafikan apco ni.
    macai macai.. kenapela kau suka tunjuk kau punya bangang.dasar baca utusan je.

    yg satu lagi bangang ni... bila masa pulak malaysia ni negara islam?

    bodoh sial macai ni. nampak sangat bangang n tak membaca.

    buang masa aku je.

    ReplyDelete
  20. Firman Allah bermaksud: "Wahai orang yang beriman, jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidik (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara tidak diingini, dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) sehingga menyebabkan kamu menyesali perkara yang kamu lakukan" (Surah al-Hujurat, ayat 6)

    ReplyDelete
  21. miker semua dah terkena..teman tertipu yop dgn gambar ni..
    cer perati betul2. ni bukan kat perak ler yop. ni kat tempat lain..tempat ni teman kenal..
    kome duk gaduh, mat sabun duk sedap makan babi ngn guan eng, nik ajis duk sedap makan hasil balak..haji hadi duk gelak 'amanat aku diterima bulat2'.hahaha..jom keluar pas.jadi bebas udah ler.

    ReplyDelete
  22. Pencacai umNO x dak kerja lain, sikit2 suruh pas keluar PR. hoi mangkuk usah gaduh pasal pas nak bersama PR, kuatkan parti umNO dan Bee End kau tu. peduli apa pasal pas, kempen la, tak pernah pulak org pas suruh umNO keluar Bee End, duduk la, peluklah Bee End kebangaan kau tu, kami apa peduli... Bodoh piang, nak lawan PR tak berani, asyik2 Pas kena keluar PR, apa punya turrrr...mabuk!

    Drp:- Pok Jib & Kak Mah

    ReplyDelete
  23. Cai...cai...cai........ Mne pergi ngo barua umno..... Kih.kih.kih...

    ReplyDelete
  24. negara islam,,hahaha...islam cuma agama rasmi la..ngok

    ReplyDelete