Thursday 17 January 2013

DENGAR...DENGAR..DENGAR.... SIJIL NIKAH ULAMA MUDA TERSOHOR UMNO NIKAH LARI DENGAN GADIS FILIPINA DISONGKHLA, THAILAND, TERSEBAR LUAS DENGAN LIGAT DIINTERNET!!!!!



Sila lihat betul-betul nama siapa yang tertera disalinan sijil surat nikah yang dikeluarkan oleh Islamic Commitee of Songkhla, Thailand.bertarikh 29hb Mei 2012 yang dialamatkan kepada Konsulat Jeneral Malaysia, Songkhla.

Nama pengantin wanitanya macam warga Filipina nama Maria Joy Erlano

Mengapa perlu bernikah di Thailand?

Setahu Omakkau yang bernikah di Thailand kerana nak nikah kali kedua sebab isteri pertama tak rela dimadukan.. Kira-kira nikah secara senyap tanpa izin isteri pertama.

Adakah perkara serupa melanda tubuh badan Ulama Muda UMNO yang tersohor seantaro dunia ini?

Adakah ulama hebat dan terhandal ini yang labelkan semua ulamak tersohor dunia termasuk Sheikh Yusuff Al Qaradawi sebagai sesat sudah mendaftarkan pernikahannya di pejabat ugama disini?

Mohon siapa boleh sahkan akan ketulenan sijil nikah keluaran Songkhla Thailand ini demi mencari pencerahan dan kebenaran.

HELO USTAZ..THAILAD ITU BUKANNYA NEGARA KHAWARIJ KE????


14 comments:

  1. x salah....mengaibkan kah niatnya???jgn....jgn berpolitik spt org sebelah sana...yg berotak sebelah....

    ReplyDelete
  2. memang tak salah..cuma..kat 1 malaysia ni tak ada tok kadi ker..sampai pergi ke siam tu...tunjuk tauladan sikit ..dia tu pemimpin..ulamak pulak tu...kang rakyat ikut cara dia ..tok kadi kat malaysia tak boleh cari makan plak...tapi .....betui ka berita ni,.....orang lain kot...kang bini tua marah kang...

    ReplyDelete
  3. masalah ini adalah masalah pribadi beliau(jika benar berlaku)...knapa perlu dibincangkan....tak ada kna mengena dgn duit rakyat....btul kata anon 11.03 jgn berpolitik macm org kat sebelah sana yg berotak sebelah.

    ReplyDelete
  4. Dia kata ulamak tersohor khawarij.Perbuatan tak kawin dlm negara ni nak kata apa pulak

    ReplyDelete
    Replies
    1. ustat tak bilih pakai ilmu nya.

      Delete
  5. Alhamdulillah....sunnah rasulullah saw..TAPI TAPI DAN TAPI aku panggil fathul bari tu bukan ulamak TAPI ULAR DALAMSEMAK...mmang sesuai sangat...

    ReplyDelete
  6. Dengar cerite bini dia yu bekas tukang urut body 2 body yg hebat... Ahmm. Cuba jawab ustaz.. Mana kenal itu pinoy....

    ReplyDelete
  7. Ustaz Fathul Bari nk kawin dgn sape pun tu hak dia! kalau dgn prkhwinan tu dia dpt mengislamkan pinoy ke nonoy ke nonok ke tu pun hak dia gk! dia nk bernikah kt antartika pun kita tumpang seronok krna Malaysia boleh!
    Cuma dia pernah ulas hal doa "bn ko ko bn", katanya tk boleh memdoakan kebinasaan & kehancuran sesama islam! tapi kini dia mendoakn blogers yg angapanya berniat menfitnah beliau dgn menyebarkan dokumen2 pribadinya berkaitan pernikahanya kali kedua ini dgn wanita filipin di Thailand tu!

    ReplyDelete
  8. Ni mesti kes selalu makan kopi campuran tongkat ali nih, apa lagi dia mngamok la siang malam.

    ReplyDelete
  9. Insyaallah. Semoga doa Fathul terhadap mereka yang memfitnahnya akan menjadi kenyataan. Bertaubatlah segera sebelum terlambat. Pergilah mohon maaf kepada Fathul Bari. Orang yg buat semua tu berniat jahat. Belajarlah agama sebelum keluarkan kenyataan. Fitnah itu lebih besar dosanya dari membunuh. Bila kita hampir mati nanti, waktu roh sudah berada dihujung jasad, barulah nak insaf. Dah terlambat.

    ReplyDelete
  10. inilah akibatnya belajar tapi x berguru... org tua2 kata gila isim.. keluarkan fatwa ikut suka bapak tiri laki mak die jer.. bila dh kene tang batang hidung sendiri pun nk tepis lagi.. ingat laa wahai sau dara fathul bari, kita skrg berada di dunia akhir zaman.. Allah Maha Berkuasa.. Belum masuk kubur lagi Allah dh pulangkan segala dosa2 saudara kepada saudara..untuk seluruh muslimin dan muslimat yang lain.. fikir2 kan lah..

    ReplyDelete
  11. Semoga semuanya berakhir dgn kebaikan.

    Cuma kita perlu ambik iktibar. Tak perlu memburuk dan mengaib sesiapa. Dalam kebaikan ada yg lebih baik. Dlm ramai ilmuan ada yg lebih mukhlis.

    Kita nilai dan ambil yg lebih baik dan ulamak yg lebih mukhlis..insyaAllah umat akan lebih baik tanpa perlu jadi rosak..

    ReplyDelete
  12. ni la jadi bila orang ilmu xde nak komen orang lain. Allahuakhbar

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...