Friday 11 January 2013

SMS JEMPUT RAKYAT KEHIMPUNAN RAKYAT BERSAMA NAJIB RAZAK DISEMENYIH ESOK KINI LIGAT BERLEGAR TUJUAN UNTUK MENYEKAT RAKYAT TURUN BERAMAI-RAMAI KE HIMPUNAN RAKSASA HKR#KL112!!!!!!


UMNO kini telah dalam amat terdesak dan ketakutan akan kebangkitan rakyat mau melakukan perubahan besar dalam sistem pentadbiran negara dengan menumbangkan UMNO/BN dalam PRU 13 tidak lama lagi.

Kini sms menjemput rakyat datang ke Himpunan Rakyat bersama Najib Razak di Bandar Rinching, Semenyih Selangor anjuran UMNO/BN Selangor atas nama program Sayangi Selangor Yakini BN yang dijadualkan berlangsung esok 12hb Januari 2013 hari yang sama HKR#KL112 jam 9.00 pagi.

Apa yang pasti dan Omak Kau cukup yakin ialah Najib Razak bersama-sama dengan pengajur akan merah padam muka mendapat malu yang paling besar bila jumlah dan angka yang hadir di HKR#KL112 jauh berganda-ganda lebih besar dari Himpunan Rakyat Sayangi Selangor Yakini BN kerana rata-rata rakyat sudah tidak yakin dengan UMNO/BN 1M'sia pimpinan Najib Razak.


AYUH KITA MERIAHKAN DEMOKRASI DENGAN TURUN KESTADIUM MERDEKA ESOK JAM 2.00 PETANG 12HB JANUARI 2013

DIATAS  ROBOHNYA KOTA MELAKA.. KITA DIRIKAN JIWA MERDEKA.

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...