Sunday 20 January 2013

NAJIB TELAH DIMALUKAN OLEH PENIAGA PASAR KHATIJAH, KOTA BHARU!!!!!



Petang tadi, sempena kunjungan Najib Razak mengemis undi dan sokongan dari penduduk Kelantan,beliau sempat singgah melawat para peniaga wanita di Pasar Siti Khadijah,Kota Bharu.

Jika sebelum ini ketika Najib ke Sabah pada tahun lepas, beliau  dengan rasa megah bangganya mengutuk Kelantan dibawah pentabiran PAS pimpinan TGNA sebagai negeri paling miskin.

Mungkin hari ini beliau cukup malu dengan kata-kata tersebut.

Kelihatan seorang makcik dengan selambanya mengeluarkan Samsung Galaxy Tab walaupun hanya sekadar men
jual kerepok lekor, nisey ikan jeruk dan asam gelugor.

Siap dengan pakai barangan kemas lagi.

Itulah , sibuk kutuk, maki dan hina  rakyat Kelantan miskin tetapi terlupa rakyat dari negeri lain lagi perlukan perhatian.

Pengerusi DPMM ( Dewan perniagaan Melayu Malaysia) akui yang warga Melayu Johor adalah yang paling miskin dinegara ini.. Negeri kelahiran UMNO.

SEKARANG SIAPA YANG MALU BEB!!!!!..BERANI KATA KELANTAN NEGERI PALING MISKIN SEKARANG????

9 comments:

  1. Takde isu pun. Biarlah makcik tu nak pakai samsung ke, iphone ke, takde masalah. Ini semua berkat umno/bn mentadbir negara dan tidak meminggirkan rakyat kelantan walaupun diperintah pas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hairan, dengan berbilion hilang dan dengan pengkhianatan yang berleluasa masih kata no issue? Something is really fishy here...hmmmphh. Dah 30 tahun den dengan UM**, banyak dah kebobrokan yang den lihat sebab den duk dalam gelanggang sendiri. Cukuplah. Demi agama dan negara kita perlu pupuskan regim itu!

      Delete
  2. nate ano 22:11 berkat umno taik babi mu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..haha...sokong2..umno memang NGOK>>>>

      Delete
  3. anon 22:55 : oloh biar la chai umno nokpun nok perase jugok...

    ReplyDelete
  4. Umno xde pn pom ore klate bole hdup la...g jahanam la sama umno..hdup pas

    ReplyDelete
  5. nate gapo galaxy tab .. tu android made in china.. melayu miskin johor pun boleh pakai..

    ReplyDelete
  6. NAJIB TELAH DIMALUKAN OLEH PENIAGA PASAR KHATIJAH, KOTA BHARU!!!!! <<<< ape kene mengena MAKCIK pakai SAMSUNG TAB dengan TAJUK berita ni?? Samsung Tab bukannya MAHAL pun.. Mat Despatch pun boleh beli..... Pelik2.. taktahu laa kot2 orang cam pennulis ni.. yang tak reti pakai samsung Tab,.. atau KURANG BERKEMAMPUAN... Peace Yo!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...