Thursday 10 January 2013

HIMPUNAN KEBANGKITAN RAKYAT #KL112... TIMBALAN MENTERI PENGAJIAN TINGGI BERI LAMPU HIJAU KEPADA PARA MAHASISWA/I TURUT SERTA..BAKAL KENA KUTUK, CACI DAN MAKI HAMUN DARI PENCACAI-PENCACAI UMNO!!!!!


Timbalan Menteri Pengajian Tinggi Dato' Saifuddin Abdullah dalam tweetnya telah memberi"permit" kepada semua pelajar di IPTA/S untuk turut serta dalam Himpunan Kebangkitan Rakyat #KL112 yang telah pun mendapat restu dan izin dari PDRM, untuk diadakan di Stadium Merdeka Sabtu ini 12hb Januari 2012.

Apa tunggu lagi wahai anak muda menara gading... Sebagai bakal memimpin negara..Ayuh sama-sama kita memeriahkan serta meraikan demokrasi.


6 comments:

  1. Demokrasi celah pepet ko

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko apa hal??? Ko tak nak join, duduk diam-diam celah pepet jalang yang ko kelepet tu, jgn nak menyibuk!!

      Delete
    2. ni mesti malaun umngok ni kan?!cam barua jer!

      Delete
  2. Main sepak punggung puak mana ni? Tengok ni

    ReplyDelete
  3. Woi budak suka isap pepet! Lu jgn main sial tau. Lu pencacai suka mkn free duit rasuah , lu jgn sibuk kat sini . Bole blahhhh ... confirm lu ni suka pg kaberEt ..

    ReplyDelete
  4. Umngok...Tak ada adab...Bebal, sekolah melayu mana ajar ko nih...Mcm nih ade cita2 kononnya nk jd waris p'mimpin masa depan negara..bakat nk jd wakil belia, pemuda, negara tp ciri2 tak ado...Disebabkn ko, tambah lagi org tolak UMNO (Politik Porno = UMNO)...:)

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...